K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Det kriminelle som forsvandt? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22916)

Indiansummer 17-05-2012 13:28

Det kriminelle som forsvandt?
 
Er det kun mig, som grinte lidt i skægget da det kom frem, at sagen mod Kamp/Sass Larsen blev lukket, ganske tilfældigt da Sass Larsen kom i folketinget igen.

Grinte, fordi jeg har selv været igennem retsystemet, hvor der var politisk indblanding, og det var en farce og en gru uden lige. Men så svinges den politiske tryllestav, og pif paf puf så er den sag lukket.

Var det et tilfælde? Nej det var det ikke. Og ud af dette, må de mennesker som stoler blindt på vores retsystem da kløjes i frikadellerne og den brune sovs.

Alle kriminelle handlinger bliver ophævet, når man er politiker. Velkommen til et land uden et fungerende retsystem. :mad: Indiansummer

stampe 17-05-2012 13:49

Håber du har et godt grundlag for dine beskyldninger. Sådan spiller klaveret nu ikke. Vi har en tredeling af magten, og den tror jeg på i et retssamfund. Var man orienteret om, at sagen ville falde, var der vel ingen juridiske/moralske hindringer for, at den pågældende fik en mere synlig post. Sagen med Troels Lund Poulsen er jo endnu ikke begyndet. Det bliver spændende. Dog alle er jo uskyldige indtil det modsatte er bevist. Heldigvis.

Indiansummer 17-05-2012 13:52

Hej stampe. Tro du bare på det du tror på. Så tror jeg på hvad jeg selv har oplevet. Indiansummer

amaranth 17-05-2012 15:05

Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.

Karo 17-05-2012 15:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af amaranth (Send 223797)
Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.

Helt korrekt og det skriver jeg under på.
Korruption i Danmark er på sin højeste og den ene dækker over den anden.
Når det er sagt så man må huske også på, at alle veje fører til Rom, som i DK hedder Justitsministeriet. ;)

Ninja 17-05-2012 15:22

Citat:

Oprindeligt indsendt af amaranth (Send 223797)
Jeg er overbevist om at både retssystemet og det politiske system i Danmark er hvis ikke en bundrådden bananrepublik, så i al fald voldsomt plaget af nepotisme og bestikkelse.

Enig, det kunne vist ikke beskrives meget bedre....

supersus 17-05-2012 17:47

Citat:

Oprindeligt indsendt af Indiansummer (Send 223775)

Alle kriminelle handlinger bliver ophævet, når man er politiker. Velkommen til et land uden et fungerende retsystem. :mad: Indiansummer

Ah nu var Sass jo også poliker før sagen rullede, så det er ikke det der stopper sagen. Han kom tilbage da det viste sig, at der ikke var hold i sagen mod Sass.

Der er altså også politikere der er dømt for kriminalitet som f.eks erik Ninn Hansen, Peter Brixtofte, og Klaus Riskjær.

thomas75 17-05-2012 18:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af supersus (Send 223823)
Ah nu var Sass jo også poliker før sagen rullede, så det er ikke det der stopper sagen. Han kom tilbage da det viste sig, at der ikke var hold i sagen mod Sass.

Der er altså også politikere der er dømt for kriminalitet som f.eks erik Ninn Hansen, Peter Brixtofte, og Klaus Riskjær.

Enig med supersus. Og derudover skal man altså lige huske, at da alt det var fremme, der er det pressen der pisker det op, når en sag starter så kan man ikke vide, om der nogensinde kommer en retssag, polititet skal først igang med at se, om der er grundlag for det. Det var der så ikke i det tilfælde her, og derfor kom Sass Larsen tilbage.

Man skal ikke altid tro blindt på pressen..

Ninja 17-05-2012 19:15

Eller tro blindt på PET....

joka 17-05-2012 19:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af thomas75 (Send 223830)
Enig med supersus. Og derudover skal man altså lige huske, at da alt det var fremme, der er det pressen der pisker det op, når en sag starter så kan man ikke vide, om der nogensinde kommer en retssag, polititet skal først igang med at se, om der er grundlag for det. Det var der så ikke i det tilfælde her, og derfor kom Sass Larsen tilbage.

Man skal ikke altid tro blindt på pressen..

Helt enig Thomas


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension