K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   "Handicappet", om retten til at have et liv! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=2564)

zuza 19-02-2010 16:07

STORT TILLYKKE MED DAGEN. :kram:

Tja... vi hører jo så meget om, at VKO siger, "at man skal tage ved lære af de gode eksempler". :mad:

Og det kunne du jo netop have været, hvis man havde rakt dig en lillefinger.

Herligt, at du har bevaret kampgejsten.;)

:kram:

MorWettendorff 19-02-2010 16:09

Mange gange tillykke med dagen Benny, håber du får en god dag.


Heidi

buster 19-02-2010 19:21

Kære Benny

STORT TILLYKKE på din halvrunde dag. Håber, trods alt, at bla dine hjælpere, har forsødet din dag, for det fortjener du af alle :kram:

Benny Gerhard 19-02-2010 19:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af zuza (Send 92377)
STORT TILLYKKE MED DAGEN. :kram:

Tja... vi hører jo så meget om, at VKO siger, "at man skal tage ved lære af de gode eksempler". :mad:

Og det kunne du jo netop have været, hvis man havde rakt dig en lillefinger.

Herligt, at du har bevaret kampgejsten.;)

:kram:

Tak for :kram: og :kram: igen.

Jo men hvorfor vil man så ikke have et godt eksempel, er det fordi det koster penge?

Omvendt vil jeg så sige, at det er de dårlige tilfælde der skal læres af, det er der fejlene er begået. Men dem bliver der ikke rettet op på, og det er jo derfor at debatsider som K10 findes i dagens Danmark!

Vi er helt enige, men fortolkninger kan drejes. (spørg politikerne?)

zuza 19-02-2010 19:45

Ja, de "gode eksempler" er nok bare de billigste, fordi man så kan få endnu større skattelettelser.

:kram:

Suncil 19-02-2010 20:38

Tillykke med fødselsdagen :D

Håber du må få en god dag med familie og venner. ;)

:kram:

calamityjane 19-02-2010 23:10

hjertlig tillykke med dagen,

behold kampgejsten, og viljen (ved det kan være svært mange gange)

en masse :kram::kram::kram::kram::kram::kram: herfra

jane

popiae 20-02-2010 09:45

Hjertelig tillykke med din fødselsdag igår.
Håber du havde en god dag(trods alt).

VH Popiae

Benny Gerhard 23-02-2010 12:59

Citat:

"Det var ren kassetænkning" i Gladsaxe Kommune...

"Kemiske Ali" er død! Men "Kyhniske Kyhnauv" har "udbombet" mit liv som Handicappet, ved "kyhnisk" brug af løgne!!!

Afdelingschef Elinor Kyhnauv lod sagsbehandleren fjerne mit handicap "rent administrativt". Socialdirektøren og Borgmesteren som den socialansvarlige for kommunens borgere, havde ingen skrubler ved at fratage mig 75% af min hjælp fra august 2001 til maj 2005, hvor Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning, og jeg fik min nødvendige hjælp tilbage.

Jeg er erklæret 100% invalid i forhold til erhvervsevne. Jeg har kun en ringe håndfunktion. Jeg kan ikke selv foretage af- og påklædning. Jeg kan ikke selv gå i seng, og stå op igen. Jeg kan ikke selv klare toiletbesøg. Jeg kan ikke selv foretage indkøb, lave mad og gøre rent.

Gladsaxe Kommune sparede 2.141.064,85 kroner på, at lyve mig ud af mit handicap. Havde kommunen haft ret i de til i de til sagen benyttede påstande - som kommunen ved ikke er eksisterende - havde jeg haft et normalt, eller i det mindste, et helt andet liv!

I dag er jeg registreret i RKI, og mister måske mit hus!

I dag er jeg rent fysisk blevet sat 15-20 år tilbage set i forhold til hvad det tidligere i mit handicappede liv, og stik imod lægernes spådomme var lykkedes, at genoptræne mig til. I dag er jeg totalt, og ved brug af kommunens løgne om mit funktionsniveau, blevet
bombet mange år tilbage, - tilbage til et uværdigt liv, og så økonomisk betrængt, at jeg står registreret i RKI.
I dag den 23. februar kl. 13,00 er jeg i FOGEDRETTEN i Glostrup, og så må¨vi se om Gladsaxe Kommunes løgne om mit handicasp, koster mig mit hus! :mad:

Benny Gerhard 24-02-2010 11:51

Citat:

Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard (Send 92989)
I dag den 23. februar kl. 13,00 er jeg i FOGEDRETTEN i Glostrup, og så må¨vi se om Gladsaxe Kommunes løgne om mit handicasp, koster mig mit hus! :mad:

Brev til Fogedretten
Citat:

Søborg d. 23.02.2010

Retten i Glostrup
Fogedafdelingen


Hermed vedlægges kopi af det retslige afgørelse fra Københavns Byret af den 15. september 1987.

(Modpartens forsikringsselskab ankede sagen til landsretten, hvorved jeg fik mere i erstatning!) (Min tilføjelse)

Denne afgørelse dannede grundlag for, at jeg på dette tidspunkt kunne optage et banklån til udbetaling på køb og indretning af hus, hvor jeg kunne færdes med mit handicap.


Vedlagt kopi af…

1. Udskrift af Dombogen for Københavns Byrets afdeling A – af 15. september 1987.

2. Handelsbanken (Den Danske Bank) Udbetaling på hus Matrikel nr. X, XXXX XXXX Søborg.

3. Nykredit: Meddelelse om ejerskifte af ejendom XXXX XXXX Søborg.

4. ERSTATNING – Danske Bank – Indlån på specielle rentevilkår – Lyngby den 11. april 1989.
Dommeren og bankens advokat var ikke tilfredse med dette. De ønsker konkret bevis for, at jeg har købt hus for min skadesforsikring.

I købsdokumenterne på mit hus står der naturligvis ikke hvor pengene kommer fra. Købeloven kræver ikke dokumentation for om et huskøb financieres for opsparede penge, eller erstatningsbeløb.

JEG ER NU GÅET I TÆNKEBOKS, OM HVORDAN DENNE KAGE VEDRØRENDE GLADSAXE KOMMUNE, OG NU MEDFØLGENDE INKASSOSAG SKAL SKÆRES!

JEG HAR IKKE BRUG FOR ENDNU FLERE ÅR, SOM EN AFSKREVET PERSON PÅ GRUND AF MIT "MISFORTOLKEDE HANDICAP", AF GLADSAXE KOMMUNE!


Benny G. :confused: :mad:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:13.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension