K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2009, 22:09   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Karen Ellemann

Tror vi skal holde lidt øje med vores nye sicialminister Karen Ellemann.

Tonen er skrap fra kollegaerne fra Muskelsvindfonden, berettiget?

Afgør selv:
http://www.muskelsvindfonden.dk/hand...ash=88d57c3252

http://www.muskelsvindfonden.dk/hand...ash=10fac28e1a

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:30   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg ved godt det ikke er pænt at skrive/sige MEN

Jeg håber fandme for hende at hun kommer ud for det samme som jeg er, så hun hver dag kan kæmpe med et piskesmæld, nerveskader, PSTD, migræne, smerter i kæberne, hånden, armen og smadret skulder og hofte osv.
Så kan hun prøve at gå i mit smerte helvede bare en dag, med en konstant stopning af fjæset med div. smertestillende piller som kun lige tager toppen.

Så man hele tiden kan se skuffelsen i sin søns øjne, når han går glip af en masse som de andre kan med deres far.

Jeg kan blive så harm, på sådan en politiker og dem som har været med til at stemme hende ind.

Kan ikke passe (i min sag ) at bare fordi en snot dum tøs mente hun kunne køre bil og sende sms´er, at jeg skal dobbelt straffes fordi dette individ er blevet socialminister.

ARGH

Må nok hellere stoppe inden jeg skriver for meget grimt.

/Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 01:55   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Der er lige kommet en undersøgelse der siger at der er kommet mange flere ankesager til http://www.ast.dk/artikler/default.asp?page=1121 det kan kun give problemer og meget lange ventetider det er kun KE og regeringen der ikke kan og vil se det ...

Selv er jeg overbevist om at folk er begyndt at sætte sig meget bedre ind i deres muligheder , før i tiden var det sådan at man hvis man var heldig fik en ankevejledning med så fik man også at vide at det ikke kunne betale sig at anke , og hvem har ikke prøvet at søge noget og få at vide lad være med det du får afslag ..

Folk er bare ikke så tro mod autoriteter mere og tager ikke et nej for gode vare, tænk bare på hvor mange som falder forbi her og som ikke ved hvordan de anker hvor de anker eller hvorfor de anker ..

Nå man så læser KE totale ligegyldigheder over for at folk ikke får behandlet deres sager inden for en rimlig tid (tænk bare på hvor mange her der har mistet eksistens grundlag og meget andet fordi der går så lang tid ) ja så kan man frygte at næste skridt bliver at man piller sager ud sådan at man ikke længere har mulighed for at anke alle afslag eller at man skal til at betale for at få lov til at anke ...
Det vil jo også afholde mange fra at anke en sag , det er ikke løgn det er ved at udvikle sig til en bananrepublik .. så er glad for at der findes foreninger som muskelsvindfonden ..

Vi trænger i den grad til en stor fond til advokathjælp sådan at man kunne få lavet nogle civile søgsmål imod div principafgørelser og prøve sager mod div grove sagsbehandlere ...
  Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 09:33   #4
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja man kan da sige KE går med skyklapper på.

Men det forbavser vel os efterhånden ikke at VKO fuldstændig mangler menneskesyn.

Håber VKO snart får ris til deres egen r..
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 09:40   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Karen og Støjberg er topstyrede... og Ellemann har nu indset, at hvis hun skal have nogen mulighed for at undgå at blive fremstillet som inhuman fordi hun udøver Løkke og Hjorts svinestreger, så er hun tvunget til at ansætte en "illusionist" (læs: spindoktor).

De to "misser" i snor har intet valg hvis man spørger mig... ikke sikkert de ønsker at være trodsige, men de er jo tvunget til at makke ret, når "far Løkke, og far Hjort", har sidet og drøftet ministerposter, og har favoriseret DEM. De to damer er lænket med kvælerhalsbånd, og førerne er de to tyraner; Hjort og Løkke....
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mail til Karen hr.luko Alt det andet 3 14-07-2009 07:52
Så I Karen Ellemann Maj-Britt Politik og Samfund 14 03-05-2009 15:37
Bye Bye Karen Hejdien Politik og Samfund 48 23-04-2009 09:54
Karen Jespersen Færselsuheld Lægekonsulenternes Rolle 4 05-03-2009 10:30
Karen Ellemann fuld af løgne eller ? Hejdien Politik og Samfund 10 21-05-2008 06:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension