K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   general helbredsattest (https://www.k10.dk/showthread.php?t=14059)

kandelsdorff 25-08-2010 19:08

general helbredsattest
 
hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??

curls 25-08-2010 19:10

Citat:

Oprindeligt indsendt af kandelsdorff (Send 120433)
hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??

Ved jobcentret om disse ting? Du kan evt. selv skaffe lægeoplysninger på, at du har disse problemer og sende det ind til dem. Måske kunne du også få lægen til at skrive det som tilføjelse i helbredsattesten... Blot en idé! ;)

Florken 25-08-2010 19:57

Kære kandelsdorff

Er det ikke din egen læge, der har foretaget den Generelle Helbreds Undersøgelse ?

For det burde det være.

Det står i retningslinierne.

Altså burde h*n vide, hvor vigtig det er, ar ALT er med.

Jeg synes du skal bede om at få det tilføjet.

Vovse 25-08-2010 21:48

Citat:

Oprindeligt indsendt af kandelsdorff (Send 120433)
hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??

F.eks. din allergi, den er vel fastslået ved hjælp af en eller anden test, få aktindsigt ved den læge der har lavet testen.

Få aktindsigt hos lægen, så du bl.a. kan se hvad andre læger har sendt til ham (f.eks. svar på allergi-test).

Andersine85 26-08-2010 21:24

Jeg synes du skal sige tl din læge, at han/hun har glemt at skrive disse ting, og at det sådan set er meningen med en generel helbredsattest, og bede ham/hende om at sende en tilføjelse til kommunen.

Det har jeg fået tidligere, når en læge har glemt noget. Det er ikke noget kommunen skal sørge for, for det er lægens ansvar at udfylde den ordentligt, hvilket de førøvrigt også får en pæn slat penge for at gøre, fra kommunen.

Hejdien 27-08-2010 09:23

Min gamle læge glemte også en del ting men skrev til kommunen da jeg gjorde hende opmærksom på det , så som de andre skriver ring til din læge ...

Min nye læge er lidt mere genial på det område, hun gav mig en ny tid og så var jeg nede og høre hvad der stod og hun spurgte ind til om hun havde fået det hele med :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:37.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension