K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2009, 08:30   #1
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Sygdagpenge stoopppp... hjælp???

Hej alle.

Jeg skriver til jer da jeg igen har brug for lidt hjælp/ gode råd til hvordan jeg kommer videre i min sag. Jeg kan slet ikke oversku mere.

Som det sidste nyt har jeg været til neurolog, neurolog har sendt mig videre til smerte klinik, med den bemærkning at han ikke kan hjælpe mig yderligere. Jeg bad selv om smerte klinik, da jeg har så mange smerter til dagligt.Og måske kan smerte klinik give mig nogle værktøjer til hverdagen, så jeg kan nogen lunde klare min hverdag i fremtiden.

Psykiatrisk enhed har også lukket for min sag, og har sendt mig til min egenlæge, da de mener at min kroniske smerter er årsagen til det psykiske.
De har begge givet en diagnose som : Hemicrania, Posttraumatisk belastningsreaktion, Cephalagia posttraumatica chronica, kronisk smerter, nakke smerter, svimmelhed, hovedpine m.m..
Min egen læge har også lavet en seneste statusattest til jobcenter københavn, hvori hun også kommer med de samme diagnose. Min psykolog skriver således: Som følge af voldsom ulykke for ca 2 år siden,lider x af daglig kronisk smerter- bl.a stærk hovedpine og smerter i ryggen. x lider af PTSD, som kommer til udtryk som angst, flashback, nedsat hukommelses, koncentrationsbesvær. x tilværelse er derfor meget præget af menene efter ulykken, og hendes generelle funktionsevne er kraftigt nedsat.


Min status er således at både neurolog og psykiatrisk enhed har lukket for min sag, og kan ikke behandle mig yderligere, jeg har d. 13 været til hjertelæge, som hellere ikke mener at han kan hjælpe mig, da min bryst smerter hænger sammen med kronisk smerter, samt min hjernerystelse./ psykiske.
Jeg mangler nu reumataloug d. 01.okt, og smerte klinik på bispebjerg hospital.
Efter disse 2 behandlings muligheder er der ikke flere muligheder tilbage.
Jeg er til dagligt på piller så som, seroquel 25 mg, dolol 100mg, blandet med ibumetin 600 mg, arintapin, mirtazapin, atarax, imovane.. m.m...

Jeg har i sidste uge været til en møde hos københavns kommunne, for første gang efter 1½ år, og jeg må nok sige at de er godt nok skarpe. Selvom der lå 5 forskellige udtalelser fra samtlige læger, om min arbejdsevne er stærk nedsat mm, snakkede hun kun om arbejdsmarkedet. Min sygdagpenge udløber d.01.12.09, og hun mente ikke at jeg kan blive afklaret inden da, og muligvis ryger i kontanthjælpen´s kasse. Men jeg kan ikke modtage kontanthjælp da jeg bor i ejerbolig??
Hun vil indtil videre afvente hjertelægen´s udtalelse og reumataloug d 01.10.09, og så vil indkalde mig til en samtale... måske... da det ikke vil gøre noget forskel på sagen ,da min sygdagpenge stopper.. siger hun.
Jeg har så også været til min fagforening, og skal nok have en bisidder med til næste møde, da jeg godt kan se at det er bedst or mig.
Hvad mener I?? Hvad skal jeg gøre? Jeg har så mange smerter til daglig, og er konstant svimmel. Kan ikke engangvarme mad op til min børn, eller rydde op. Jeg får min familie til at hjælpe mig. Jeg ønsker ro i mit liv. Har så mange aftaler til dagligt, at jeg slet ikke får ro til at slap af i mit liv. Jeg har også været indlagt på den psykiatrisk afdeling, og det var rigtig hårdt.
Er der nogen der kan give mig råd til at hvordan jeg tackle min sag videre.
Jeg kan slet ikke koncentrere mif mere... Det hele er så hårdt.

Skal jeg afvente kommunes næste møde, som muligvis nok kommer lige inden min sygdagpenge udløb, hvilket de helst gerne vil have? eller kan jeg selv gøre noget..

Mvh

sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2009, 09:10   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære Sonia, .

Jeg føler med dig, du har været meget igennem, din krop år mere og mere i smerte jo mere du har og se til og jo mere du presses i dette forløb. Jeg kender det selv. Hold ud og se til at kommunen ikke får stoppet dine sygedagpenge. Du skal ikke sidde og afvente deres møde, men se til at få det afklaret.


Såfremt du er ved at søge førtidspension, kan de jo ikke stoppe dine sygedagpenge. !!?. Det hedder sig jo at der er mulighed for at forlænge sygedagpengene iht. til § 27 pkt. 6 at såfremt der er påbegyndt sag om ftp. kan sdp. forlænges. §27 lyder i øvrigt som flg. men den kender du nok ??:

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

5) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

6) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Jeg røg selv ud af sdp. efter 52 uger, da jeg ikke var opmærksom på det bratte stop og sagsbehandlerne er ikke de bedste til at informere hvordan de kan fortsættet. Såfremt du ryger på kontant hjælp må du ikke have formue over 10 - 20.000 kr. Har du ejerbolig er det vidst nok vigtigt at du ikke har for meget friværdi heri. Gør alt for at forblive på sdp. og så de at få hevet den ftp. hjem så du kan få noget ro og komme stille og roligt tilbage i dit liv.

Jeg har ikke mine børn hos mig, de er desværre for "belastende" og det er børn, det er hårdt arbejde, godt du har familien til at hjælpe, men kæmp det sidste så kommunen ikke negler dig.


Held og lykke... EE

Hej igen Sonia,

Mht. smerterne, der vil jeg anbefale dig at tage nogle pauser i løbet af dagen, hvor du kan finde ro og bare være dig selv. Sid på en stol og "mærk" dig selv og din krop indeni. Jeg har selv dyrket en del afspænding hos en tidligere psykolog og dyrker nu mindfull meditation udfra en cd jeg har fra min nuværende psykolog.

Kroppen elsker at få lov til at slappe af, der bliver jo revet og flået i den konstant fra psykens side. Når man sidder og får slappet af og gået ind i sig selv slipper spændingerne og dermed falder smerte nivauet (det kan jeg ikke stave til). Efterhånden begynder kroppen at genkende hvad det er den "skal" og ved "oprørte" situationer kan man på den måde gå ind i sig selv og få dæmpet spændingerne og dermed smerterne.

Jeg er også på medicin og det har hjulpet mig, men ligeså har meditation (totalt uhellig) og for den sags skyld motion. Prøv også at se om du kan få afgrænset din hverdag så du ikke har for meget at se til, pt. må du dog acceptere at det hele står i bål og brand indtil din sdp. er klarlagt. Tag de medi pauser du kan, bare 2 x 10 min på en dag, sid eller lig og lav ingenting, læg hånden på din mave og mærk hvordan din krop spænder af. Det er fantastisk og bagefter vil du mærke at smerterne er aftaget i stor grad. Men sæt så heller i for meget tempo på bagefter, ro på og en dag ad gangen.

EE

Jeg mener "ikke for meget tempo" i sidste afsnit,(jeg er selv af den hurtige slags også ), men ro på og en ting ad gangen, så skal det nok gå.

Håber du vil afprøve pauserne. Jeg forestiller mig at du er af den samme "støbning", der skal have "tvungne" pauser for eller bliver de ikke taget ??!!. hi, hi.

Sidst redigeret af Stezu; 18-08-2009 kl. 21:22. Årsag: 3 indlæg slået sammen - husk at bruge REDIGER-funktionen
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2009, 13:10   #3
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg kan godt se, du har mange belastninger at kæmpe med, men du kan
foreslå din sagsbehandler at du kommer i arbejdsprøvning nu, evt. på
et REVA center, om du så bare møder op 1 time om dagen nogle gange
og så går hjem, så starter du jo dit afklaringsforløb.
Hvis du søger om førtidspension skal lidelsen/lidelserne være varige,
behandlingsmulighederne udtømte og erhvervsevnen være ubetydelig
eller du skal slet ingen have, dette skal dokumenteres i læge-speciallæge-
erklæringer, nogle gange står der at arbejdsprøvning vil forringe helbredet
og frarådes, men ellers kan jeg stærkt anbefale dig en arbejdsprøvning
men kan sagtens se, at det nok ikke bliver let, alene din medicinske behandling
giver sikkert megen træthed og koncentrationsbesvær, men er uundværlig.
Held og lykke.

Sidst redigeret af Tanja; 18-08-2009 kl. 13:19.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2009, 13:44   #4
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
§ 27 og 28

Hej Sonia

Hyanna har læst tråden her og har derfor bedt mig om lige at komme med en rettelse til dig. Jeg kommer derfor lige med en rettelse til Entenellers indsætning af § 27, da den med virkning fra 6/7 er ændret jf. lov nr. 480 af 12/06/2009. Det hedder herefter:

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«

5) den sygemeldte har en livstruende sygdom, hvor de lægelige behandlingsmuligheder anses for udtømte,

6) der er rejst sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade eller

7) der er påbegyndt en sag om førtidspension.

Det er især den nye nummer 4 du skal lægge mærke til. Brug den sammen med § 28 og lav så en skriftlig henvendelse til din sagsbehandler hvor du forlanger en arbejdsprøvning jf. § 27, stk. 1, nr. 4 og § 28 med henblik på afklaring af din arbejdsevne, således at man kan finde ud af om du skal på fleks eller ftp.

Husk for guds skyld at gøre opmærksom på at der er en ny nr. 4 i § 27, stk. 1 som trådte i kraft den 6/7-2009 og at de har pligt til at følge denne nye præcisering, da du jo netop ikke kan anses for afklaret inden falddatoen
den 1/12-2009.
Husk at få alt hvad de svarer hertil på skrift. For så kan du gøre opmærksom på at du netop har forsøgt at få gang i din sag i en evt. anke senere. Det var netop dette der skete for Hyanna. Læs evt. hendes tråd "Lidt trivallitteratur".

Du må desværre være opmærksom på at dette her ikke handler om at hjælpe dig. det handler om kassetænkning fra kommunens side, idet kommunen får O og en skid i refusion fra staten efter de 52 uger, selv om stk. 1, nr. 4 er indføjet i lovgivningen så prøver kommunen at omgå loven og smide dig af på kontanthjælp, sådan som de har forsøgt med Hyanna.

Pøj Pøj med din sag. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 18-08-2009 kl. 13:51.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2009, 21:01   #5
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Hej alle/ God aften

Tak for jeres råd og vejledning. Jeg har simpelthen haft så mange smerter hele dagen at jeg dårligt nok kunne være "vågen".
Jeg glemte at tilføje at jeg for nylig blev sendt ud til en afklaringsforløb i juni måned. Dette var min første afklaringsforløb. Jeg blev henvist til en anden aktør, Markmann, hvor jeg skulle starte i et kursus, 9 timer om ugen, 3 timer om dage. Jeg "måtte" ikke mere end det af min egen læge. Kurset endte med at jeg blev indlagt på den psykiatriske enhed efter 2 dag. Jeg fik angst, og bryst smerter. Weekend før jeg skulle starte på kurset, dvs om lørdagen, inviteret min kæreste mig ud på middag. Og jeg endte med at få en rigtig dårlig episode, da jeg i fuldt offentlighed s.... i bukserne.
Midt i biografen, foran folk.... i fuldt offentlighed. Jeg fik panik angst. Det var efter rigtig lang tid at min kæreste og jeg tog ud for at fejre min fødselsdag. Alligevel valgte jeg efter min episode om lørdagen, at starte på kurset, så jeg kunne få den latterlig afklaringsforløb overstået, men desværre blev det kun til 2 gange. Og jeg endte på den psykiatrisk enhed.

Jeg prøver alt, jeg vil så gerne have det overstået. Anywhys da jeg kom hjem fra den psykiatrisk enhed, ringede jeg til min sagsbehandler ( anden aktør), og i samråd med hende valgte jeg at starte noget intern arbejdsprøvning hos hende. Hun var nemlig så sød, at hun tilbød mig intern arbejdsprøvning, hos hende selv. Jeg ville nemlig ikke kunne klare en ekstern arbejdsprøvning.På den måde kunne jeg blive afklaret, og samtidig lave min RP. Min intern arbejdsprøvning endte efter 2 uger , og det blev til at jeg mødte 3 gange på de 2 uger.
Hun har så nu afsluttet min arbejdsprøvning, og har fået lavet min RP. Jeg har endnu ikke set den, da hun er på ferie, og sender den hjem til underskrift i sep måned.

Hun har skrevet således til min sagsbehandler i kommune:
Markmann kan med baggrund i den korte interne virksomhedspraktik, indenfor lettere praktisk arbejde, ikke anbefale at X, skal afklares yderligere, idet hun på nuværende tidspunkt har for mange helbredsmæssige, såvel som psykiske begrænsninger til at det kan lade sig gøre.

Efter alt det, samt min udtalelser fra neurolog, psykiater, psykolog, fysio, egen læge... ja så vil kommune stadig stoppe min sygdagpenge, og stadig vil hun ikke snakke om FP. Hun mente at jeg stadig havde muligheder endnu, ja min hjertelæge og reutamaloug, men efter d.01.10... har jeg ikke flere behandlinger eller flere henvisninger til andre læger... Hvad mangler hun så.
Ligegyldig hvormange gange jeg nævnte smerter, hovedpine, angst.. ja så nævnte hun arbejdsmarkedet, arbejdsmarkedet, og atter arbejdsmarkedet..
Jeg er så træt af at være syg... det er lige før og meget tæt på at jeg tit tænker på... gid jeg var død i trafikulykken... Det var bedst...
Det føles som om man skal tigge og be om at få fred...
Jeg har ikke ønsket at få en betonklods i hovedet.. jeg var en karriere kvinde før, med alt... Jeg skulle ikke vente på at få sølle 14.000 kr på min konto...
Min børn har næsten ikke være hjemme hos mig i sommerferien, da det belastede mig rigtig meget. Jeg kunne slet ikke kapere at have dem hjemme.
Det skulle sagsbehandleren prøve... Fra en god/perfekt mor til nothing.......

Ej, jeg har bare haft en dårlig dag idag, med mange nakke smerter og svimmelhed... så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg håber bare på at det hele er snart overstået... Det er så hårdt at være syg.
Tak for jeres støtte.

Knus

Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2009, 21:58   #6
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Det er ikke let at være syg, men vær opmærksom på dette.

Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=30746
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 08:17   #7
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej,

Vi må lige få web til at tilrette §27 på K10 forsiden under sygedagpengestop. Såfremt pkt. 4 virkede i 2007 havde jeg fået sdp. videre frem. Nå men gode råd er dyre, skønt vi har K10.

Sonia, lige meget hvor syg du siger du er, så vil de fortsætte med at tale om arbejdsmarkedet. Du er nødt til at slå fast at du søger ftp. jeg kan ikke lige overskue om du kan søge i ht. §18 eller 17, men det kan andre sikkert.

Lad være med at gå med til alle deres aktiviteter som du ikke kan overskue. At du pludselig bliver panik angst i biografen, er en tegn på at du er presset. Såfremt du bliver ved med at presse dig selv, risikere du at det bliver endnu værre. Kan du ikke få sat punktum for hvad det er du søger ?. Altså ftp. og få din sagsbehandler til at forstå dette !!.

Håber det bedste for dig.

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 08:25   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis man går ind og læser sygedagpengeloven https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=30746#K8 vil man kunne se at den endnu ikke er rettet til og den står som gældene så længe den gør det så tror jeg ikke at vi får web til at lave noget om , da det jo er den gældene lovgivning vi til hver en tid skal have på siden ...

Så hvis nogen af jer har et link til hvor i loven det nye er sat ind så skriv det lige her med link .. (ved der ligger en bekendtgørelse men har endnu ikke kunne finde det som gældene lov ) prøver at finde ud af hvem man skal skrive til for at få oplysninger om hvornår de opdatere en lov ..

Jeg kan selv finde det her

I § 27, stk. 1, indsættes efter nr. 3 som nyt nummer:

»4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,

Nr. 4-6 bliver herefter nr. 5-7.


http://eogs-lw.lovportaler.dk/showdo...v20090480-full

Men hvornår det så er rettet til i loven det er jo noget andet , måske vi kunne skrive noget obs omkring det ..

Sidst redigeret af Hejdien; 19-08-2009 kl. 08:28.
  Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 09:28   #9
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Hej Sonia

Vores helbredsituation ligner hinanden....du står i et stressende helvede som jeg genkender. Med mange bolde i luften - mange udtalelser mange ting at skulle forholde sig til. Meget svært med PSTD og smerter. Faktisk burde du fredes helt. Hold fast i dem eller få kontakt med dem der har konstateret PSTD. Kan der være andre lidelser der endnu ikke er fundet ud af?

Meditation foreslår nogen - ja det er rigtigt - men under de forhold er det ret svært - det er øvelse øvelse ro og gentagelse det er meget svært under de forudsætninger - jeg kender det - lærte at meditere alle vegne selv i en hT bus blandt mange . Men der kræver indre balance og det er ikke tilstede med krav fra alle sider og flash - back som aktiveres i stressperioder.

Skriv ned, tag pauser forlang ikke for meget af dig selv, healing og massage har hjulpet mig over tid. Fordi det er udrensende men det er mere på sigt end i nuet hvor alt brænder på. Vreden over ikke at være den man var og ikke ønske sig pension...er helt forståelig.....

Ametyst

Sidst redigeret af Ametyst; 19-08-2009 kl. 09:30.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 09:30   #10
Fru Wolle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2009
Lokation: Horsens
Alder: 44
Indlæg: 15
Styrke: 15
Fru Wolle er ny på vejen
§ 27 stk.1 nr 4

Hejsa.
Ville bare lige tilføje at jeg er blevet forlænget efter den nye 4, fra 1. juli så det må vel betyde at den er i spil
Vh Fru Wolle
Fru Wolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygdagpenge tulipana Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 09-10-2013 09:56
sygdagpenge tulipana Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 04-05-2013 20:16
sygdagpenge tulipana Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 24-01-2012 16:46
sygdagpenge stop hjælp. kelly2007 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 25-11-2011 14:33
-sygdagpenge rose Alt det andet 4 12-02-2010 16:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension