K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Søren Fauli kritiserer handicappet pensionist: Du bidrager ikke til samfundet (https://www.k10.dk/showthread.php?t=25827)

Ninja 05-02-2013 07:53

Søren Fauli kritiserer handicappet pensionist: Du bidrager ikke til samfundet
 
Der udspillede sig et drama i direkte radio, da pensionisten Erik smækkede røret på i et program på Radio 24syv, fordi den kendte instruktør og vært på programmet Søren Fauli beordrede den handicappede plejehjemsbeboer til at bidrage til samfundet.

http://www.bt.dk/kendte/soeren-fauli...-til-samfundet

Synes snart der er gået ren mode i at jagte alle syge og svage, nu er det så åbenbart og folkepensionisternes tur - havde da håbet lidt, at bare den gruppe var fredet:o

Hexi 05-02-2013 08:54

Søren Fauli har jeg altid betragtet som en talentløs plattenslager... :eek:

Læste et sted han var medlem af de liberale alliancefimser... der ender de åbenbart når de ikke kan støde kugler og kravle rundt som chokoladeskildpadder mere...

Alt skal jages... intet er fredet mere... flot Søren Pauli... jag nogen gamle pensionister det er vel det dit talent rækker til...

Han får heldigvis tæsk ... masser af tæsk... i kommentarerne...:D




....

Jasmina 05-02-2013 09:02

Det er efterhånden en meget grim jagt der er på de svage i samfundet og det er altid dem der har mest der råber højest.
Jeg har efterhånden dårlige nerver over den udvikling i samfundet som man dagligt hører om i radio/tv. Jeg tror at jeg har brug for en pause fra medierne :eek:

Ninja 05-02-2013 11:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hexi (Send 259530)
Søren Fauli har jeg altid betragtet som en talentløs plattenslager... :eek:

Læste et sted han var medlem af de liberale alliancefimser... der ender de åbenbart når de ikke kan støde kugler og kravle rundt som chokoladeskildpadder mere...

Alt skal jages... intet er fredet mere... flot Søren Pauli... jag nogen gamle pensionister det er vel det dit talent rækker til...

Han får heldigvis tæsk ... masser af tæsk... i kommentarerne...:D




....

Nå ja, for filan da, det var sgu da ham der var chokoladeskildpadden, hahahaha...idiot!!

Citat:

Oprindeligt indsendt af Jasmina (Send 259531)
Det er efterhånden en meget grim jagt der er på de svage i samfundet og det er altid dem der har mest der råber højest.
Jeg har efterhånden dårlige nerver over den udvikling i samfundet som man dagligt hører om i radio/tv. Jeg tror at jeg har brug for en pause fra medierne :eek:

Det er en rigtig fornuftig beslutning, men den er svær at følge (ved jeg fra mig selv!), for man vil jo også gerne følge med....:eek:

Men lad os nu se, måske sker der snart noget mht de der enlig-regler, flere kommuner har skrevet og efterlyst helt klare regler som kan følges og forståes af alle. Og har bedt dem opdatere reglerne efter det samfund vi lever i i dag - de fleste er jo mere end 40 og 50 år gamle.......

halse 05-02-2013 12:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 259521)
Der udspillede sig et drama i direkte radio, da pensionisten Erik smækkede røret på i et program på Radio 24syv, fordi den kendte instruktør og vært på programmet Søren Fauli beordrede den handicappede plejehjemsbeboer til at bidrage til samfundet.

Jeg troede ellers bunden efterhånden var nået

Webmaster 05-02-2013 12:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af halse (Send 259556)
Jeg troede ellers bunden efterhånden var nået

Ja det er jo sådan man tænker hver gang....og alligevel bliver man overrasket gang på gang...:mad:

Ninja 05-02-2013 13:29

Ja hvis en ældre mand med et helt arbejdsliv bag sig, ikke engang kan få lidt fred og respekt på dine gamle dage på plejehjemmet, så er lavmålet sgu nået!

Det er direkte ondskabsfuldt at give ham sådan en medfart:(

halse 05-02-2013 14:33

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 259560)
Ja det er jo sådan man tænker hver gang....og alligevel bliver man overrasket gang på gang...:mad:

Du har ret Web.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi bliver "overrasket" af rabiate standpunkter og udtalelser.

nemesis 05-02-2013 17:20

"Meningen med livet er at tjene så mange penge som muligt. Den der har flest når de dør, har vundet"
(Danny de Vito i filmen "Andre folks penge", citeret efter hukommelsen)

Efterhånden er jeg ved at få ondt af typer som Fauli og Joachim Hjernelam fra LA. Der findes desværre ikke medicin, der kan kurere psykopati, så de må leve med denne mentale lidelse resten af deres dage. Bare ærgerligt det skal gå ud over andre.

c.l.e.o. 05-02-2013 17:46

Intet overasker mig mere ,alle siger taler frit fra leveren uden at have den mindste jordforbendelse,eller begreb om hvad det vil sige at være syg,handicapet,det vist de få der har et begræb om havd det vil sige at have begransninger,og hvis plejehjemsbeboer ikke kan fredes så er der ingen der kan,det jo så langt ud..

En skriver at de burte have milicin,jeg tror de har glemt at tage den.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:36.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension