K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Paragraf 17, revalidering. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=34617)

Desmond007 16-11-2016 18:37

Paragraf 17, revalidering.
 
Hejsa

Lang historie kort, så har jeg søgt paragraf 17 hos min kommune og har netop udfyldt et skema til forberende del.
Der er sket en del siden jeg søgte i juni og er bla. blevet færdigudredt under psykiatrien og er begyndt med fysioterapi og træning som jeg har fået vederlagsfrit igennem egen læge. Jeg har nu fundet ud af at jeg har en del langtidsbivirkninger efter kemo og strålebehandling i 2000. Det er beskeden fra fysioterapeuten og neurologerne.

Desuden starter jeg angstterapi til januar under psykiatrien.

Det er for sent at tilføje de her nye oplysninger til min sag.
Jeg ønsker ikke førtidspension mere, da jeg nu har håb om at genoptræningen hos fysioterapeuten og angstterapien, kan gøre at jeg igennem revalidering kan tage en uddannelse til næste år.

Har min ansøgning til førtidspension betydning for en ansøgning til revalidering som nok bliver til næste år? Kan ikke lige gennemskue det.

Ligger revalidering før fleksjob, ressourceforløb og førtidspension?

Har søgt revalidering i 2015 i min gamle kommune og fik afslag.

Har igennem de sidste mange år prøvet at tage en uddannelse, så motivationen er der.

KageØre 16-11-2016 22:52

Citat:

Oprindeligt indsendt af Desmond007 (Send 349071)
Hejsa

Lang historie kort, så har jeg søgt paragraf 17 hos min kommune og har netop udfyldt et skema til forberende del.
Der er sket en del siden jeg søgte i juni og er bla. blevet færdigudredt under psykiatrien og er begyndt med fysioterapi og træning som jeg har fået vederlagsfrit igennem egen læge. Jeg har nu fundet ud af at jeg har en del langtidsbivirkninger efter kemo og strålebehandling i 2000. Det er beskeden fra fysioterapeuten og neurologerne.

Desuden starter jeg angstterapi til januar under psykiatrien.

Det er for sent at tilføje de her nye oplysninger til min sag.
Jeg ønsker ikke førtidspension mere, da jeg nu har håb om at genoptræningen hos fysioterapeuten og angstterapien, kan gøre at jeg igennem revalidering kan tage en uddannelse til næste år.

Har min ansøgning til førtidspension betydning for en ansøgning til revalidering som nok bliver til næste år? Kan ikke lige gennemskue det.

Ligger revalidering før fleksjob, ressourceforløb og førtidspension?

Har søgt revalidering i 2015 i min gamle kommune og fik afslag.

Har igennem de sidste mange år prøvet at tage en uddannelse, så motivationen er der.

Det virker lidt som om du tager gas på os som har svarret dig på nøjagtig de samme spørgsmål, i den tråd du startede igår.

Desmond007 16-11-2016 23:25

Citat:

Oprindeligt indsendt af KageØre (Send 349080)
Det virker lidt som om du tager gas på os som har svarret dig på nøjagtig de samme spørgsmål, i den tråd du startede igår.

Næh det tror jeg da ikke. Samme historie, andet spørgsmål.
Tjekker lige om der er noget jeg har overset.

Nåh har lige læst tråden fra igår igen.

Jah samme spørgsmål, min fejl. Fandt ud af sidst i tråden at jeg har søgt efter paragraf 17.1, efter
svar fra en jeg ikke lige husker navnet på,
så tænkte at jeg lige måtte lave en ny tråd og oplyse om det.

Måske jeg også mangler at sige at jeg ikke rigtigt kan tolke hvad der egentligt står i de
love og paragraffer i så venligt oplyser mig om.
Så et klart ja eller nej er nok det jeg efterspørger.

stampe 16-11-2016 23:49

Du skal gerne blive i een tråd, så er det lettere for evt svarere at få overblik over din situation.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension