K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-04-2009, 15:06   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Unhappy HOLI SH*T man skal være stærk for at klare det her. !!!!!

Rapport fra pensions ansøger ...prøv at læse forløbet der har taget mange ÅR...DET VAR DOG ET VIDUNDERLIGT BEVIS PÅ INKOMPETENCE...eller syltning...

Citat:
Et pensionssagsforløb i Odense kommune
Tirsdag 16.04.20 klokken 18:15 tog jeg et hovedspring i svømmehallen på Klosterbakken i Odense, jeg fik ligesom verdens største stød, det gjorde ondt ondt ondt, jeg følte selv noget var revet over i min nakken, først flere år senere skulle det vise sig at passe, men inden da skulle jeg igennem mange kampe med autoriteter, som ikke mente jeg fejlede noget.
Citat:
Vk indleder med at sige dette er sidste møde inden afklaring af pensionsansøgning, han og HK siger, de er klar over, jeg ikke kan klare et flexjob og arbejdsprøvning er det heller ikke muligt at gennemføre. Mødet varer 2 timer og kredser meget om min psykiske tilstand med spørgsmål som for eks.: Har du nogen psykiske problemer? kender du noget til hårde stoffer, hash, speed kokain? havde din mor fuldtidsjob? desuden foreslår han, at jeg skal tage antidepressiva for min nervelidelse, til trods at jeg meget klart benægter at have nogen form for psykisk lidelse, og i øvrigt aldrig tager nogen form for hverken medicin eller stoffer. Spørgsmålene undre mig, når jeg har en næsten overreven rygmarv, som er uhelbredelig, jf. udtalelserne fra neurokirurgerne, der endog har påpeget at tilstanden ikke bare er stationær, men kan forværres. Mødet ender med henvisning til psykologisk undersøgelse, som jeg ikke kan blive fri for, skønt jeg har 12 timer hos en anerkendt psykolog, som kommunen også har betalt for dette er tidligere omtalt. Men de siger, det er for min egen skyld for at få min pensionssag afsluttet!!!!! Man må undre sig.

Jeg er nu indkaldt til en psykologisk undersøgelse 26.05.09 hos en psykolog i Middelfart, mødet forventes at vare 2-3 timer, altså næsten 2 1/2 måned efter mødet, og 45 km fra mit hjem, og jeg er ikke blevet tilbudt transport, endnu et tegn på de ikke tager min fysiske sygdom alvorlig.
http://www.ladk.dk/

På forsiden ...klage skranken...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 17:35   #2
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
jeg fatter ikke kommunen gider at trække det i langdrag. det er jo helt tydeligt at hun skal have en førtidspension
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 19:32   #3
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Tak for kaffe en behandling.

Det er typisk at kan man trædes på så bliver man det.!
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2009, 21:25   #4
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Stella
De ved ikke hvad den ene hånd eller den anden hånd gør i den manege. (Cirkus Kummunen)
Men du ved hvad det gør ved dig når du står i den situation.

Jeg håber du klare turen trods alt

Du kunne jo også spørge, hvordan de forventer at du skal komme, den lange med dine smerter

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til jer der er ordineret stærk smertestillende medicin. phhmw Alt det andet 1 12-02-2012 13:44
Hvor syg skal man være? Trine Dit og Dat 1 29-06-2008 20:18
Kronisk syge skal klare sig selv nå !!!! Stella Politik og Samfund 13 25-03-2008 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension