K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Aktindsigt (https://www.k10.dk/showthread.php?t=3921)

JJC 01-02-2008 23:44

Aktindsigt
 
Hej Hejdien

Jeg er blevet spurgt af kommunen om ikke jeg kunne vente med aktindsigt til de havde lavet den nye resurseprofil, ville det ikke være klogt at få den gamle også eller hvad?

:kram: og hilsen Jan

kimmik 02-02-2008 00:01

jA TAGE DEN GAMLE MED,OG DE IKKE LAVER SVINDEL DE ******* ER SKET FØR DOKUMENTFALSK *******

Hejdien 02-02-2008 00:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af JJC (Send 20391)
Hej Hejdien

Jeg er blevet spurgt af kommunen om ikke jeg kunne vente med aktindsigt til de havde lavet den nye resurseprofil, ville det ikke være klogt at få den gamle også eller hvad?

:kram: og hilsen Jan

Hehe Jan jeg springer lige en lettere arrig Kimmik over :D

Jeg syntes at du skal forlange at få din aktindsigt med det samme og du kan så anmode om at få en løbende aktindsigt sådan at du også får din ressourceprofil...

Kan ikke se hvad de skulle opnå ved at vente med at give dig aktindsigt hvis ikke det var fordi vi viste hvor reele kommunerne er :cool: så kunne man jo have en mistanke om at der skal rettes lidt op på fejl og mangler inden du fik den ...

Så forlang at få den aktindsigt som du har anmodet om og til tiden .....;)

Nå ja det slog mig lige at du skriver den "nye" ressourceprofil... hvorfor den nye ?? de har vel ikke lavet en før vel ?

Har de det så er det den der skal opdateres og der skal ikke laves en ny :D

Peacock 02-02-2008 00:36

hejsa JJC

har du selv ikke en kopi af den "gammel" ressurseprofil ?

det at du anmoder om aktindsigt skulle jo ikke have noget at gøre med din ressurseprofil,

når du beder om aktindsigt , det er alt det de har skrevet om dig og de møder der er vigtigt og om de har alle læge papirerne i orden.og ressurseprofilen skal også med og du skulle gerne få kopi af den ny når du har godkendt den.

så jeg kan ikke forstå hvorfor at de spørger dig, om du ikke kan vente med aktindsigt

Peacock 02-02-2008 00:38

hihi du kom først Hejdien
spørgsmålst var da hvis også til dig ups.... lister den vej ......>

JJC 02-02-2008 13:36

Aktindsigt
 
Hej

I andre er da også meget velkommen til at svare:D
Det var bare lige Hejdien der ledte mig på sporet, jeg blev spurgt odret om jeg ikke bare ville vente med at få det til vi havde haft møde og lavet ny ressurseprofil.
Han kan måske også mene opdateret men det sagde han ikke lige, det kan da også være jeg får alle de gamle papirer til mødet men han lød bare meget kort for hoved og lidt forvirret, vi har måske begge to misforstået noget , så nu er bare blevet i tvivl om hvad han mente.
Jeg skal til til fælles møde på Tirsdag og lige bagefter med min sagsbehandler, så må vi se om ikke jeg kan få ordentligt besked :kram::kram:

Jan

Hejdien 02-02-2008 13:52

Ja til sådan et møde ville det jo være en oplagt mulighed at få sin aktindsigt, de kan nok ikke nå at kopiere det hele mens du venter.

Men du kan så bede dem om at få det bragt i orden, når du har hørt hvad de har at sige....

Og Peacock du behøver skam ikke liste nogen veje ... vi er helt enige :D

curls 02-02-2008 14:01

Jeg har hørt, at nogen sagsbehandlere ikke kan forstå, at nogen søger aktindsigt, når der ikke er sket nyt i sagen... Eller at de synes, det er et stort arbejde at skrive dem ud og ordne dem... hmmm måske derfor han bare spørger, om det ikke kan vente...

Hejdien 02-02-2008 14:10

Jeg tror gerne at det er et kæmpe arbejde, jeg fik aktindsigt for et par månder siden og den var på 600 sider som skulle kopieres og bagefter have et stempel hvor der står KOPI på ....

Så jeg jeg kan godt forstå at det tager af deres tid og at det kan være uoverskueligt især da flere og flere borgere bruger deres retssikkerhed til at få de aktindsigter...

Da jeg skulle have min aktindsigt skrev min sagsbehandler til mig på 11 dagen at hun var ked af det, men hun havde haft en sygedag og ikke havde nået at få sat sin sekretær i gang med det, men at sekretæren lige nu stod blå i hovdet og kopierede :D

Og dagen efter lå den i min postkasse (og undre mig over at det ikke er anbefalet de kommer) min var så tyk at den var i to kuverter og stak ud af postkassen fordi posten ikke kunne få dem ned :eek::eek:

Men de kom næsten til tiden :)


Jeg skrev tilbage til min sagsbehandler med det samme at det var ok, god service lige at gøre borgeren opmærksom på det, og respektere de den ene vej så skal vi bestemt også respektere den anden vej ....

(og så foreslog jeg da lige at de ansatte et par flekser til at hjælpe til med slige opgaver , mange af os kan godt finde ud af at tage kopier he he )

fik mail tilbage fra min sagsbehandler..... rigtig god ide ;)

anicegirl 02-02-2008 14:36

aktindsigt
 
Jeg bad om det i fredags og fik at vide at jeg ville få den om 10 dage da de holdt sig til lovgivningen...
Har ikke bedt om det før så er da lidt nevøs for at se hvad de skriver om mig da jeg jo har været lidt sur /frustreret i røret et par gange:(


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:40.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension