K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Hvor mange timer arbejder du ? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=3967)

Simmer 05-02-2008 13:05

Hvor mange timer arbejder du ?
 
Jeg er selv i fleksjob 25 timer i ugen.

Stella 05-02-2008 13:10

når man ikke har noget fleksjob så kan man ikke stemme...måske skulle der være en hvor der står 0 eller ledig.:)

mokkasine 05-02-2008 13:11

0 timer, da jeg var i arbejdsprøvning for nylig 7-10 timer.

kimmik 05-02-2008 13:54

15 timer siger mine arbejdsprøvninger,men er stadige på sygedagpenge.

curls 05-02-2008 14:32

Er i fleksjob og arbejder 17½ timer om ugen...

Hansen 05-02-2008 15:27

Frederikssund kommune VIL som de eneste i landet have at man starter i arbejdsprøvning 39,5 time incl frokostpauser og de er ligeglade om det er i nærområdet ellet 50 km fra dit hjem, her i nordsjælland er der 100 år mellem tog og bus så man kan sagtens ha 3 timers transport, ( det er da rimeligt) Skal man ha bil for at være i AP ?

Wersi 56 05-02-2008 15:40

Når jeg engang finder et flexjob - så hedder det 20 timer ugentlig. Blev visiteret til et sådan d. 01-01-2008. Så pt, er jeg sat på fleksydelse.

Hejdien 05-02-2008 16:19

Jeg har lige lavet en der hedder uden job....

Men det kunne måske være meget sjovt at vide hvor mange timer dem uden job er visiteret til ...


Jeg har en teori om at jo færre timer du kan arbejde jo mindre chance er der for nogen sinde at komme i job ....

jeg er visiteret til mellem 15 og 20 timer , i mit sidste job var jeg nød til at gå ned i tid og røg ud...

så nu hedder det at jeg er visiteret til 15 timer (men er lige pt langtidssygemeldt )

MVH

Hejdien

Stella 05-02-2008 16:27

jeg er visiteret til 12 timer over 4 dage om ugen men har aldrig fundet et fleksjob og er nu ledig på 4 år.:o

Hejdien 05-02-2008 16:28

Citat:

Oprindeligt indsendt af Hansen (Send 20719)
Frederikssund kommune VIL som de eneste i landet have at man starter i arbejdsprøvning 39,5 time incl frokostpauser og de er ligeglade om det er i nærområdet ellet 50 km fra dit hjem, her i nordsjælland er der 100 år mellem tog og bus så man kan sagtens ha 3 timers transport, ( det er da rimeligt) Skal man ha bil for at være i AP ?


Det lyder vildt men er det i arbejdsprøvning med henblik med videre forløb, eller er det arbejdsprøvning når man er visiteret til flekjob ?

Grunden til at jeg spørger er at man som udgangspunkt arbejdsprøves på fuld tid.

Men at man sammen med arbejdsanvisnings stedet finder ud af hvor mange timer der er relevante, hvis du feks tager derud og efter to timer kan du ikke mere, ja så må du hjem ... og så må man gradvist sætte tiden ned indtil man når den relevante tid ....

når du siger det timeantal er det så noget du har prøvet på egen krop eller som du selv har oplevet ?

jeg spørger fordi jeg kender mange der er i arbejdsprøvning både som flekser og fra andre grupper...

alle som en har fået beskeden hvad tror du selv du kan og hvor mange timer , det er så udgangspunktet og man prøver så at øge timeantallet derfra ....

det er for mig den logiske måde at gøre det på og det andet lyder som mishandling og man kan da stille spørgsmål ind til det .....

Så lad os endelig høre mere... er der nogen andre her på siden der har prøvet at skulle starte op med fuld tid ????


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension