K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2007, 00:24   #1
mijanne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2007
Indlæg: 7
Styrke: 0
mijanne er ny på vejen
visiteret til flexjob på deltid ????!!!

Jeg var så glad den 6-2-06 da min sagsbehandler ringede at jeg var godkendt til flexjob og fik brev et par dage senere hvor der stod jeg var visiteret til flex på deltid.

det tænkte jeg ikke nærmere over men glædede mig til at komme til samtale ved kommunen ang job.

så finder jeg ud af igår da jeg endelig var til min første samtale ved jobkonsulenten at jeg er visiteret til deltid, efter paragraf 72 stk 3................................

suprise, det anede jeg ikke hvad betød, men det fik jeg forklaret. og jeg har da nået at ringe og klage mundligt over den beslutning.

jeg ved ikke hvor de har det fra, de har ikke set mine lønsedler eller spurgt mig om hvorfor jeg arb halvtid det sidste år.

jeg har arb halvtid pga der ikke var mere arb end de timer men alle de år jeg ellers har arbejdet har været på fuldtid.
jeg er fuldtidsforsikret i min fagforening og har fået fuldtids sygedagpenge, så jeg forstår det ikke.

jeg har nu læst paragraffen og mener jeg hører ind under §72 stk 5, da jeg ikke har kunne finde andre job pga min psyke og har haft læger erklæring i 10 år på at jeg ikke kan klare for meget stress.

så nu venter jeg igen på hvad der så sker...........det er skide træls.

jeg vil gerne skrive en klage men det er lige det med at få det formuleret ordentligt.

jeg talte med en dame fra flexteamet og hun ville finde min sag og kigge den igennem og ringe til mig, da min sagsbehandler er rejst pga nyt arb.
og så er der min fagforening som jeg måske kan hente hjælp fra.

jeg er skuffet over man ikke bliver bedre informeret , de kunne måke have lagt en folder i om hvad deltid betyder etc, men intet får man.

nå så kom jeg af med lidt af min galde.

py ha
mijanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg blive visiteret til flexjob og hvornår? 180388 Spørgsmål ang fleksjob 1 18-09-2012 19:18
Så blev jeg visiteret til flexjob anette1966 Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2012 08:43
Visiteret til flexjob Timmy Spørgsmål ang fleksjob 3 12-11-2010 23:41
er visiteret til flexjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 11 11-10-2010 22:59
Er blevet visiteret til flexjob TNK De Unge 6 08-04-2009 23:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension