K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Klager til borgmesteren (https://www.k10.dk/showthread.php?t=10543)

Tanja 13-11-2009 19:04

Klager til borgmesteren
 
Hvilke erfaringer har I med at klage til borgmesteren?

frklarsen 13-11-2009 19:06

hej
Jeg har prøvet, det kom der absolut ingenting ud af !!!
Håber da andre har mere held med sig

Nillan 13-11-2009 19:33

Jeg har også prøvet. Arbejdsdirektoratet anbefalede mig at klage til borgmesteren. Jeg fik ikke noget svar.

jdp 13-11-2009 20:09

Jeg har også klaget til borgmesteren, det var over en meget ubehagelig sagsbehandler. Fik et par uger senere et meget pænt brev retur og en ny sagsbehandler.

Zastrow 13-11-2009 21:02

jeg har klaget
 
til Københavns Overborgmester Ritt Bjerregaard. Og jeg fik det allermest sympatiske og empatiske brev tilbage - med at hun havde videresendt sagen til den rette person ved kommunen - som jo altså bare ikke gjorde en pind ved noget. Jeg valgte at give op.
Men jeg var meget overrasket over hendes respons og venlige svar og behandling af os.

Trold 13-11-2009 22:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af Tanja (Send 79896)
Hvilke erfaringer har I med at klage til borgmesteren?

At han "vaskede sine hænder".:o

Hvis du klager til borgmesteren, så send også klagen til samtlige byrådsmedlemmer, så tror jeg der er større chance for en fair behandling.

Tanja 13-11-2009 22:28

Jeg læser til tider at nogen på K10 giver folk det råd at
klage til borgmesteren og derfor synes jeg det er interessant
at høre om jeres erfaringer, jeg har ikke selv nogen sager
jeg vil klage over.

V_Brask 13-11-2009 22:29

Vi klagede til socialrådsformanden, da han alligevel ville få sagen fra borgmesteren. I brevet stod bl.a. at det var en meget besværlig sygdom, og man beklagede, at sagen stod i stampe, men de havde haft en ledig stilling.

Da vi har nok andet at slås med, så har vi endnu ikke haft overskudet til, at sende sådan et ubrugeligt svar videre.

Hejdien 14-11-2009 00:53

Grunden til at man anbefaler at klage til borgmesteren er fordi han er den øverste ansvarlige , men da mange borgmesteren er ligeglade med dette kan man kun anbefale at sende en kopi af brevet til hele byrådet og en kopi til sagsbehandler og dennes overordnet så kan det være der sker noget ;)

Har klaget til borgmester her i kommunen for andre , den ene gang med godt resultat der blev omgående rettet op på fejl der kom en undskyldning både fra overordnet og sagsbehandler og sagen blev lavet færdig og afsluttet med det samme...

anden gang var det helt anderledes klagen blev besvaret hvor man meget tydeligt kunne se at vedkommen der var klaget over selv havde været med til at besvare klagen og borgmesteren skrev så at hun derfor ikke så nogen problemer og at der nu var kommet en forklaring intet sket ud over det ...

skal så lige sige at ved første klage var det den gamle borgmester og ved anden klage var han afgået ved døden og vi havde fået Marie Stærke :o

Så om klagen virker eller ej kommer også an på borgmesteren virker det ikke så bliv ved at klag og påpeg at det er borgmesteren der har det overordnet ansvar for personalet ...

MorWettendorff 14-11-2009 09:14

Jeg sendte en klage til borgmesteren, da jeg fandt ud af, at pensionsteamet ikke havde læst min sag, og bare sagde, de ikke troede derkunne rejses en pensions sag, det var heldigvis, min egen sagsbehandler, og henses teamchef, der fandt ud af det, og hun valgte at fortælle mig det, men det gjorde så at jeg valgte at sende en klage til borgmesteren, om de ikke skulle læse folks sager, inden de sagde nej. Jeg har kun hørt fra hans sekretær, om at han vil se på sagen, når han får tid, jeg gjorde det, af den grund, at hvis der er andre, der ikke har så god en socialrådgiver her i kommunen, som jeg har, så kan det være de bliver udsat for det samme, og det syntes jeg ikke er fair, så håber det vil gøre, at de gør deres arbejde ordenligt fremover.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:20.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension