K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2007, 21:12   #1
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den kedeligste deltager på K10.dk

Det må sørme være..... mig
  Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 21:20   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Jamen Metro dog ...uden dig ville jeg være trist til mode...du er sgu da vidunderlig... dine indlæg er fulde af indsigt...og gode link...og så dine skønne roser og I det hele taget ...uden dig ville der mangle noget...så kom bare op på dupperne,,....Hvis jeg kunne finde ud af at sætte en stor rose og et stort hjerte ind (som du kan ) så ville jeg gøre det...men I tanken får du det NU..................

Hjertet banker for dig...og alle I andre....og mig selvfølgelig...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 23:53   #3
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Kære Metro.
jamen hvad er det med dig ?
Hvis du er nede for tiden, så skriv bare til os. Du er ikke alene
Du trænger til at tænke på noget andet, og igen blande dig i debatten -
ja vi savner dig faktisk
annette.
Kom nu Metro.....
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 01:12   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

He he Metro dig kedelig

Det er da vist det sidste du er, jeg tror at jeg vil udnævne den kedeligste bruger her på siden til Jeff

han siger aldrig noget, er her sjældent og siger han mig imod får han ikke lov til at spise med

(ps lige så ingen bliver foraget, eller sure på mig, Jeff er min søn og han er bruger her pga hans eksamens opgave om sygedagpenge og fleksjob )

Og Metro .. tja dig hvad kan jeg sige, du er da en gevinst i alles liv ikk

Du er det ihvertfald i mit liv og ved at du også er det i mange andres liv..

Så Metro lad være med at være så kedelig, sæt dig ned og lav et af dine brandgode indlæg,,, Læg evt ud med foghs skod dumme fadæse i dag ... (ellers ender det med at jeg selv må gøre det )

HER SKULLE DER VÆRE ET FINT BILLEDE MEN JEG KAN IKKE HUSKE HVORDAN JEG SÆTTER DEM IND :@:@:@

Metro hvad med et lyn kursus.. ved at vi har haft tråden en gang før men kan ikke huske hvor og kunne ikke finde den ved søg :|:|
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 04:47   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Sæt adressen ind på det billed du vil have ind og marker adressen og tryk på IMG....så det står sådan her

[*img]http://k6.dk/billeder/smiley/l6.gif[*/img]

Husk at det skal være uden de 2 stjerner som jeg har sat på...

Så burde det være der....er det en for kort forklaring ???

Husk ikke for store billeder....da det gør siden laaaangsom....og der er da ikke noget værre end en langsom internetside...

PS.
Hejdien....Jeff kan ikke være den kedeligeste....da det jo skulle være den kedeligeste DELTAGER på K10....og han deltager jo ikke....han små lure jo bare
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 13:00   #6
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Citat:
Hejdien skrev:
Så Metro lad være med at være så kedelig, sæt dig ned og lav et af dine brandgode indlæg,,, Læg evt ud med foghs skod dumme fadæse i dag ... (ellers ender det med at jeg selv må gøre det )
Øh... hvad har han nu bedrevet igen B) ? Jeg er ikke nået til "verdensnyhederne" endnu.... er (næsten) lige kommet hjem fra jobbet og fryser som bare istap.... Meeeen jeg har dog "nået" formentlig at lægge mig ud med både losuma og fiemie i kategorien Politikkerne, så helt i strejke er jeg ikke gået endnu....

Jeg er bare så træt af, at så mange ikke vil "snakke" politik, selv om det er denne selvsamme politik, der koster dem liv og helbred.... Jeg kommer nok snart med en opsang til dem, der endnu ikke havde fundet ud af, at hvis smaltalk alene dominerer her på K10.dk - falder K10.dk`s gennemslagskraft ude i samfundet og derfor burde ALLE der er aktive her på siden anstændigvis være indstillet på også at deltage i en politisk snak... i hvert fald noget af tiden. Det er nu min mening. Håber at jeg ikke er alene om den. B)

Citat:
Hejdien skrev:HER SKULLE DER VÆRE ET FINT BILLEDE MEN JEG KAN IKKE HUSKE HVORDAN JEG SÆTTER DEM IND :@:@:@

Metro hvad med et lyn kursus.. ved at vi har haft tråden en gang før men kan ikke huske hvor og kunne ikke finde den ved søg :|:|
Den er her: http://www.k10.dk/forum/viewthread.p...&thread_id=766

....men hvad "laver" denne tråd i "Sagsformidlerhjørnet"! aner jeg altså ikke
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 13:47   #7
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Citat:
Hejdien skrev:
Læg evt ud med foghs skod dumme fadæse i dag ... (ellers ender det med at jeg selv må gøre det )
Hmm... Hejdien

Mener du måske denne (?) her:

"Læserne delte om Foghs krav til DR"

"To trediedele af Politiken.dk's læsere er uenige med statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) i hans kritik af DR, men en del mener, at han har ret til at forsvare sig." http://politiken.dk/indland/article233722.ece ??

(Hmm... "forsvare sig"? Var det ikke Gade der løj... eller bare ikke havde styr på "DK-tropperne" i Afganistan? "Forsvarsminister" )

Uanset hvad, fortjener emnet en tråd for sig selv.... måske senere. Lige nu fryser jeg fortsat :|
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 14:17   #8
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Den kedeligste deltager på K10.dk

Nu vi er ved det...

»Statsministerens budskab kan være med til at underminere Danmarks sag rundt om i verden. I den muslimske verden vil man sige: Der er ytringsfrihed, når muslimer bliver kritiseret, men der er ikke ytringsfrihed, når den danske regering bliver kritiseret«.

He..he..he...

Dette er et uddrag af en artikel i Politiken der siger at nu er der international kritik af Fogh.

det bliver måske en ny sag verden over...he...he..he..ja han er på glat is den gode landmandsdreng.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension