Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2010, 12:13   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
tak for svar..

hvad så hvis jeg magte klare 3 timer om dagen men min effektiv arbejde vurderes 2 timer så hvorden de vil vurdere mig.. 3 timer om dagen eller 2 timer.. det vil jeg vide.. tak
Jeg ville vurdere dig til 2 timer men jeg er ikke kommunalt ansat så der er ingen der kan give dig et klart svar på det spørgsmål du kan også risikere at de vurdere dig til 2½ time eller nogen kan endda finde på at vurdere dig på den tid du er der, derfor det er så vigtigt med jobdagbog så du bagefeter kan dokumenter hvad du lavede hvornår og hvor længe, sådan at hvis du visiter-es til fleks på 15 timer så kan du sige til dem når de skal lave fleksjobbeviset næææ hov jeg var der i 15 timer men jeg havde så og så mange pauser .. så kan de skrive at du møder 15 timer men har brug for pauser som skånehensyn (jeg var på 20 timer til at starte med men havde så brug for 10-15 min pause i timen ) og det blev sat som 16 timers effektiv arbejdstid og 20 timers mødetid men det er så forskelligt fra kommune til kommune og fra person til person at det er svært at give dig et endegyldigt svar på det, vi kan kun give dig vores erfaringer ...

Og så sige til dig at det er vigtig at du selv oplyser om hvor mange timer du selv mener du reelt arbejder
  Besvar med citat