K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   selv vælge 2.aktør i jobafklaring (https://www.k10.dk/showthread.php?t=34152)

de7smådværge 28-07-2016 20:48

selv vælge 2.aktør i jobafklaring
 
Har fået afvide at man ikke selv må vælge mellem forskellige anden aktører i et jobafklaringsforløb. Er det rigtigt ?? Min sagsbehandler besvarer selvfølgelig ikke mit spørgsmål og har ventet 4 måneder på en indkaldelse til CAB.:mad:

Vovse 28-07-2016 21:49

Citat:

Oprindeligt indsendt af de7smådværge (Send 345053)
Min sagsbehandler besvarer selvfølgelig ikke mit spørgsmål og har ventet 4 måneder på en indkaldelse til CAB.:mad:

Klag til jobcenterchefen over manglende svar fra sb.:cool:

de7smådværge 29-07-2016 08:18

Ligenu ville jeg blot høre om andre havde prøvet noget ligende...

stampe 29-07-2016 09:17

Hvis der er flere relevante aktører, vil man normalt kunne vælge mellem dem.

Marina123 29-07-2016 10:03

Citat:

Oprindeligt indsendt af de7smådværge (Send 345061)
Ligenu ville jeg blot høre om andre havde prøvet noget ligende...

I mit første afklaringsforløb, kunne jeg vælge mellem to aktører.

de7smådværge 29-07-2016 17:16

Citat:

Oprindeligt indsendt af stampe (Send 345065)
Hvis der er flere relevante aktører, vil man normalt kunne vælge mellem dem.

Spørgsmålet er jo så bare hvordan man definerer " en relevant aktør ". Her er jeg henvist til een der hører under og deler pengetank med Kbh.s kommune:rolleyes:

stampe 29-07-2016 17:59

Har du selv et forslag, skal du da endelig forelægge kommunen det. Især hvis du har nogle gode begrundelser.

Er der mulighed fo,r at du kan foretage dit eget valg, er det ret så væsenligt, du kan begrunde dit ønske.

Så må du tage den derfra. Held og lykke.

vasen 29-07-2016 19:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af de7smådværge (Send 345053)
Har fået afvide at man ikke selv må vælge mellem forskellige anden aktører i et jobafklaringsforløb. Er det rigtigt ?? Min sagsbehandler besvarer selvfølgelig ikke mit spørgsmål og har ventet 4 måneder på en indkaldelse til CAB.:mad:

jeg har været prøveklud i forskellige aktører, og kun CAB var OK.

Jeg bad for flere år siden om et firma, som jeg havde hørt godt om ,men dette firma havde kommunen ikke ret til at bruge, trods diverse andre kommuner brugte det.
Jeg ved det ikke, men det er min fornemmelse, at der ikke er lov omkring dette emne.
Det tror jeg er kommunens egen selvbstemmelse.

Vi tror, at der er love om alt, men jeg tror at udliciteringen af diverse opgaver fra kommunerne gør kommunerne ansvarsfrie. Så er det firmaernes opgave, og kommunerne vasker hænder indtil det går helt galt.
se på Bios i region syddanmark.

KageØre 29-07-2016 22:14

Citat:

Oprindeligt indsendt af de7smådværge (Send 345069)
Spørgsmålet er jo så bare hvordan man definerer " en relevant aktør ". Her er jeg henvist til een der hører under og deler pengetank med Kbh.s kommune:rolleyes:

Jeg blev i København foreslået "Væksthuset", det brød jeg mig ikke om og vi diskuterede hvad der ellers var.
Jeg endte dog med at vælge Væksthuset, og det blev et meget godt valg...
Der blev set meget til den rapport ved tilkendelse af min pension.

vasen 29-07-2016 23:44

Hvorfor er det så et problem for dig?
Du skrev som om du stod mdit i en problematik i går og i dag skriver du at du valgte rigtigt og nu har du fra igår til i dag fået tilkendt pension.
Det er besynderligt og kræver en forklaring!!!


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension