K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 08:00   #1
WilloW
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
WilloW er ny på vejen
RP ! hvor længe skal man vente ?!

HEJ alle.

Jeg afleverede en kladde af min RP, hos min sagsbehandler medio Jan. 09 og havde ved samme lejlighed et langt møde med ham. D.d. har jeg endnu ikke modtaget den, og han siger at der er " andre " før mig der skal have hjælp !.

Jeg undre mig, over jeg endnu ikke på nuværende tidspunkt har modtaget den, idet min sygedagpenge ophøre ved udgangen af denne mdr.

Er der andre der ligger inde med erfaringer eller er i samme situation, vil jeg gerne høre om det .

Med venlige forårs hilsner fra det Midtjyske.
Willow
WilloW er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 10:31   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

at man får det stukket i hovedet....at der er andre end lege en selv...er ikke unormalt at få at vide....efter min erfaring....det høre jeg tit....og der sådan set fra alle de sagsbehandler jeg har haft....og jeg har haft mange...og lige fåeten ny her D 1/4.....og ny jobkonsulent...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25

Sidst redigeret af Jøsses; 02-04-2009 kl. 10:31. Årsag: forkerrt dato
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 10:56   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg afleverede ligeledes en klade ressourceprofil her d 20 Marts, men har heller ikke hørt noget. Jeg ringede så igår for at rykke og få svar på nogle spørgsmål, men hun havde ikke tid og ville ringe tilbage (hvornår ved ingen!)....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 12:10   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Willow jeg ville klart hvis jeg var dig sende et brev til sagsbehandleren , ikke så meget fordi at jeg tror det hjælper men for egen sikkerhedsskyld ved evt stop af sygedagpengene ... i §28 står der jo ....

Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
Din er jo så ikke udarbejdet men ve mig om ikke du får den tilbage lige inden stop af sygedagpengene .. og så mener din sagsbehandler at det hele er ok .. så derfor ville jeg skrive til ham og gøre ham opmærksom på der er noget der halter her og du forventer at man forlænger dine sygedagpenge da kommunen forhaler sagen ....

og det brev skal du have lagt ind i din mappe så det tydeligt fremgår at det er kommunen der smøler hvis de skulle stoppe dine sygedagpenge og du skal anke stoppet ,..
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor længe skal jeg vente? 2012 Spørgsmål ang fleksjob 7 08-01-2012 12:32
Hvor længe skal jeg vente på svar? Bertha65 Alt det andet 13 17-05-2011 17:30
Hvor længe skal jeg vente på svar fra lægekonsulent? Sivtop Lægekonsulenternes Rolle 8 20-09-2010 19:01
Hvor længe skal man vente . . . L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 12-11-2009 11:36
Hvor længe skal man vente på lægekonsulenten?? Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 07-10-2008 21:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension