K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Robot Støvsugere - roomba (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4704)

Rikke H 18-04-2008 10:32

Robot Støvsugere - roomba
 
Nogle som har sådan en? Er de værd at investere i? Da flere af os jo har et "handicap" kunne den jo være en god hjælper i hverdagen - hvis altså den virker efter hensigten. Den kan ikke erstatte en alm støvsuger det ved jeg, men hvis man så kun skal bruge den alm. hver 14 dag, så er det også en STOR hjælp.

gittedl 18-04-2008 11:15

Der har næsten lige været en test i Rabatten på DR1, hvor der blev testet 3 forskellige robotstøvsugere. du kan se udsendelsen her

Rikke H 18-04-2008 11:27

Hej Gitte

Tak for svar.

Kender godt testen og programmet, jeg var nu interesseret i at høre nogle som har haft den i længre tid og deres vurdering :-)

Hejdien 18-04-2008 12:32

Nej har ikke nogen men er ude i de samme overvejelser som dig , så jeg vil også gerne høre noget hvis der er en der har en af de støvsuger (også selv om det ikke er en roobma)

bettina 18-04-2008 15:36

Hej med jer

Altså... jeg har ikke sådan en støvsuger... men jeg har hørt at det ikke så smart....
Man er nødt til at flytte alle ting for at den kan komme til.... Så det vil sige at man skal gå rundt før den og flytte ting. Og det er der jo ikke mange af os der er i stand til. :cool:Jeg har ikke set undersøgelsen på tv. Det her er bare noget jeg havde hørt. :o

Mange hilsner
Bettina

Hejdien 25-04-2008 11:35

Jamen nu har jeg så fået en robot støvsuger og skriver herinde hvordan erfaringen er med den, jeg har også hørt det samme som bettina , men jeg har set bedst i test hos rabatten (og har taget den billige af dem ) og som jeg ser det så kan den godt tage rundt om mange ting, men ja nogen ting skal også flyttes , nu skal den lige oplades i 12 timer og så går det løs :D

Tror at den største udfordring herhjemme bliver mine katte (har to ) de falder enten døde om af et hjertetilfælde eller flygter over stok og sten he he he hvad ang at flytte ting så har jeg med vilje ikke så meget nede i den højde (selv om andre påstår det :rolleyes:) men de ting jeg har fjerner jeg alligevel når jeg støvsuger for ikke at skulle ligge og kravle rundt om dem når jeg støvsuger så det går nok....

så jeg skriver enten juble herinde eller forbandelser , men nu har den været så længe undervejs at jeg simpelthen ikke kan vente med at støvsuge og må tage det på den gammeldags måde i dag , så det bliver ikke før efter weekenden der kommer en status på den støvsuger ...

øøøhhh nu har jeg så 4 støvsugere :o

to af dem jeg har er de der ergorapido http://www.stoevsugerposen.dk/images/ZB271_hero.jpg og dem kan jeg altså godt anbefale til dem der har noget med ryggen, det er altså en god aflastning i hverdagen hvis man lige har spildt noget ungerne har slæbt jord ind eller ligende..

dog kan jeg ikke anbefale dem til børn he he har en på første sal hvor mine unger bor og opholder sig men altså de der støvsugere kan altså ikke støvsuge de ting op som unger gerne vil støvsuge op... :cool:

Rikke H 25-04-2008 20:44

jeg har også fået en rengøringsven - og jeg er virkelig positivt overrasket indtil nu. Den letter så meget i hverdagen og vil især hjælpe mig nu jeg skal opereres.

(har prøvet to og er endt med den dyre roomba 560!! frem for cleanmate qq2)

Neurosmølf 23-11-2008 17:38

Lige et lille *bump* til den her.
Jeg synes den er fin her, da der også er mange andre kattefan's herinde :D

http://www.dumpert.nl/mediabase/3104...mba_robot.html

Det er et hollandsk videoklipsted a la youtube

mvh Nøvsen

Sommer 23-11-2008 20:33

Hej Neurosmølf.

:o Tak skal du ha'. Den vil jeg klikke ind på hver gang jeg trænger til et kæmpe grin.

Jeg har SÅDAN en kat og skal da vist ønske sådan en maskine i julegave.

Mange kattevenlige hilsner fra

Sommer.

Brogaard 23-11-2008 22:23

Hej Rikke! Jeg har en romba og jeg er glad for den, den har censore indbygget og planlægger selv turen rundt i huset, den kan løfte sig når/ hvis den møder modstand, det eneste man skal holde væk fra den er ledninger da den kan hive lamper ect ned,dog følger der fyrtårne med så du kan selv guide den rundt...min fungere udemæreket og den er rar at have i det daglige og hvis man får uventet gæster ja så sætter jeg min james til og går i bad,brygger kaffe...Jeg vil dog aldrig gå uden for hjemmet når den køre idet den skal jo tømmes for skidt og rense børster,men jo en genial hjælp når det kniber med fysikken...husk der er et par forskellige modeller,køber man for billigt ja så får man derefter...Jeg anbefaler ROMBA

Hejdien 23-11-2008 23:32

Ja jeg har også en , den kan ikke så mange fancy ting (løft osv ) men den kan snildt komme under alle mine møbler (så der har jeg jo nok bare været heldig) men ingen af mine katte ville tage en tur på den :D De er over alle bjerge når den startes .....

Jeg ville heller ikke af med den for alt i verden, den er en ven i nøden (og det kan man jo nok godt regne ud da der ikke er nogen edder og forbandelser fra mig i tråden her he he )

*eller også havde jeg bare glemt at jeg havde startet tråden * :rolleyes:

Men ville nu alligevel ønske at mine katte havde det på samme måde som den i klippet for det ser noget sjover ud end katte der gemmer sig

Phönix 24-11-2008 03:32

Jeg har ikke en robotstøvsuger (ville dog gerne), men har til gengæld en kat der spæner rundt alle vegne og hiver spindelvæv og støv med sig.
Derudover kaster hun sig på maven og glider rundt på gulvet, så kan jo være jeg slet ikke behøver en robot..;)

Har en veninde der har købt en robot og hun er møj glad for den

Trine 24-11-2008 14:35

Hejsa,

Jeg er den lykkelige ejer af en robotstøvsuger, som jeg fik for ca. 1/2 år siden.

Jeg så også testen af robotstøvsugere på DR1 og blev samtidig af det smertecenter jeg har gået på, anbefalet at overveje køb af en sådan tingest.

HOLD DA OP, hvor er det lykken. :D:D:D:D

Vi har store gulvflader uden dørtrin, så her kommer en robotstøvsuger virkelig til sin ret.
Ledninger o.lign. lægges udenfor rækkevidde, men det er absolut ikke noget problem.
Der medfølger nogle stoppere, så støvsugeren via signal styrer udenom dyre vaser o.lign. der står på gulvet.

Omhyggelig rensning af børsterne er et must, og hundehår i fældningstiden er ikke det mest optimale, da hårene kan sætte sig fast i børsterne.

Næste nye er en robot gulvvasker.

Prisen var ca. 5000 kr - og den er alle pengene værd!

;) Trine

zuza 08-04-2010 01:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 43416)
Ja jeg har også en , den kan ikke så mange fancy ting (løft osv ) men den kan snildt komme under alle mine møbler (så der har jeg jo nok bare været heldig) men ingen af mine katte ville tage en tur på den :D De er over alle bjerge når den startes .....

Jeg ville heller ikke af med den for alt i verden, den er en ven i nøden (og det kan man jo nok godt regne ud da der ikke er nogen edder og forbandelser fra mig i tråden her he he )

*eller også havde jeg bare glemt at jeg havde startet tråden * :rolleyes:

Men ville nu alligevel ønske at mine katte havde det på samme måde som den i klippet for det ser noget sjover ud end katte der gemmer sig

Hvordan går det med robotten?

Er batteriet blevet fladt?

;)

:kram:

Ninja 08-04-2010 01:34

Ej en sjov tråd, den har jeg slet ikke set før nu. Men det lyder da smart, glæder mig til at høre om det er lige så smart i dag, som den gang....

Jeg har en Miele....den støvsuger af *******s til.

lone t 08-04-2010 06:34

Vi har en Roomba, vi købte den til 2700 dengang . og vi er glade for den. den tager kattehår, men da vores stue er stor 35 kv'adratmeter så tager den altså en time om at tage stuen. Men udover det så er den sat til hver anden dag og kører fint udenom møblerne.

Tutti 08-04-2010 07:49

Vi har også en Roomba, og har haft den et års tid. Den er super.

Vi var heller ikke helt sikre på, hvorvidt den nu også sugede og var god nok. Vi fandt et sted på nettet der hedder robotstøvsugeren, med det sædvanlige www foran og dk bagefter.

Her var der mulighed for at få en robotstøvsuger gratis på prøve i 14 dage, blot man betalte porto. Hvis man efter prøveperioden kunne finde en anden person der gerne vil prøve støvsugeren, kunne man let via mail få lov til at give denne videre, således at man ikke selv skulle betale returportoen.

Vi satte den til selv at støvsuge hver dag kl. 14 - og blev forskrækkede en dag, den ikke var i sin ladestation - den havde selv fundet af snørkelveje ind på vores datters værelse, hvor der "tilfældigvis" lå en pyjamas på gulvet. Heldigvis er støvsugeren så smart indrettet, at da den kom til at suge lidt af pyen, at den med det samme slog fra og kom med en fejlmeddelelse. Dvs. pyamasen fejlede ikke noget som helst - ikke engang en krølle, og støvsugeren havde ikke taget skade. Der er meget sikkerhed indbygget. Den kan ikke falde ned ad trapper heller, den kan føle når den går ud til kanten og drejer.

I vores køkken er den eminent til at tage de krummer, der kommer til at ligge i kanten under køkkenbordet - I ved - de krummer, hvor man plejer at skal have støvsugerfoden af for at kunne få de krummer helt inde i kanten - her er Roombaen rigtig god - den har en lille rund børste der skubber disse krummer ud, så den kan suge dem op.

Men - man har naturligvis brug for en alm. støvsuger bare engang imellem til nogle ting - men efter vi har fået denne robot, så har vi det altså meget bedre - har også langhårskat. Det betyder meget, at der lige bliver kørt rundt og samlet op hver dag. Kan varmt anbefales.

Sandie75 08-04-2010 07:54

Jeg har 2 langhåret katte, 1 korthåret hund og en langhåret hund og min robotstøvsuger napper det hele http://www.hbl-trading.dk/product.asp?product=94

Jeg har haft min i 2 år og jeg er super glad for den, de behøver i være fandens dyre for at være gode :)

lone t 08-04-2010 08:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af Sandie75 (Send 99531)
Jeg har 2 langhåret katte, 1 korthåret hund og en langhåret hund og min robotstøvsuger napper det hele http://www.hbl-trading.dk/product.asp?product=94

Jeg har haft min i 2 år og jeg er super glad for den, de behøver i være fandens dyre for at være gode :)

Vores er den her http://www.irobot.com/dk/home_robots_roomba560.cfm
og vil heller ikke undvære den med 2 katte :-)

Florken 08-04-2010 09:17

Hej alle

Jeg købte en Roomba i 2005, og var heldig at få den til 889 kr,
fordi der lige var kommet en ny på markedet.
Den er rigtig god til mit køkken/alrum på (52 m2), som har plankegulv.
Da mit køkken er på ben, kører den ind under og finder ALT.
Duckingstationen er under et køkkenelement, og der bor den så, når den ikke er i gang.
Det er det eneste sted jeg bruger den, da der er dørtrin i hele huset,
og de øvrige rum er enten små, eller med tæpper.
Til resten af huset har jeg en Dyson, og den kan godt nok suge !!!
Og kan man kan se, hvornår den skal tømmes :)

Hejdien 08-04-2010 10:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af zuza (Send 99514)
Hvordan går det med robotten?

Er batteriet blevet fladt?

;)

:kram:

Den er død :mad::eek:

Men kan da se i tråden at det kan være jeg skal igang med at spare sammen til en romba (når jeg har betalt mine nye møbler min ferie mit nye tøj og og og )altså et par år he he

Florken 08-04-2010 10:22

Kære Hejdien

Kunne du ikke undersøge, om der er mulighed for at få et nyt batteri ?

Hvis det da er DET, der er galt ?

Det må da være billigere end at investere i en helt ny robot;)

superkok 08-04-2010 10:25

folk jeg kender siger det er at smide penge ud af vinduet

Hyanna 08-04-2010 10:26

Hvad døde den af, Hejdien, for jeg har også gået og drømt om en sådan i meget lang tid; meeeen så er der lige en bil der skal have ditten datten og dytten, så er der liiiige en tandlægeregning etc. etc. ..... you know, alt det du kender fra dig selv. SUK

Og nu skal jeg flytte, så det er og bliver en fremtidsdrøm; men vil da gerne vide, hvad det er jeg skal gå og drømme om, og især hvor meget det koster for at få en der holder :D

Hejdien 08-04-2010 10:36

Jeg aner faktisk ikke hvad den døde af bare en dag den ikke ville mere og jeg må så indrømme :(:(

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm (gad vide om det kan være sådan) jeg brænder flere kaffemaskiner sammen om året (følger alle anvisninger) mine fyntørre går bare ud bedst som jeg tørre mit hår, min datters glattejern skal jeg holde mig langt fra siger hun, pære springer lige efter jeg har sat dem i , lamper brænder sammen og det selv om jeg køber dem samtidig med andre jeg kender og deres bare brænder og brænder videre ..

Lige nu står min el-cykel stille for der er ikke forbindelse fra batteri til den :eek:
min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke ) så må indrømme at når mine strøm ting dør herhjemme så tænker jeg ikke synderligt over det for jeg har altid haft det sådan (gud hvor deprimerende når man sidder og læser det hele skrevet ned ha ha )

folk omkring mig er også vant til at det sker så når jeg siger nu er det eller det brændt sammen så siger de bare nå .. andre mennesker har en vaskemaskine i ti tyve år jeg er glad for tre ... :D

Aj kan da se nu at jeg skal til at tegne tillægsforsikringer når jeg køber noget el halløj ... men sige hvad der sker med mine ting det kan jeg ikke men nu vil jeg da prøve at gå ud og snakke med min el cykel

Hyanna 08-04-2010 10:51

Aaaj, din stakkel! Jeg har det kun med elpærer; men de 'eksplumderer' så også, så at jeg, til tider, tror at de stræber mig efter livet :eek:

Den værste jeg har været ude for, var da jeg var midt i eksamen som pædagog, da røg min kaffemaskine, mit fjernsyn, min vaskemaskine (stod og vaskede tøj i hånden i flere mdr.), og da jeg stod og sagde til en ven, medens jeg støvsugede, at nu manglede jeg bare at den også 'døde', .... Ja, så 'døde' den sq :eek:

superkok 08-04-2010 11:00

har du ikke stadig garanti på den

Florken 08-04-2010 11:07

Kære Hejdien

Citat:

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm
Citat:

min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke )
Man skulle jo deraf kunne udlede,
at du går og napper strømmen fra elværket,
for derefter at sende den gennem el-apparaterne, hvorefter de brænder sammen ?:D

Hejdien 08-04-2010 11:24

Superkok nej den nåede lige at udløbe :o

Florken den teori er du ikke alene med det er også min datters , og når det er vinter flipper hun helt ud på mig hvis jeg nærmer mig hende for jeg giver stød ..

Ser man en eller anden idiot i brugsen der hopper rundt og sætter ærmer ud over hænder når vedkommen skal have noget i diskene eller hvis man ser en der står og slår på tingene en del gange inde de tager dem , ja så har man mødt mig ha ha ha

Florken 08-04-2010 11:29

Kære Hejdien

Citat:

Ser man en eller anden idiot i brugsen der hopper rundt og sætter ærmer ud over hænder når vedkommen skal have noget i diskene eller hvis man ser en der står og slår på tingene en del gange inde de tager dem , ja så har man mødt mig ha ha ha
Har du overvejet at skabe jordforbindelse med et stykke ståltråd op i måsen ?:D

Du ved, på samme måde som man ser det på biler ?

Ninja 08-04-2010 12:05

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 99582)
Superkok nej den nåede lige at udløbe :o

Florken den teori er du ikke alene med det er også min datters , og når det er vinter flipper hun helt ud på mig hvis jeg nærmer mig hende for jeg giver stød ..

Ser man en eller anden idiot i brugsen der hopper rundt og sætter ærmer ud over hænder når vedkommen skal have noget i diskene eller hvis man ser en der står og slår på tingene en del gange inde de tager dem , ja så har man mødt mig ha ha ha

:D:D Som skrevet ud af min hånd!! Troede faktisk jeg var den enste der stod og klaskede tingene inden jeg tog dem op. Jeg får også konstant stød, og på de mest underlige ting. Nogen gange kan jeg lige frem høre knaldet!:eek:

lone t 08-04-2010 13:02

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hyanna (Send 99567)
Hvad døde den af, Hejdien, for jeg har også gået og drømt om en sådan i meget lang tid; meeeen så er der lige en bil der skal have ditten datten og dytten, så er der liiiige en tandlægeregning etc. etc. ..... you know, alt det du kender fra dig selv. SUK

Og nu skal jeg flytte, så det er og bliver en fremtidsdrøm; men vil da gerne vide, hvad det er jeg skal gå og drømme om, og især hvor meget det koster for at få en der holder :D

vi gav 2700 for vores igennem wupti og sparede dermed 500 kr fordi vi købte den på nettet. vores udgave roomba 560 den holder godt og der er sensorer med til at holde den væk fra dyre vaser eller andet. Men den fåes vidst i noget nyere udgave nu. Jeg smed et link hvor man 'kan se nogle andre også. Den dyreste behøver ikke være den bedste sagde de i tv og de har ganske ret.

Den er 2 år gammel nu, og vil ikke undvære vores Martha :-)

lone t 08-04-2010 13:04

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 99571)

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm (gad vide om det kan være sådan) jeg brænder flere kaffemaskiner sammen om året (følger alle anvisninger) mine fyntørre går bare ud bedst som jeg tørre mit hår, min datters glattejern skal jeg holde mig langt fra siger hun, pære springer lige efter jeg har sat dem i , lamper brænder sammen og det selv om jeg køber dem samtidig med andre jeg kender og deres bare brænder og brænder videre ..

Lige nu står min el-cykel stille for der er ikke forbindelse fra batteri til den :eek:
min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke ) så må indrømme at når mine strøm ting dør herhjemme så tænker jeg ikke synderligt over det for jeg har altid haft det sådan (gud hvor deprimerende når man sidder og læser det hele skrevet ned ha ha )

Aiii hvor spooky det er næsten helt vildt.
Hejdien strøm slukkeren :p

Hejdien 08-04-2010 13:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af Florken (Send 99584)
Kære Hejdien

Har du overvejet at skabe jordforbindelse med et stykke ståltråd op i måsen ?:D

Du ved, på samme måde som man ser det på biler ?

Florken ja så ville jeg da først blive nem at genkende ha ha ha

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 99594)
:D:D Som skrevet ud af min hånd!! Troede faktisk jeg var den enste der stod og klaskede tingene inden jeg tog dem op. Jeg får også konstant stød, og på de mest underlige ting. Nogen gange kan jeg lige frem høre knaldet!:eek:

Ork jeg kan slå dig helene her kan vi nogen gange se gnisten, har været så desperat over det at jeg spurgte lægen og hun sagde pjat tog min hånd og fik stød *GGGG*

Men hun har ingen teori mener bare jeg er født under en uheldig el stjerne

Citat:

Oprindeligt indsendt af lone t (Send 99604)
Aiii hvor spooky det er næsten helt vildt.
Hejdien strøm slukkeren :p

lonet slukke strømmen det tager seas sig af ha ha ha

Nej bruger lige så meget strøm som et stort parcel hus med 5 mennesker vi er 2 i en tre værelses ... har fået målt alt igennem og de kan ikke finde noget så vi betaler (ser så ikke glade ud ) og lever med det .. :D

Min eks mand hævder at han fik halveret sin el regning da vi flyttede hver til sit og han købte en vaskemaskine da vi blev skilt den har han endnu jeg køre på nr 3 ... meeeen skal så sige at min opvaskemaskine den klare sig .. heldigvis

lone t 08-04-2010 13:21

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hejdien (Send 99607)
Min eks mand hævder at han fik halveret sin el regning da vi flyttede hver til sit og han købte en vaskemaskine da vi blev skilt den har han endnu jeg køre på nr 3 ... meeeen skal så sige at min opvaskemaskine den klare sig .. heldigvis

:D:D Det er simpelthen så sjovt Heidi nu ser jeg med tårer i øjnene. Du er sgu en uheldig kvinde må man sige. pas på hvad du siger kan være opmaskeren kan høre dig:p

Stoktoft 08-04-2010 13:33

Jeg kan da trøste mig med, at her er det kun elpærerne, der knalder ind af en kant, og ikke holder ret længe.
Selv ikke de nye elsparepærer kan ikke holde en dyt længere her i huset end de gamle glødepærer.

Forklaringen, har vi så fundet.
Vi ligger først på linien, lige efter transformatoren.
Dvs, at vi får fuld knald, og rundt på linien daler styrken lidt efter lidt til normal.
Så når vi køber pærer, skal vi ha de helt dyre til ekstra volt, ellers holder de da slet ikke.

Og her har vi også lige skiftet, vaskemaskine og tørretumbler ud, de var også kun ca. 3 år gamle, men okay vi er så 5 mennesker i huset.

Du er da bare uheldig Heidi :eek:

Med hensyn til at gi' stød, tja så vil min mindste dreng ikke ha' farvelnys længere, jeg gi'r nemlig også en masse stød, og den er sgi ikke rar på læberne :p

Stoktoft

Physen 08-04-2010 15:16

Jeg kender også flere der ikke vil leve uden deres roomba - de fleste jeg kender har den til pet, og de siger den bare tar det hele ! Så tror også vi måske engang skulle overveje en sådan en :-) Vi har nemlig to katte og en hund :-)

c.l.e.o. 08-04-2010 15:54

[QUOTE=Hejdien;99571]Jeg aner faktisk ikke hvad den døde af bare en dag den ikke ville mere og jeg må så indrømme :(:(

Herhjemme har de en teori om at det er noget med mig og strøm (gad vide om det kan være sådan) jeg brænder flere kaffemaskiner sammen om året (følger alle anvisninger) mine fyntørre går bare ud bedst som jeg tørre mit hår, min datters glattejern skal jeg holde mig langt fra siger hun, pære springer lige efter jeg har sat dem i , lamper brænder sammen og det selv om jeg køber dem samtidig med andre jeg kender og deres bare brænder og brænder videre ..

Hejdien,tænte lige om det er sådanne at dine to katte,går og bider i div. ledninger,så det er der for at tingene beander sammen og kortslutte.

Jeg her en bekendt,der har en dejlig kat,men den lavede en kortsluttede en ledning ,hun kom og ringede på ,og sagde hvad skal jeg gøre ,det ryger i min lejlighed,hun havde sovet jo.

Jeg tog min pulverslikker og sagde så må det jo brande et sted,og skyndte mig der op,og der stod så flammer op bag sofaen.

Så jeg fik prøvet min pulverslukker,og slukket branden.

Så kan gådt andbefale at kikke dine ledninger efter ,når man har kat :)

Forasten det sviner helt vildt ,sådanne en pulversulkker :)

Lige nu står min el-cykel stille for der er ikke forbindelse fra batteri til den :eek:
min el regning er altid meget større end alle andres (underligt når alt på strøm jo dør ikke ) så må indrømme at når mine strøm ting dør herhjemme så tænker jeg ikke synderligt over det for jeg har altid haft det sådan (gud hvor deprimerende når man sidder og læser det hele skrevet ned ha ha )

du skal ikk lade dig slå ud ,bare se at komme i stødet igen ;)

Hejdien 08-04-2010 15:57

c.l.e.o. kom til at grine da jeg læste dit indlæg og teori om mine katte he he men nu har du jo aldrig set mine katte så det kan du jo ikke vide.. hvis du kendte dem så ville du vide at de er for dovne til at åbne munden om en ledning :D:D

Men nej det er ikke dem det er jeg helt sikker på og jeg har ledningskjuler på mange steder , dertil kommer at problemet har været der mange mange flere år end mine katte.

Selv min mor hævder at det også var sådan da jeg var barn ..og ja ja jeg prøver skam at komme i stødet :D

c.l.e.o. 08-04-2010 16:06

Ja ,det kan også skyldes der ikk kommer strøm nok fra måleren,så systemet overbelastet.

Men det er det så heller ikk når du har haft det sådanne siden du var barn HI Hi
så jeg løbet tør for flere bud...

Men kender det at være elektriks særligt i super markerne,og på vaskerier :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension