K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   juhu (https://www.k10.dk/showthread.php?t=28735)

kiwimor 10-12-2013 17:57

juhu
 
Efter kun 1 arb prøvning på 12 uger blev jeg igår tilkendt flex.. kan ikke huske meget fra mødet da jeg tudede rigtig meget .. men heldigvis var min psykolog og kæreste med.. havede ikke i min vildeste fantasi troedet at det ville glide så Nemt igennem. . Hurra for herlev kommune hvor det kun tog 6 md og fuck til kbh kommune hvor jeg gik i 12 år uden der skete en skid.. kan ikke rigtig fatte det. . Det at være på kh har næsten altid været en del af mig.. men nu har jeg papirer på fra kommunens side at jeg er kronisk og varigt syg og ikke bare er doven ..

Jøsses 10-12-2013 18:16

Stort Tillykke
 
med dit nye liv :kram:

Webmaster 10-12-2013 19:40

Jo jo måske Juhu

Men det er famdme uhyggeligt at der kan være så stor forskel på kommunerne....det burde IKKE kunne lade sig gøre...

Men dejligt for dig at du endeligt er blevet visiteret til fleksjob...det er altid en stor lettelse når kommunen acceptere at man faktisk er syg...så forstår godt din glæde...selvom det er på et dårligt grundlag...nemlig at du er syg..

Ninja 10-12-2013 19:46

København har vist to sider - den hvor alt går hurtigt og lige efter bogen - og den hvor intet kan lade sig gøre. Har aldrig fattet hvad der udgør forskellen, men satser min hat på, at visse sagsbehandlere bare ikke er egnet til jobbet og konstant kører med underskud.

Men rigtig skønt for dig at der nu er ro på - tillykke med det!!
Så kan du/i da holde jul og nytår med ro i sindet velvidende at 2014 er indgangen til et bedre liv uden kontanthjælp og nye kontanthjælpsregler:)

:kram:

frida 10-12-2013 20:17

Tillykke til dig, kiwimor. Fantastisk du nu kan komme videre med dit liv:kram:

Web:

Jep, uhyggeligt der er så stor forskel kommunegrænserne imellem. Stort problem, men ikke underligt, når man tænker på de forvalter alle de lovgivninger de arbejder under, med det formål at opnå størst mulig økonomisk vinding.

Andre steder kalder man det bedrageri og underslæb, hmmm...

Men tillykke til Kiwimor der ramte rigtigt?:D;)

Frida

frubipolar 10-12-2013 22:59

Tillykke....
Hvor er det bare dejligt!!! :-)

c.l.e.o. 12-12-2013 08:00

Godt for dig,min erfaring er også at alt for mange får ikke den rigtige afklaring,men går i årevis uden hvor afklaringerne bare køre i ring uden afslutning.

Jeg var dog selv en af dem hvor flexbevillingen gik i gemmen,jeg dog så aldrig kommet i job så kan man køre revuderinger/arbejdsprøvninger i alevighed igemmen en gang om året.

Håber du får mere ud af at være afklaret end du allerede har fået ;)

jjsonn 12-12-2013 08:13

jeg gik i gennem på samme måde, tror det var fordi jeg blev tilbudt fleksjob der, hvor jeg var i arbejdsprøvning.
men samme sted jeg var ´fik en anden afslag og nye arbejdsprøvning efter prøvning til hun opgav og lever den dag i dag af mandens løn.
det er mærkeligt, sådan en stor forskæld der er.

hov var lige ved at glemme det, tillykke med det.

buick 12-12-2013 09:40

Tillykke med det selv om man jo ikke kan sige tillykke med at være syg.

Det er i øvrigt også min oplevelse at Flex job bevillingen går langt nemmere igennem systemet hvis man står med job tilbud efter en arbejdsprøvning

popiae 12-12-2013 10:30

Tillykke med tilkendelsen.

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:46.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension