K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Sygedagpenge stop i utide. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15103)

tlf_dame 31-08-2011 11:13

Hejsa... så er jeg her igen.

Jeg har idag været hos min psyk. og han sagde, at min dep. var stationær og det vil han skrive på den statusrapport til kommunen, så jeg håber inderligt, at det lykkes på den, for det var den de gik meget op i....

I morgen skal jeg op til min egen læge og få udfyldt en lignende. så nu må vi se, hvad vi kommer frem til.

Knuzzzzz

Enteneller 31-08-2011 16:30

Hej tlf. dame,

Det lyder godt :).

Det bedste ord i sygedagpenge sager er når ens lidelser er stationære, for så har sagsbehandlerne noget at forholde sig til, så så langt så godt.

tlf_dame 31-08-2011 16:53

Hejsa EE

Ja jeg blev også så glad da han sagde det (viste det ikke), men min mand som var med, var også godt tilfreds med den afgørelse...:)

Jeg skal nok skrive om, hvad min læge har sagt/skrevet i morgen, vi skal gøre det i fællesskab.:cool:

Knuzzzz

tlf_dame 01-09-2011 17:48

Hejsa

Så har jeg været til egen læge og han siger også, at mine sygdomme er stationære, så nu må jeg se, hvilket udspil der så kommer fra kommunen.

Knuzzzz

FrkNorden 01-09-2011 18:52

Spændende tlf d...

Håber kommunen snart indhenter nyt, så de kan få denne opdatering med... ;)

tlf_dame 01-09-2011 19:08

FrkNorden

Ja jeg håber sandelig, at det er nok til dem, så jeg ikke skal i en ny arbejdsprøvning, hvilket de sandelig godt finde på.

Knuzzz

tlf_dame 12-09-2011 10:42

Hejsa

Jeg har i fredags aftalt mem sb hos Kifa, at jeg skal prøve at rykke dem for hvornår, jeg kan vente et svar fra dem.

tlf_dame 16-09-2011 05:27

Nu gider jeg snart ikke flere sygdomme.
 
Hejsa søde venner :kram:

Jeg talte med sb på kommunen i går, for at høre, hvor længe der vil gå, inden jeg hører hører fra dem ang. min sygedagpengesag. Han sagde, at det ville jeg meget snart, men desværre måtte jeg fortælle ham, at jeg formentlig har haft en lille blodprop i hjernen.:confused:

Dette har vi i lang tid troet var en virus på balancenerven, men jeg var hos en neurolog i onsdags, og ud fra det jeg beskrev, var han næsten sikker på, at det er en lille blodprop i hjernen, så jeg venter nu på, at komme til MRscanning.:confused:

Fredagsknuzzz fra mig.

tlf_dame 05-10-2011 11:51

Hejsa allesammen

Juuuuu idag fik jeg en god nyhed, min sb på kommunen ringede og fortalte, at de har accepteret, at mine sygdomme er stationære og at jeg vil få differensen mellem kth og sdp udbetalt, samt at jeg forlænges op til 39 uger talt fra 1. maj.

Desuden skal jeg i en 2 måneders arb.prøvning, for at se hvor meget jeg kan klare, dette er jo så en vej længere frem for mig.

Knuzzz

Enteneller 05-10-2011 13:26

Det lyder rigtigt godt, husk nu blot kun at vise hvad du formår i den kommende arbejdsprøvning.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:43.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension