K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2007, 10:19   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Lidt pral (eller stolthed)

Hej Trylledyr

Tillykke med den positive oplevelse den har du haft brug for på nuværende tidspunkt

Så krydser vi alle finger for at det fortsætter og at du snart får lidt ro

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 10:21   #2
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
RE: Rart at høre når ting lykkes

Godt gået! Jeg har læst om din lange sag - så krydser jeg bare fingre for at du vinder sidste omgang også. Jeg yder ingen garnti mod stavefejl.....
Ida
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 12:40   #3
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Lidt pral (eller stolthed)

Hej trylledyr.
Det er ikke pral. Du har grund til at være stolt over, at du står stadigvæk. Jeg har ligesom du været gennem en psykiatrisk speciallægeerklæring, og som jeg læser dit møde kommer der til at stå en stor sandhed i denne erklæring. Der er for mig ingen tvivl om at psykiateren vil bruge lovens grundlag til at hjælpe dig med. Det var for mig en barsk læsning men jo flere gange jeg har læst den, jo mere stolt er JEG over at jeg har kæmpet min kamp alene. Jeg er ikke i tvivl om at du og jeg har samme figthervilje, og at du FÅR din sejr. Jeg krydser for dig og ønsker held og lykke! Skide godt gået.
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2007, 23:11   #4
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: Kære trylledyr.

Jeg kan sagtens forestille mig at det var barsk læsning. Det er sq barsk at have en sådan erklæring som beskriver sort på hvidt hvem man er som person. Men som du skriver Du står stadig og det er jeg sikker på at du bliver ved med! Held og lykke med at få bevilget pension!
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2007, 17:58   #5
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
RE: Lidt pral (eller stolthed)

Hej Trylledyr
Selvom det ikke var rar læsning, kan du bruge rapporten til at få din pension. Hvis hun havde skrevet alt for positivt om dine ressourcer ville du ikke have en chance for pension. Husk også alle de ting du er god til. Du kan jo skrive så jeg synes jeg kender dig. Måske skulle du skrive en bog??
Held og lykke med det!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
huldra/ingrid eller andre lidt hjælp ...Pleaaace ace dk Alt det andet 11 15-05-2010 17:23
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension