K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Sygedagpenge stop i utide. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=15103)

tlf_dame 28-01-2011 18:51

Ja de skal ikke få lov til at dø i synden....:D

Knuzzz:kram:

Enteneller 28-01-2011 20:49

Jeg føler kamp gejst, vi vinder.......

tlf_dame 28-01-2011 21:48

"GGGG" Det håber jeg da så inderligt :D

Knuzzzz:kram:

tlf_dame 30-01-2011 14:46

Øv øv....
 
Endnu intet svar fra kommunen.... så er det spørgsmålet, om de har taget min sag med denne gang, ellers er der endnu en uges ventetid, med mindre, at min sb hos Krifa kan vride et svar ud af dem på tirsdag

Fortsat god søndag og god kamp til dem, der skal se finalen i håndbold:D.

Knuzzzzz:kram:

tlf_dame 31-01-2011 08:32

Mon...
 
jeg skulle vove pelsen og ringe til kommunen idag eller om det er bedre Krifa hiver fat i dem ??

Knuzzzz

Enteneller 31-01-2011 09:29

Hej Td,

Jeg syntes at du selv skal ringe, det skader ingen af parterne og Krifa vil mere se det som en hjælpende hånd i deres arbejde med din sag.

Held og lykke. :)

EE

tlf_dame 31-01-2011 14:51

Hejsa EE

Ja nu er det for sent at ringe, jeg skulle lige på apoteket først og nu har de lukket.... de lukker før en hvis mand får sko på:mad:, så jeg må vente til i morgen med at høre noget.
Med de åbningstider de har, så levner det ikke plads til alm. mennesker at nå at komme derind endsige at ringe til dem.

Knuzzzz

tlf_dame 01-02-2011 13:47

Ih du godeste...
 
Har lige kontaktet kommunen ang. revurseringen af min sag. Hun sagde, at hun STADIG ikke har modtaget papirerne fra den psykiater, som hun havde sendt mig til, dette var i begyndelsen af januar :mad:

Desuden sagde hun også, at afgørelsen afhænger af, hvad han har skrevet. Dette synes jeg er helt hen i vejret, når der er alvet så mange åbenlyse fejl igennem mit sagsforløb :o

Knuzzzz

Enteneller 01-02-2011 14:05

Det hun kan mene med psykiaterens udtalelser er at de ofte kommer til at ligge til grund for hvad der videre må ske i din evt. sygedagpenge sag. Nogle psykiatere skriver fx. at man ikke må arbejdsprøves pga. helbreddet og derved kan der jo opstå en hindring i sagen.

Find dog straks ud af hvor rapporten bliver af, kontakt evt. psykiateren omg. Det havde jeg gjort.

Alternativt ryk op på hvornår hun modtager den og igen for afgørelsen. Det burde jo ende ud med at du ikke er klar til det ordinære arbejdsmarked med skal tilbage på sdp.

EE

tlf_dame 01-02-2011 14:23

Hejsa EE

Jeg har prøvet flere gange at ringe til ham, men han tager ikke din telefon, så jeg har lagt en besked på han svarer om, st det haster med det svar og at han skal ringe til mig (hvilket jeg desværre ikke tror han gør).

Jeg må indrømme, at jeg er temmelig frustreret over den behandlig jeg får.
Jeg har også talt med sb i Krifa og han siger bare, at jeg skal blive ved med at rykke for papirerne og hvis han ikke har hørt fra kommunen i denne uge, vil han rykke dem i næste uge.

Jeg føler, at jeg sidder som en lus mellem 2 negle:confused:

Knuzzz


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension