Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2010, 15:11   #623
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Så kan vi måske snart få sat RAV i SYSTEMET!

MAIL Søborg d. 10.04.2010

Retten i Glostrup
Fogedafdelingen
Stationsparken 27
2600 Glostrup

Att: Dommerfuldmægtig XXXXX XXXXX


Jeg har modtaget Deres brev af 9. april 2010 om fogedsagen vedrørende Danske Bank.

Jeg har overfor fogedretten dokumenteret et millionbeløb der blev indsat på min lønkonto, og som via min bankrådgiver i banken blev flyttet til en separat konto, da han var bekendt med, at der var tale om et "erstatningsbeløb".

Citat:
De har i et brev af 15. marts 2010 oplyst, at De ikke har kunnet fremskaffe dommen fra Østre Landsret i personskadesagen. De henviser endvidere til, at det tidligere fremlagte må anses for tilstrækkelig dokumentation.
Min skadeserstatning er det eneste der har kunnet udløse et så stort beløb, ”efter min tilskadekomst” hvor jeg blev handicappet.

Citat:
Fogedretten finder fortsat, at det ikke er tilstrækkeligt godtgjort, at ejendommen er erhvervet for en personskadeerstatning. Der er derfor ikke grundlag for at slette det foretagne udlæg, som derved står ved magt.
I dommen fra Østre Landsret fremgår det ingen steder, at erstatningsbeløbet er brugt til køb af hus.

Det er fogedretten bekendt ifølge vedlagt bilag, at der foreligger en dom fra Københavns Byret på, at jeg blev tilkendt er erstatningsbeløb på godt 950.000 kroner, og som blev anket til Østre Landsret.
I ankesagen ved Østre Landsret, blev erstatningsbeløbet hævet en del.

Citat:
Hvis De ønsker en kendelse herom, bedes De rette henvendelse til fogedretten inden fredag den 23. april 2010, idet fogedretten ellers vil slutte sagen.
Jeg vil gerne udbede mig en kendelse!

Jeg vil gerne udbede mig oplysninger om hvordan det videre forløb i sagen foregår, når fogedretten afslutter sagen.


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat