K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Jeg tror sørme den endelig er hjemme (https://www.k10.dk/showthread.php?t=3339)

Lise W 16-11-2007 17:30

Jeg tror sørme den endelig er hjemme
 
Hej allesammen

For et par timer siden ringede min sagsbehandler for at fortælle, at kommunens lægekonsulent, på baggrund af de sidste lægeudtalelser, nu vurderer, at jeg ikke er i stand til, eller bliver i stand til, at udføre et arbejde i ethvert tænkeligt fag........og at (trut trutte rut fanfare) han dags dato indstiller mig til pension :):D:):D:eek:

Sagen skal for nævnet d. 6 december, hvorefter jeg får besked en lille uges tid efter.

Jeg er SÅ glad så glad - endelig går den igennem.....og endelig kan jeg se en ende på det frustrations helvede det er at være i kløerne på kommunen. Endelig ved jeg om jeg er købt eller solgt......endelig kan jeg begynde at få lidt ro indeni og omkring mig, og sidst men ikke mindst.....endelig får jeg det "blå stempel" = bevis for jeg ikke kan arbejde over for omverdenen, som ikke kan se på mig at jeg er syg, men som sagtens kan dømme mig.

Glade og smilende hilsner fra Lise

helle4 16-11-2007 17:58

tilykke
 
Tilykke med det min ven, det var sq dejligt med en god nyhed, her til week-enden.:D Mange knus Helle;)

Hejdien 16-11-2007 18:37

Tillykke med det Lise, det er da gode nyheder håber at alt forløber glat for dig og god weekend (god måde at starte weekenden på :) )

majs 16-11-2007 21:15

Rigtig dejligt når tingene falder på plads og man kan begynde at ånde som menneske og ikke som bytte.
Jeg ønsker dig en rigtig god weekend og ikke mindst at kunne NYDE lidt af sig selv og sine omgivelser fremover :kram:

Mvh
majs

popiae 16-11-2007 23:45

tillykke, tillykke, det lyder godt.

vh popiae

ajmj 17-11-2007 22:18

Godt gået
 
Hjertelig tillykke Lise. Ja bedre sent end aldrig :)

Lise W 18-11-2007 16:59

Tvivlen er sået
 
Hej igen

Ja, så er min glæde erstattet af bekymring - der er nemlig lige en som har fortalt mig, at nævnet sagtens kan afvise indstillingen :(

- Og så er det lige jeg tænker: Jamen, hallo - jeg har både sagsbehandler og lægekonsulent i ryggen, hvordan kan de så afvise?????

Er der nogen her som mon kan berolige mig lidt :(

God søndag og et lille bekymret smil fra Lise

Peacock 18-11-2007 17:15

jeg ved ikke om du har læst min rådden sag :(

men angåene din, vil jeg ikke sidde og lyve for dig, men den som har fortalt dig, at nævnet sagtens kan afvise indstillingen

har desværre ret :(

men jeg Tvivler at den bliver afvist, når du har lægekonsulent udtalelse, men intet er sikkert før du har fået svaret fra pensionsteamet

Lise W 18-11-2007 20:33

Suk Peacock.........jeg frygtede at få et svar som dit, men jeg kan jo hverken gøre fra eller til :(

Tænkte nok det var for godt til at være sandt :cool:

Jeg har læst din sag, og det er rystende som du er blevet behandlet :mad:

Du får lige et tak for dit svar og et lille :kram: med på vejen.

Mange hilsner fra Lise

Peacock 18-11-2007 20:43

Citat:

Suk Peacock.........jeg frygtede at få et svar som dit, men jeg kan jo hverken gøre fra eller til
nej det kan man ikke, man er så skide magtesløs :(

Citat:

Du får lige et tak for dit svar og et lille med på vejen.
du skal da også have et bette klem ;) :kram:

jeg tror stadig at der er meget stor muglighed at din sag går igemmen, når du har lægekonsulent udtalelse ;)

dette er et meget stort plus

alt held & lykke med det ;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:06.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension