K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Så kom der navn på hvad jeg fejler (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18557)

Vibbe 02-08-2011 23:12

Pøj pøj med det hele - skal sende dig de sødeste tanker og varmeste knus - med håb om at du snart har svar på en hulens masse .....
:kram: :kram: :kram: :kram:
Vibbe

sushjer 1 05-08-2011 11:34

Status

er lige komet hjem på orlov til på mandag som lægen siger s sker der ingen ting før mandag, men jeg kunne selv af gøre om jeg ville hjem, min seng står i hvert fald kar,

Så skal de lige snakke med kræftlægerne, om den fremtidig plan, men som jeg skrev før skal der et jern rør ned til galdevejen, som lægen siger lige nu er det så det vigtigskelige nu såden gule farve forsvinder igen og helst igen .

Lunasdatter 05-08-2011 13:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af sushjer 1 (Send 174229)
Status

er lige komet hjem på orlov til på mandag som lægen siger s sker der ingen ting før mandag, men jeg kunne selv af gøre om jeg ville hjem, min seng står i hvert fald kar,

Så skal de lige snakke med kræftlægerne, om den fremtidig plan, men som jeg skrev før skal der et jern rør ned til galdevejen, som lægen siger lige nu er det så det vigtigskelige nu såden gule farve forsvinder igen og helst igen .

Dejligt at du har orlov indtil mandag ♥ - og at der kommer en plan fra onkologerne...

Varme ♥ :kram: ♥
Knus Lone

jasch 05-08-2011 13:57

Vil lige ønske dig en rigtig god weekend, knuz og kram

sushjer 1 05-08-2011 14:21

Ja så får man da lidt ro på i mens.

I afte bad jeg sygeplejsken om en sovepille noget som jeg ellers ikke spiser, men syndes at jeg efter hånden havde byttet om på nat og dag,

men sygeplejsken syndes at det var en god ide at komme tilbage til den rigtige "hverdag" igen.

Spurgte så en 2-3 gange om den sove pille, men førte 23,15 fik jeg den med det resultat at jeg stadig sover indvendig,
Det har jeg klaget over til stuegang her til morgen så må vi se hvad der sker, jeg fik osse et par sovepiller med hjem så jeg får lavet om på rytmen, mn vil nok nøjes med en ½ pille til at strarte med.

engager 05-08-2011 14:41

sender dig en masse :kram: og tanker og håber du får slappet af og hvilet i hjemlige omgivelser i weekenden

FrkNorden 05-08-2011 17:38

Rigtig god weekend. :kram: Dejligt at du kan holde den hjemme. Der slapper man jo alt andet lige meget mere af...:kram:

sushjer 1 08-08-2011 07:37

Ja, så går turen til OUH, vi ses senere på ugen, jeg har desværre ikke en bærbar PC.

Susanne

Vibbe 08-08-2011 08:46

Du får lige en bunke kærlige tanker med herfra fyldt med pøj pøj og :kram:

Lizzy 08-08-2011 10:03

Jeg sender en stor kasse, fyldt med varme kram og positive tanker med dig.

Vil tænke på dig, mens du hænger i derude på OUH.....

Kram fra Lizzy :kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:33.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension