Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2010, 13:33   #632
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Benny Gerhard Rets- og Socialudvalgets HØRING om social retssikkerhed 21.04.2010.

Vi var flere der bemærkede at Ombudsmand Hans Gammetoft-Hansen sad og blundede med sænket hovede.

Men var helt ovenpå da han skulle kommentere citat: Ombudsmanden har, på samme måde som Datatilsynet, ikke nogen lægefaglig viden, og jeg kan derfor heller ikke kontrollere om de lægefaglige oplysninger i din sag er urigtige eller vildledende. Jeg har heller ikke mulighed for at kontrollere vurderingen af dit funktionsniveau på en anden og bedre måde end kommunens sagsbehandler i handicapafsnittet der beskæftiger sig med dette i det daglige.

Jeg kan ikke få blokeret urigtige data på kommunen!

DATATILSYNET: Afslag på blokering af urigtige oplysninger. Citat: Tilsynet har derfor ikke taget stilling til, hvorvidt vurderingen i lægekonsulentudtalelsen er rigtig eller urigtig, herunder om lægekonsulenten har haft belæg for at foretage de omhandlende fortolkninger af Deres helbredstilstand.

Dette bekræfter hvor vide følger det har, at lægekonsulenter ikke kan drages til ansvar for lægeforseelser!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat