K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2009, 08:55   #1
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Lægekonsulent i Hedensted

Hej

Ville bare give mit besyv med. Jeg er konstateret svær ADHD ( fået diagnosen som 21 årig)


Min psykiater havde flere gange skrevet til kommunen, at det her er pension vi snakkede. Det var lige som om de ikke læste den- selvom de selv havde betalt for udtagelsen.

Men fejl på fejl i min sag... Egentlig ikke det jeg ville fortælle.

Det jeg vil fortælle, er at min sag blev trukket i langdrag af en uduelig lægekonsulent i Hedensted kommune, som skrev at jeg muligvis kunne vokse mig fra det ( DVS jeg havde udsigt til bedring = jeg var ikke stasionær. Selvom min psykiater havde skrevet det)

Hun ville ikke engang diskutere det med mig, henviste bare til nogle undersøgelser fra 70erne, der er for gamle og man har fundet ud af så meget siden.

Desuden: skulle jeg vokse mig fra en diagnose, som er stillet som 21 årig- på tidspunktet var jeg 22?

Pu det var en sej kamp.... Blev nødt til og kontakte advokat efter 3 år i arbejdsprøvning og jeg ikke var kommet videre end da jeg startede.

Så skete der endelig ting og sager... Heldigvis


Skulle bare lige af med lidt galde der kommer hver gang jeg ser ordet: Lægekonsulent


MVH Supercarla
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent Adam SR Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 25-05-2011 10:00
Nu får fleksere mindre i løn i Hedensted... Stella Politik og Samfund 2 01-07-2010 14:14
Hedensted - kontrol zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 3 27-08-2008 08:59
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31
Hedensted, Allerød og Egedal zuza Politik og Samfund 25 01-02-2008 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension