K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   "sammenskrivning" (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23740)

Mumrik 27-07-2012 12:56

"sammenskrivning"
 
Har i dag fået at vide fra JC's side, at alt nu er modtaget (speciallæge erklæring) i forbindelse ansøgning om fleksjob.

Der blev sagt "nu skal sagen til sammenskrivning, og derefter bliver ressourceprofil sendt til dig til partshøring".

MEN hvem er det, der skriver sammenskrivningen? En sagsbehandler eller?
Kunne ikke få svar på, hvor sammenskrivningen er færdig, er der en deadline for det, nu når alle papirer er kommet?

østerbro 27-07-2012 15:07

ja det er sagsbehandler som udvælger (plukker i alt hvad der ligger) og sammenskriver en tekst med relevante udsagn som støtter op om det sb ønsker af resultat.

held og lykke-husk at bede om aktindsigt efter dette

Mumrik 27-07-2012 16:52

Tak Østerbro :) så må jeg hellere være ekstra opmærksom, når jeg læser den igennem. Det kunne jo måske tænkes, at "noget" var blevet "væk" i sammenskrivningen...:rolleyes:

Hvornår er det så, at lægekonsulenten kommer ind over sagen?

Webmaster 27-07-2012 17:00

Lægekonsulenten har været inde over når hun skriver RP færdig...

Og ja...det er meget vigtigt at du få set hele profilen igennem for evt fejl....og får dem rettet...

Det er det vigtigeste dokument i din sag...og det er ikke smart hvis den er fyldt med fejl...

Mumrik 28-07-2012 00:06

Tak Web, det skal jeg nok lige huske på!
Hvordan skal mine kommentarer overbringes til JC? Ved møde? Ved personlig aflevering? Via mail? Via telefon?

Og får jeg den tilbage igen, så jeg kan tjekke, at mine rettelser er kommet med?

amaranth 28-07-2012 00:19

Jeg sendte en mail til min sagsbehandler med mine kommentarer til ressourceprofil (faktisk udfyldte jeg den selv.)
Hvis du vil være helt sikker skal du nok sende et anbefalet brev, eller aflevere den personligt og modtage en kvittering for modtagelse.

Du vil få din ressourceprofil til underskrift før den er "endelig".

- sådan har jeg forstået det!

c.l.e.o. 28-07-2012 00:25

Det er ikke lov pligtigt at man skal skrive sin ressourseprofil under,men man skal naturligvis altid selv se hvad der er tilføjet så man kan tilføje uderliger hvis man ikke fik det hele med .

amaranth 28-07-2012 00:27

Oooookaaaay... jeg har altid skrevet mine under så det var godt nok en nyhed. Det lyder da som et hul i loven af rang, hvis man ikke skal skrive dem under :O

Webmaster 28-07-2012 01:22

Der er intet i loven som siger eller kræver at man skal skrive en RP under....

Kommunen vil nok gerne have det...da det er op til dem at bevise at man er blevet partshørt..ved en evt ankesag...og det kan jo være svært hvis der ikke er en underskrift...

Mumrik....

Personligt ville jeg aflevere mine rettelser på skrift ved skranken på kommunen og få en kvittering på at jeg har afleveret dem...

Ja man plejer at få den tilbage når ens rettelser er blevet indskrevet...så man kan tjekke om det hele er som det skal være...

Husk også....at selvom SB ikke er enig i dine rettelser...så skal hun/han skrive hvorfor SB ikke er enig....og så skal hun alligevel skrive dem ind....

Det vil så bare ikke ændre SB's udtalelser i den....men rettelserne skal ind i RP selvom SB ikke er enig i dem....

Vovse 28-07-2012 11:32

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 235561)
Personligt ville jeg aflevere mine rettelser på skrift ved skranken på kommunen og få en kvittering på at jeg har afleveret dem...

Det er også den fremgangsmåde jeg plejer, at anbefale.
Så er man sikker på, at det er gjort ordentligt.:cool:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:03.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension