K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Foretræde for pensionsteam (https://www.k10.dk/showthread.php?t=33929)

HMK_hj 07-06-2016 06:04

Foretræde for pensionsteam
 
Hej

Jeg har søgt om førtidspension grundet stationær psykisk sygdom, og er på rehabiliteringsteamsmødet blevet indstillet til pension. Afventer nu endelig afgørelse. Tidligere har jeg bedt om foretræde for pensionsteamet, men tror ikke jeg magter det. Socialrådgiveren og min fagforening siger samstemmende, at det ikke er nødvendigt i mit tilfælde, da de har de oplysninger de skal bruge.
Nu spørger jeg jer - Kan det få konsekvenser for den endelige beslutning, hvis jeg melder fra til mødet?

Håber I kan hjælpe...

gisne 07-06-2016 06:13

Jeg var ikke til mødet og det gav ingen problemer

sortepigen 07-06-2016 08:54

Jeg deltog heller ikke i mødet, da jeg fik af vide af sb at det ikke ville gøre nogen forskel for afgørelsen om jeg var der eller ej. Pensionsteamet afgjore at jeg blev tildelt fp i 2015 .

vh sortepigen

HMK_hj 07-06-2016 16:33

Ok, så er jeg mere rolig. Tak for svarene :)

KageØre 07-06-2016 16:56

Jeg meldte meget direkte ud at jeg ikke under nogle omstændigheder ville deltage i mødet i pensionsteamet og pensionen strøg da også direkte igennem, da rehabiliteringsteamet først havde godkendt det.

Webmaster 07-06-2016 18:13

De fleste deltager ikke i det møde og da slet ikke hvis rehabteamet har positivt indstillet dig til en pension...

Strandpigen 07-06-2016 23:42

Når rehabteamet har indstillet dig til pension, betyder det ikke så meget. Mit rehabteam afslog at indstille mig til pension.
Jeg søgte foretræde for pensionsnævnet, da jeg søgte pension på det foreliggende grundlag pgf 17.2. Jeg er sikker på at min kommentar til rehabteamets indstilling samt mit møde med pensionsnævnet var afgørende for, at jeg fik pension.

stribe 08-06-2016 00:21

Jeg var der heller ikke

Fik brev 2 uger inden at jeg var positiv indstillet.

Skulle melde mig inden en vis dAto hvis jeg ville med .

Reagerede ikke . Og vupti uden jeg kendte datoen lå der kort tid efter et brev i postkassen at jeg var tilkendt ftp .

Anede ikke det var den dAg , Og så kunne jeg heller ikke værd nervøs .

Men du skal gøre det du syns du hat det bedst med ..

Held og lykke


Ftp stribe

jango 09-06-2016 19:07

Det samme her, var heller ikke med da pensionsteamet godkendte indstillingen under to uger efter kom der godt nyt fra kommunen via Eboks😊😊
Tag den med ro det er sjældent den ikke går igennem:p

Mvh Jango

Ninja 09-06-2016 19:48

Det møde er også mere ment som, en sidste mulighed, såfremt man lige har fået et nyt vigtigt dokument der kan få betydning for sagens udfald.
Har man ikke fået nogle nye dokumenter eller udtalelser, jamen så er der ingen grund til at møde op.

Jeg mødte heller ikke op.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:47.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension