K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2007, 19:15   #1
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Det kan lade sig gøre!!!!!!!!!

Jeg vil gerne fortælle jer noget positivt, og at det kan hjælp at kæmpe sin sag.

Jeg er visiteret til fleksjob og skal sammen med et privat job - rådgivningsfirma prøve at finde mig et fleksjob.

Lige nu er det vigitgste at finde mig selv. Jeg har lagt underdrejet i lang tid, har ikke kunnet fungere fordi mit eksistensgrundlag har været truet. I sidste øjeblik gik sagen igennem, og jeg undgår herved at blive sendt på bistandshjælp.

Jeg håber af hele mit hjerte, at alle i, der kæmper en kamp, vil kunne rejse jer en dag og være lige så lettet som jeg er i dag.

Jeg vender tilbage, men jeg skal lige have det her til at manifistre sig.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2007, 19:32   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Det kan lade sig gøre!!!!!!!!!

Bea hvor er det FEDT !!!! jeg vidste at det ville lykkedes for dig

Tillykke med det du om nogen har fortjent det , godt gået

KNUS
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 13-02-2007, 19:42   #3
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Det kan lade sig gøre!!!!!!!!!

Hej Bea

Hvor er det bare dejlgt at læse.
Du fortjener nestemt at det går fremaf.

hilsen
Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2007, 19:56   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Det kan lade sig gøre!!!!!!!!!

Jeg er glad for at du fik fleksjob Bea...jeg håber du finder et fleksjob og dit liv bliver trygt... TILLYKKE...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2007, 20:02   #5
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Det kan lade sig gøre!!!!!!!!!

Hej med jer

Hvor er det dejligt og trygt at vide i er derude. Jeres lille hilsen gør det dobbelt så dejligt, fordi jeg ikke er allene.

JA Hejdien, du har troet på det, og det vil jeg gerne takke dig for. " Uden spark i rø..." havde jeg ikke klaret den. Egentligt synes jeg også, jeg har fortjent det her. Jeg ville bare så gerne at alle, der har brug for et fleksjob, kan få muligheden for finde et.

I har alle heinde fra Forum har bidraget til at jeg har kunnet holde presset ud. Jeg var ikke allene og jeg har fundet trøst og masser af vejledende stof herinde. Tusind tak allesammen.

Bea





Bea:

Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danskerne vil lade kontanthjælpsmodtagere arbejde Snurrberget Politik og Samfund 39 04-04-2013 20:37
Jeg troede aldrig det kunne lade sig gøre:( Tanjuda Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 01-07-2012 23:17
Ikke at lade sig gå på ASR Accept fra vores omgivelser 17 18-01-2012 00:21
Bevilling af Fleks og flytning til anden kommune, kan det lade sig gøre... Lotte222 Spørgsmål ang fleksjob 12 19-07-2010 23:08
undskyld men kan ikke lade være.... buster Dit og Dat 2 10-07-2008 22:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension