K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Lægeerklæringer der bliver væk.. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=4103)

gh72 20-02-2008 16:10

Lægeerklæringer der bliver væk..
 
Efter en revurdering via Revacentret, skal min sag nu vurderes i jobcenteret. Jeg bliver så ringet op, der skal indhentes oplysninger fra speciallæge og sygehus. Hun fortæller mig så, at den seneste status fra min egen læge er blevet væk.. Det er så nr. 2 lægeerklæring de smider væk! Gad vide, hvor de bliver af? Jeg synes ærlig talt, det er noget svineri, at de ikke har bedre styr på de oplysninger de indhenter.

Til alt held havde jeg en kopi af denne erklæring, som jeg nu har kopieret og sendt til dem.

Jeg er SÅ træt af kommuner i øjeblikket. Og træt af at vente, véd ikke hvad jeg venter på. Nu er det 10 mdr. siden, jeg blev afsluttet i JSV, da jeg skulle revurderes. Så nu synes jeg ærlig talt det må være på tide at komme videre.
Det er rent bureaukrati og tidsspilde, og det tærer på kræfterne. Kunne man ikke for længe siden have indhentet de nødvendige papirer? Så kunne de jo hurtigt efter arbejdsprøvningen have fundet ud af, hvad der så skulle ske. Hvis jeg stadig skal stå til rådighed for at fleksjob, er det da bare med at komme igang med at finde et job!!

Stella 20-02-2008 16:17

hej

jeg er 100 % enig med dig og det samme sker for mig ...de kan ikke finde lægeerklæringer på jobcentrene i København og jeg mener det er så sjusket at det grænser til det ulovlige ...man burde klage over at lægepapirer forsvinder...:eek::mad:

eller også lyver de !

trækker tiden ud...sikke noget sjusk...og ja det tager 10 til 12 måneder at revurdere folk i fleksjob det er jo sindssygt...og vi burde klage over det og at de ikke gider passe på fortrolige oplysninger.

Så du har da helt ret i at værer noget så træt af deres tvivlsomme sagsbehandling.

de skulle tage og få fingeren ud !!!!!!

gh72 20-02-2008 16:20

Lyver- hmm ja, jeg vil gerne indrømme, at jeg efterhånden får mistanke til, at hvis der står noget, der ikke er i kommunens favør, så bliver det væk...

Stella 20-02-2008 16:23

netop...tingenes tilstand er værre end vi tror...:mad:

retsikkerheden er sporløst forsvundet .

Det er fortrolige oplysninger der bliver væk...hvem har dem tror du ?

gh72 20-02-2008 16:28

Bare jeg vidste hvem der havde dem! Synes det er betænkeligt, at der først forsvinder en erklæring fra speciallægen, dernæst én fra egen læge. Og de er allesammen vigtige. Også fordi min egen læge havde gjort meget ud af at beskrive min sygdoms indvirkning på dagligdagen, OG fordi hun også havde skrevet om min depression. Det er hende, der behandler den, det gør de jo ikke hos gynækologerne, vel? Derfor er den ret vigtig at få med. Ærgerligt for dem, jeg havde en kopi herhjemme!

Stella 20-02-2008 16:46

Situationen er at man ikke kan stole på kommunen og FÅ ALTID EN KOPI AF ALLE LÆGEERKLÆRINGER OG ANDRE DOKUMENTER som ressourceprofil og lægekonsulentens udtalelser.

Vi er desværre alle ude på herrens mark som syg i Danmark.

og så lige et

:kram: til dig...:)

gh72 20-02-2008 16:53

Og et til dig Stella:kram:

Stella 20-02-2008 16:55

Tak skal du ha ...:)

Godt vi har K10 at fortælle når det koger over...;)

gh72 20-02-2008 17:08

Ja, det er nemlig rigtig rart. Selvom jeg ikke altid har overskud til at skrive, så læser jeg herinde HVER dag!

mokkasine 20-02-2008 17:28

Og tag altid en kopi af det, du selv sender til kommunen (det er måske unødvendigt at nævne?:D)

Ja gh72, ærgerligt for kommunen - godt for dig :kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:27.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension