K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2009, 18:09   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
En herlig dag på narkocentret!

Jeg har haft en herlig oplevelse ifb med en ung mand jeg hjælper. Han har snart færdiggjort sin afvænning og på vej ud i samfundet påny.

I forbindelse med et møde, spørger jeg de tilstedeværende professionelle om de kender www.k10.dk.

"Ja, da det gør alle da inden for det offentlige!" lød svaret.

Var det ikke en dejlig oplevelse?

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 18:37   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JO, det var en SUPER dejlig oplevelse, dejligt der er mennesker som dig

Og jo, rigtig mange kender K10, heldigvis....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 19:33   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
SUPER og skønt at så mange kender k10 Hvor man bare får en kanon hjælp og rådgivning.

Og flot du har overskud til at hjælpe Peter, det er beundringsværdigt.

God sommer til dig.

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 21:22   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
JEP-super skønt at k10 breder sig som ringe i vandet og hurra for dig at du har en sådant overskud

Vi kan jo så kun ønske og håbe at lige så meget agt k10 har ja, lige så meget magt vil det få -ikk´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 01:29   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jep det er fedt uanset hvor tragisk det er at man skal have en side som K10 så er det dejligt at flere og flere kender til os

En bruger herinde foreslog forleden dag at man alle som en kunne sætte linket www.k10.dk i sin signatur på sine mail , det kunne også være en måde at bringe budskaberne her fra siden ud, jeg er selv holdt op med at bruge signaturen fordi jeg syntes at det var irrelevant i mange hensender men jeg overvejer at sætte den på igen , efter at helt og aldeles rakke venner spørger mig "hvad var det nu adressen var " det viste sig nemmelig at bare det at der stod et link fik dem til at trykke og så vidste de hvem de skulle henvise andre venner der var kommet i klemme til ..

Og mange læser herinde og finder langsom ud af hvad det er der foregår med vores sikkerhedsnet .. og tro mig mange mennesker er lige så foraget og målløse som os selv over den måde vores velfærdssamfund køres på ...

Så måske vi alle skulle være lige så flittige som Peter til at bringe navnet videre til alt hvad der kan krybe og gå ..
  Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 11:02   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Inde i jobcentret Skeldbækgade, var der et opslag med og om K10 på opslagstavlen, med webadressen til afrivning - som man kender det med opslag der har telefonnumre....

Det var lidt betryggende at erfare...og glædeligt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 11:22   #7
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Kan man ikke fra k10´s side lave en seddel med afrivnings snipper, så vi som bruger kan printe den ud.

Så er det den samme som hænger alle steder, jeg skal nok hænge op her i Aalborg.!

Har dog længe brugt mund til mund metoden.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 22:44   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
jsn web siger det kan man da sikkert godt lave og god ide , der går nok lige en uges tid eller to inden de er helt færdige *skal jo også finde på noget at skrive* og så formoder jeg at web lægger dem under nyttige link ...

Man kan også høre i sit lægehus om det er ok at man hænger dem op , jeg så at der var hængt op i mit lægehus en dag jeg var der ...

Jeg vil nu liste mig op på vores jobcenter og prøve at hænge det op men ve mig om ikke de bliver flået ned med det samme

Det er jo ikke til at forstå for lige netop Køge burde jo være stolte ikk ? var det ikke for dem så fandtes der ikke noget K10 som vi kender det idag
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension