K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   hvem hvor klager man til (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4174)

baldur 26-02-2008 13:22

hvem hvor klager man til
 
Jeg har stået på venteliste til reva siden oktober 2007, snart 5 måneder nu hvis jeg ikke får svar i denne uge på hvornår jeg skal starte, har jeg tænkt på at sige til min sagsbehandler at det vil jeg skrive en klage over for at få lidt skub i forløbet.

Så jeg ville blive glad hvis der er en eller flere her på siden som kan fortælle mig hvem jeg skal klage til ? er det borgmesteren ,rådmanden eller hvem ? jeg bor i Århus.

mvh baldur

zuza 26-02-2008 16:14

Du kan klage til kommunen, evt. til Beskæftigelsesankenævnet og skrive, at du mener, det strider mod lovgivningen, at din sag ikke behandles hurtigst muligt.

:kram:

skotten 26-02-2008 17:59

baldur
 
man starter med at vente på et brev fra reva også bliver man kaldt til et møde hvor det koster kommunen 1750kr i timen for en introduktion og så tager man hjem og venter endnu en gang på et brev fra reva som så giver din en start dato og sådan et forløb fore går i ca 6mdr og det koster kommunen ca 100000kr også er det man regner med at kommunen så tager deres ord for gode vare men sådan er det desværre ikke altid .så får man ny sagsbehandler uden man selv ved af det :mad: ellers også har man slet ingen jeg har været det igennem 4gange og kæmper stadig med københavnskommune :mad: og det er på trods af min arbejdsevne er vurderet stærkt nedsat med 3/4 det tager de ikke for gode vare har selv lige modtaget et brev fra et jobcenter om at de skynder at jeg sagtens kan blive selvforsørgende ' men kan kun sige du behøver ikke være bange for de har glemt dig men de burde ha skrevet inden for 3mdr men lykke til dig med arbejdsprøvningen :):):)

Stella 26-02-2008 18:09

Godt beskrevet skotten...det er så sandt :eek:...100.000 kr for nada...:rolleyes:

Skovgård 26-02-2008 18:21

Hej.

Ja de kan nogle tricks
De dygtige og yderst kompetente(betændte) folk.:confused:

Jeg skal også Reva, men min sagsbehandler sagde at de kun gøre det 1 gang. også skulle de rette sig efter deres afgørelse.
Jeg er spændt på og se om dette er sandt, når det kommer til stykket, fordi der er altid et arbejde der mindre hårdt fysisk og det kunne jo være at man kunne klare det.

F.eks. sælge billetter nede ved storebælt.(spændende):rolleyes:

Stella 26-02-2008 18:28

ja hvis man nu kun har en pegefinger der virker så kan man jo få et job hvor man skal trykke på en knap ik sandt , og så kan man få en hjælper og en der bringer en på arbejde og hjem igen...( humor):D:D:D:D det giver job til en masse andre...:D:D:D:D

Skovgård 26-02-2008 18:36

ja ja god idé,:) det gælder jo om at holde hjulene kørende i det sociale system. sådan så alle er beskæftiget.

Jeg foreslog også min sagsbehandler at jeg kunne blive fodboldspiller, pga. at jeg har noget med min ene arm og overbelastning i den anden, men mine ben fejler jo ikke noget.:D:D

Stella 26-02-2008 18:41

:D:D:D:D:D:D:D ja det er sg ikke morsomt at være i den situation vi er I...:mad:

...

Skovgård 26-02-2008 19:04

nej det er ikke sjovt at være syg, på den ene eller anden måde. :(

Jeg er personligt træt af at systemet har opslugt mig med sine klamme hænder, jeg håber at jeg og alle andre herinde får noget positivt ud af det når vi bliver spyttet ud i den anden ende. men jeg tvivler.

Jeg har ikke oplevet noget positivt endnu, men det kan være at det kommer senere, jeg har jo kun været i systemet i snart et år:D:D:D

Det kan sagtens komme senere ha ha ha ha...:eek: "du skal bare være tålmodig"

Stella 26-02-2008 19:08

ja man lærer at være MEGET tålmodig...;) så baldur SKRIV til kommunen og sig du ikke kan vente mere men vil have noget action...bliv ved indtil du får et svar...så kan det være de skynder sig lidt for Hjorten bliver jo vred når de spilder penge på at vente...:D ik sandt...


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:16.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension