K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Enhedslisten forbereder sig på bombe (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22990)

jonah 24-05-2012 10:04

Enhedslisten forbereder sig på bombe
 
http://borsen.dk/nyheder/politik/art...ttereform.html

stribe 24-05-2012 10:47

jeg er ikke negativ...har bare et håb....at de står ved hvad de siger..og ikke lader sig styre

det skal nok komme dem til gode senere hen..

stribe førtidspensionist

mand 24-05-2012 12:03

Ja det må vi håbe de gør,

men tror ikke rigtig på dem,

jeg ville nu ellérs gerne give dem min stemme, ved næste valg,:D

men så skal de også til at vise at de er voksen, og tør at stå fast

ved det de siger,:eek:

stribe 24-05-2012 12:06

ja og det tror JEG desværre ikke de gør...man kunne mene hvad man ville om pia kærsgård - har aldrig stemt på hende - men hun var en hård forhandler der ikke bare lod sig kyse...det kunne johanne schmidt nielsen godt lære lidt af

jeg er bange for hun har det meste i munden - desværre

hilsen stribe førtidspensionist

Debutanten 24-05-2012 16:51

Selv om EL gik meget frem ved sidste valg kan de ikke rigtig bruge deres mandater til noget.
Desværre!

stribe 24-05-2012 16:56

nej desværere for dem...men står de fast på de ting de lover og de ting de mener - kunne de jo være de fik så mange stemmer til næste valg,at det battede noget..

men min får de ikke uanset.jeg hører til på den anden side


hilsen stribe

keld60 25-05-2012 04:11

Citat:

Oprindeligt indsendt af stribe (Send 224947)
nej desværere for dem...men står de fast på de ting de lover og de ting de mener - kunne de jo være de fik så mange stemmer til næste valg,at det battede noget..

men min får de ikke uanset.jeg hører til på den anden side


hilsen stribe

Er selv på den blå bloks side og har været det i 25 år.
Har aldrig brudt mig om den røde fløjs tidligere krævementalitet at jo mere du tjener jo endnu mere skal du betale i skat end nødvendigt burde være. Kan huske jeg i slut 90'erne frivilligt gik ned i løn og dermed tjente mere, at vi mig/arbejdsgiver lavede andre ordninger så min indtjening blev større er en anden snak.
På rød side har vi enhedslisten, på blå side dansk folke parti til at varetage os svage, hvem vil os det bedst.... DF havde deres 10 år og hvad skete.. nu er det EL og hvad sker der....

stribe 25-05-2012 06:56

keld6o...det er også det jeg skriver...at uanset om man ka lide pia kærsgård el.ej..........er der en verden til forskel på hende ug johanne s.nielsen..
først nævnte harr faktisk gjort noget for de gamle og andre..
men det var ikke tråden - ved det godt
men mim pointe er at folk der stemte rødt er blevet snydt..tænk alt det de lovede -det ka ikke engang være på den her side...

men det ka det de har overholdt til gengæld...det er da skræmmende at man ka bilde folk at man vil rede dk og så jage alle firmaer ud af dk gøre det hele meget dyrere for os alm.danskere..
favne bredt ,yde mere og gi det en skalle......

:o:o

keld60 25-05-2012 16:40

Nu har jeg gennem mit arbejdsliv altid været igang enten som selvstændig eller lønmodtager..
En overgang havde jeg en pølsevogn med 1 ansat, dælme en masse papirarbejde bare for 1 ansat men det var en sjov hobby.
Da jeg sagde stop nu gider jeg ikke længere var at jeg skulle udregne hvor meget varme der udgik fra apparaterne for jeg skulle nu til at betale en varmeafgift af den varme der kom... det gad jeg ikke spilde min tid på.....
Hov... det var sq* under en rød regering i 90erne...
Egentlig sjovt at tænke tilbage nu man bliver ældre... jeg har faktisk altid været selvstændig under en rød regering og altid stoppet pga af regler der gav mig ekstra arbejdsbyrde/arbejdstid som jeg ikke tjente på, tværtimod....
At være selvstændig er noget jeg godt vil igen og bliver det også bare ikke under en rød regering igen.
Vi trænger til noget totalt nytænkning i samfundet.

popiae 26-05-2012 08:53

Hvorfor har du så ikke prøvet at være selvstændig under blå reagering?

VH Popiae


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension