K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Tilføjelse til statsforvaltningen,hjælp! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15394)

Leduce 23-11-2010 01:36

Tilføjelse til statsforvaltningen,hjælp!
 
hej ;)
Har lige fået brev fra statsforvaltningen at de har modtaget min anke sag ang ftp..
der står at hvis jeg har noget at tilføje har jeg 14 dage til dette..

vil det ikke være en god ide at skrive at jeg lige har fået lavet en special erklæring som nu gerne skulle ligge hos kommunen (fik den lavet af min psykiater i sidste uge) og at jeg har afleveret en (ordentlig moppedreng af papirer) fra min 1 årig ophold på psykiatrisk center til kommunen men de papirer er "blevet forsvundet" i deres system ..:mad:

jeg har udtalelser fra overlæger og 5 psykologer i disse papirer..har bedt tidligere sagsbehandler om dem men hun henvender sig ikke tilbage..og sidste sagsbehandler kan ikke finde dem i deres system.:eek:

nu er det sådan at jeg vil henvende mig til hospitalet og få endnu en kopi men det kan godt tage mere end de 14 dage (det gjore det sidst) kan man så skrive at de er velkommen til at kontakte hospitalet (mener bare jeg skal have nogle papirer først med min underskrift om tilladelse..

ja undskyld men har ikke helt styr på denne situation..
hjælp:(

curls 23-11-2010 08:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af Leduce (Send 135714)
hej ;)
Har lige fået brev fra statsforvaltningen at de har modtaget min anke sag ang ftp..
der står at hvis jeg har noget at tilføje har jeg 14 dage til dette..

vil det ikke være en god ide at skrive at jeg lige har fået lavet en special erklæring som nu gerne skulle ligge hos kommunen (fik den lavet af min psykiater i sidste uge) og at jeg har afleveret en (ordentlig moppedreng af papirer) fra min 1 årig ophold på psykiatrisk center til kommunen men de papirer er "blevet forsvundet" i deres system ..:mad:

jeg har udtalelser fra overlæger og 5 psykologer i disse papirer..har bedt tidligere sagsbehandler om dem men hun henvender sig ikke tilbage..og sidste sagsbehandler kan ikke finde dem i deres system.:eek:

nu er det sådan at jeg vil henvende mig til hospitalet og få endnu en kopi men det kan godt tage mere end de 14 dage (det gjore det sidst) kan man så skrive at de er velkommen til at kontakte hospitalet (mener bare jeg skal have nogle papirer først med min underskrift om tilladelse..

ja undskyld men har ikke helt styr på denne situation..
hjælp:(

Ja god idé.. Indhent aktindsigt hos nævnet, så du kan se, hvad kommunen har sendt ind til dem.

Du kunne spørge dem i tlf., om de har kopi af den speciallægeerklæring... Ellers send kopi af den ind til dem (det kunne du måske gøre under alle omstændigheder).

Ja også det, at de må kontakte hospitalet, såfremt de har nogen spørgsmål. En læge fra hospitalet kan også komme med en udtalelse, men det skal så ligesom komme fra dig, altså at du f.eks. skriver en kommentar og henviser til udtalelsen fra lægen. Lægerne kan ikke bare selv sende noget ind, da de ikke er part i din sag. Det er du selv.

Held og lykke. ;)

Jørgine 23-11-2010 09:11

Hej Leduce.

Jo, det er vigtigt, at du sender alt hvad der i forvejen ikke ligger i sagen - inden 14 dage.

Jørgine

popiae 23-11-2010 09:49

For ikke at sende hele din journal med fra sygehus, læge, kan du gennemgå sagen, og udtage de udpluk der bakker din sag op.

Derefter sender du kun det relevante ind, med henvisning specifik til dato i journal.

Resten efter sender du selvsagt til nævnet. altså det de mangler, og kommunen ikke har sendt med.
Herunder har du mulighed for ydereligere kommentarer, men hold det så kort som mulig.

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:32.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension