K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Kender i det??? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=14029)

nille1979 23-08-2010 15:52

Kender i det???
 
Man begynder lige så stille at tro, at der er ved at komme styr på tingene...

Efter at jeg i marts fik diagnosen ADHD + depression ( 30 år gammel), er der endelig begyndt at komme lidt styr på medicinen. Nu kan jeg måske begynde at finde overskudet, til at lære mig selv at kende på ny...

Jeg er kommet på det kursus jeg gerne ville (Profilen på CSL), så den udredning jeg nu skal igennem kommer til at foregå blandt mennesker jeg er tryg ved, og hvor jeg ikke bare er et belastende nr i køen..

Efter jeg er startet på medicinen, er mine muskelspændinger blevet meget være, og jeg er begyndt at skære endnu mere tænder, så jeg hele tiden har hovedpine, og smerter i nakke, hals og kæbe.

Derfor beslutter jeg mig for at søge hjælp til fys behandling og bideskinne.
( Er på KH og har ca 1900 tilbage efter udgifter)

Kommunen giver afslag på begge to, med begrundelsen: Dit rådighedsbeløb er 4900, så du kan bare spare op...

Jeg har nu anket, og har fået endnu et afslag, så de er nu sendt vidre til klagenævnet.. Vente, vente, vente....!!!

Så i torsdags, får jeg at vide, at jeg har "Svær dysplasi" (celleforandringer i livmorhalsen) og skal ind og opereres om 2 uger...
To foregående prøver viste "abnorme celler" og VUPTI så har man "Svær dysplasi".... Jeg forstår ingenting!!! :confused:

Jeg trængte lige til at komme af med noget bla bla blaaa..

God dag til alle herinde... :kram:

malofa 23-08-2010 15:59

Jeg kender rigtig godt det der med, at man endelig får hovedet ovenvande... Hvorefter det næste slag oven i hovedet så kommer og man skal kæmpe igen igen.

Håber for dig at der kommer en løsning på det økonomiske inden længe, så du har den bekymring mindre. Og håber at dine problemer med celleforandringer bliver hurtigt løst, så du igen kan bruge din energi på din udredning.

Wodpoulsen 23-08-2010 16:20

Åh ja, den kører også her. Op og ned i rutchebanen,. og Jeg kan IKKE tåle det.:mad:

Nå, :kram: til dig.
Vi må bare op af hullet iogen, og påénigen.

Gunell 23-08-2010 16:46

Ja...
 
Åh ja sådan har mit liv været de seneste 10 år....

Men en stor :kram: til dig.

Knus Gunell

Leduce 23-08-2010 17:06

ja det lyder lidt som mit liv....de sidste 6 år.

op og ned op ned op ned op ned:))

der var en der engang sagde til mig ...: JA! men se det på den lyse side så keder du dig jo aldrig ....(hmm dårlig humor :(( )

Carmen 23-08-2010 17:29

Pyha, Nille, alt for mange ting, du må døje med.

Du kan få lavet en bidskinne på Tandlægehøjskolen mod blot at betale for materialer.

Men dyb indånding, én ting af gangen, take care!


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:44.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension