Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2010, 03:15   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er så lidt forvirret over det du skriver...

Du skriver nemlig det ene sted at der er lavet en ny afgørelse....og her til sidst at der ikke er...

Du kan selvfølgelig kun klage til beskæftigelsesankenævnet hvis der er lavet en afgørelse...

Hvis det du mener er at din sagsbehandler har sammen med lægekonsulenten har besluttet at du ikke skal indstilles til pension....ja så er det jo ikke en afgørelse...med mindre det er noget du har søgt om...

Men du har jo muligheden for at søge en pension selv....og der kan de ikke undlade at opdatere din ressourceprofil....

Så hvis du og evt andre læger mener at du er berettiget til en pension....jamen så kan du jo selv søge efter §17 på det foreliggende grundlag...

Så tvinger du dem til at opdatere din ressourceprofil og lave en afgørelse med hensyn til pensionen...og det inden for 3 måneder...

Skulle dette give et afslag...ja så kan du klage over dette til beskæftigelsesankenævnet...

Nu ved jeg ikke lige hvad du får af ydelse...men du skal lige tænke over at rigtig mange kommuner mener at man ikke er berettiget til en ledighedsydelse hvis man selv søger en pension....

De skal dog afprøve dig før de kan tage denne ydelse....

Modtager du kontanthjælp i øjeblikket...jamen så kan du jo ikke miste noget ved at søge...

Nu ved jeg jo ikke hvad der ligger af lægepapirer på dig hos kommunen.....og hvor gamle de er...og hvad de siger...

Men hvis der står det du skriver om din arbejdsprøvning i papirerne....ja så peger den ihvertfald i retning af en pension...

Det jeg har skrevet herover...skal lige tages med det forbehold at jeg ikke kender din sag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat