K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Skal kommuner ikke overholde loven? (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Hvem har lavet din ressourceprofil? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6982)

zuza 30-12-2008 20:21

Hvem har lavet din ressourceprofil?
 
Jeg er blevet spurgt, om jeg ville lave en afstemning, hvor man kan krydse af, hvem der har lavet ressourceprofilen.

Og det kunne da være spændende at se.;)

Jeg håber, at flest muligt svarer.

Læs mere om ulovlige ressourceprofiler her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6980

:kram:

Risa 30-12-2008 20:27

Jeg har selv udfyldt min ressourceprofil - og så har sagsbehandleren tilføjet hendes kommentarer...
:kram:

buster 30-12-2008 21:00

Øhh, den er lidt svær at svare på for:
Den første blev lavet UDELUKKENDE af sagsbehandleren og UDEN min mands kommentarer!

Derfor: denne godkendte han ikke da den ikke var ok iflg ham ;)

Da man eeeendelig fandt den frem igen var det anden aktør som forsøgte at lave en rp men STADIG uden min mands kommentarer

Derfor: stadig ikke godkendt/underskrevet ;)

Sagene anket og vi vandt og derefter tog sagen den drejning at det blev til en redegørelse fra sagsbehandleren for en indstilling til pension.

Hmm, hvor er det mest sandsynligt jeg sætter mit kryds?

zuza 30-12-2008 21:10

Buster...

Det interessante ved denne undersøgelse er, hvor mange der har fået lavet ressourceprofil hos anden aktør.;)

Jeg synes bare, det ville være fjollet at lave en undersøgelse med kun 2 svarmuligheder.

Ellers kan man jo - som andre - også skrive sine kommentarer her, hvis der er flere muligheder.

Det er jo også interessant at se, hvor mange der selv har skrevet den, for det er også forkert.;)

:kram:

buster 30-12-2008 21:16

zuza, jeg tror blot at jeg lader det være m det jeg har skrevet:
En gang af sagsbehandler og en gang af anden aktør ...

...lige dele ulovligt da ingen af min mands kommentarer var med.

:kram:

Thelma 30-12-2008 22:45

Hej
Jeg har også som Buster fået lavet to RP, først i 2007 af sagsbehandler alt efter bogen, altså lovligt. Og nu her i dec, af privat aktør som jeg var dybt utilfreds med, jeg har heller ikke skrevet den under endnu, vil følge Zuzas råd ang, underskrift,( Jeg kan desværre ikke finde ud af at kopiere et link til mit indlæg ind hvor jeg har skrevet om det og den behandling jeg fik her i dec, fra privat aktør og deres måde at lave RP på med så personfølsomme oplysninger,

Ellers vil jeg ønske jer alle på K 10 et rigtig godt og lykkebringende nytår 2009.:kram:-Mange hilsner fra Thelma.

Hej igen
http://www.k10.dk/showthread.php?t=6600&page=2

Mange tak til Zuza for nyttig viden omkring dette her med Rp, jeg har hele dec, gået og undret mig over den måde min blev lavet på her i dec, se evt, mit indlæg over at jeg blev bedt om at godkende den i tlf, (jeg var faktisk måløs) har nu fået den tilsendt jeg har ikke underskrevet den endnu, er ved at tilføje mine egen kommentarer.
Hilsen Thelma.

Trold 30-12-2008 23:30

Min er lavet af sagsbehandler, og fyldt med løgn (ligesom sagsbehandleren:o).
Nu står jeg for at skal i ny arb.prøvning/virksomhedspraktik.
Og det bliver så igennem den "anden aktør", som jeg blev henvist til, efter jeg var visiteret til flex.
Han har været et utroligt dejligt og behageligt menneske at være i kontakt med, og så vidt jeg kan regne ud, er det også ham der har fået overbevist min sagsbeh. (ikke hende den løgnagtige), om at jeg muligvis ikke hører til på flex, derfor nu arb.prøvning.
Og så kan jeg jo godt få den tanke;), at det måske kunne være i min interesse hvis det var ham der skulle stå for udarbejdelsen af min næste rp.:)
Men det kommer nok slet ikke på tale, desværre, han kender vist udmærket reglerne omkring rp.

buster 31-12-2008 01:24

Trold, kan ikke lade være med at kommentere ang anden aktør.
Den sidste vi talte m inden sagen gik retur var netop en anden aktør AOF faktisk, og det var nogle rigtig søde mennesker som behandlede os med stor respekt, dejligt at opleve.
Nå, men det korte af det lange var at den ene af denne på en måde lavede et oplæg til rp og denne lavede vi sammen så ALLE oplysninger kom med.
Denne fik jeg med hjem samme dag for naturligvis kunne jeg ikke underskrive på min mands vegne.
Det andet oplæg blev sendt videre til sagsbehandleren.
Hm, mærkeligt nok var der så at sige INTET genkendeligt i sagsbehandlerens redegørelse dvs vi kunne ikke se at noget som helst af oplægget var brugt til noget meeeen det regner vi med var fordi så havde det jo nok alt for tydeligt fremgået af min mand skulle have haft pension for en del år siden!
Mit forslag: når nu vedkommende er så rar mon så ikke du kunne få ham med på ideen om at lave en form for rp/redegørelse/opsumering om dig? Du ønsker jo selvfølgelig rene linier i alt dette så mon ikke han kan forstå det ;)

Ønsker dig held og lykke

@PerChr 31-12-2008 03:35

Jeg syntes der mangler et punkt for at kunne stemme. :)

Det er: Udført i samarbejde m/ Sagsbehandler

Jeg selv har fået min udført i sin tid sammen med min sagsbhdl.

Hexi 31-12-2008 04:24

Jeg har sat mærke i Kommunens sagsbehandler, men da den i sin tid blev lavet og da den senere blev revideret med henblik på at søge pension, har det begge gange været i samarbejde med mig... og det der blev skrevet ved den senere revidering blev forhandlet lidt mellem os, så vi var enige om hvad der kom til at stå i den.
Var en mega hård forhandler visse steder, for havde i flere månender på forhånd læst alt hvad jeg kunne finde om hvordan den skulle udfyldes :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension