K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2009, 11:14   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Gad vide hvor syge de er på borgen ?

Sad lige og læste om fråds på Christiansborg og må indrømme at hvis det passer hvad de siger der så vil jeg heller være en medarbejder hos DF end i en hvilke anden virksomhed i landet ...'

De sender blomster til deres medarbejder når de er syge ,mens andre virksomheder sender fyresedler ...

Nej meget morsomt at se hvordan i sær Df kan kaste om sig med penge prøv selv at læse hele artiklen http://www.bt.dk/article/20090504/po...504066/&page=2

Husk både side et og to

Og læg mærke til at INGEN vil have deres regnskaber frem så danskerne kan se hvad de har brugt skatte kronerne til , det er der ingen grund til og det er ALLE der er enige om det , vi skal bare stole på at de er brugt rigtigt og ja hvorfor skulle vi dog ikke det , de er da så tro værdige
  Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 11:25   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmm jeg er åbenbart kommet på skandale jagt he he ...sad lige og læste nyheder på EB og så sørme at Lene Espersens trafik offer nu kæmper for at få en førtidspension pga følger fra ulykken ... se her .. der skulle komme mere søndag for de snakker ikke meget om lægepapir osv ... http://ekstrabladet.tv/nyheder/indla...cle1161433.ece
  Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 12:51   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvad i alverden får Lene Espersen til at ringe og sige at hun har bestået køreprøverne til den dame hun selv har kørt ned!? ... er det kun mig der finder det temmelig hoverende, som om at "hendes kørsel fejler bestemt ikke noget!" agtigt?

Mon ikke hun hellere så en opringning der sagde, at nu har hun talt med hendes kommune's ledere, og påtvunget dem at få hendes sag afklaret inden 3 måneder!?

nå... jeg filofoserer nok bare for meget
  Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 14:07   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hmmm jeg er åbenbart kommet på skandale jagt he he ...sad lige og læste nyheder på EB og så sørme at Lene Espersens trafik offer nu kæmper for at få en førtidspension pga følger fra ulykken ... se her .. der skulle komme mere søndag for de snakker ikke meget om lægepapir osv ... http://ekstrabladet.tv/nyheder/indla...cle1161433.ece
Lederen i EB handler om sagen.

Ofret er for syg til arbejdsprøvning, for syg til sygedagpenge, uhelbredeligt syg, men bliver måske rask en dag. Derfor afslag 4 gange på førtidspension.

Citat:
HEIDI THOMSENS sag er langtfra enestående. Ekstra Bladet har berettet om adskillige, og står det til Arbejdsmarkedskommissionen, vil der være flere sager i fremtiden. Det skal nemlig blive endnu sværere at få førtidspension.

Lene Espersen er sikkert en gennemsnitlig bilist – til gengæld er hendes regering fantastisk hensynsløs over for samfundets svageste.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/leder...cle1163595.ece

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 05-05-2009 kl. 14:25.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 14:08   #5
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg reagerede over at Inger Støjberg udtalte:

Det er sikkert rigtigt, jeg kender ikke tallene........på et spørgsmål om:

Men det hjælper kun godt 500 ud af de 5000 der hvert år mister retten til sygedagpenge.
************

Hvordan h***** kan man ansætte en person, der ikke har styr på sit virkeområde??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2009, 18:47   #6
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Citat:
– Jeg er en meget forsigtig chauffør. For eksempel holdt jeg tilbage for nogle skolebørn, selv om jeg såmænd nok også havde bestået, hvis jeg havde kørt frisk til.

Hehehehe ja mon ikke vil alle ville gøre det

Er dog så kommet i tvivl om hvor vidt hun mener frisk til ind i skole børnene
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
gad vide hva der sker? havmanden60 Spørgsmål ang fleksjob 8 06-01-2013 21:34
Alfonseri på borgen? SÅrdnok! Politik og Samfund 2 28-11-2012 17:47
Bag Borgen på DR1 omkring reformen Hygeria Politik og Samfund 5 29-03-2012 23:51
Kræftsyg sætter sig foran Borgen sniffeline Politik og Samfund 37 09-12-2010 00:48
når man få at vide det svært at få førtidspension isabella Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 28-06-2009 22:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension