K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2009, 16:07   #1
Smilet Smille
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 17
Styrke: 16
Smilet Smille er ny på vejen
ny bruger

Hej Alle .

Jeg er ny her på siden - men har smugkigget nogle gange igennem mit 2½ år lange forløb igennem systemet . Jeg har haft et godt førløb med kommunen - har haft samme sagsbehandler hele vejen igennem og er på ingen måde blevet dårligt behandlet . Jeg må sige at jeg er noget paf over de mange utoligt dårlige forløb mange af jer har været igennem . Jeg sender lige et til alle jer der kæmper hårdt .
Min sag sluttede for ½ år siden med udfaldet fp - det er med blandede følelser . Jeg vil gerne så meget mere, men som det er nu er det den bedste løsning .
Jeg er gift og har to skønne børn - som hjælper mig med at se positivt på fremtiden , selvom det er svært - til tider meget svært .

Smilet Smille
Smilet Smille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 17:23   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen velkommen til siden - og dejligt at høre når tingene også bare flasker sig og går efter bogen!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 18:22   #3
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Smile

Velkommen også fra mig. Det er dejligt med solstråle historier. Og du kan sikkert hjælpe med at læsse ud af god erfaring og smil!!
Jeg er jo heller ikke gammel i K10 men har som dig læst med længe..
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2009, 19:00   #4
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej vil også ønske dig velkommen

Håber du vender dig til din nye tilværelse, ved det kan være svært.

Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 02:16   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det kunne da godt tænkes at det forholder sig sådan med dig 52hansen...

Men det kunne jo tænkes at du ville komme på andre tanker hvis du fik en af dem som du kalder for mere dumme og ubegavede som gennemsnittet...

Det er selvfølgelig helt ok at der stadig findes mennesker der ikke tror at det der forgår i de fleste kommuner ikke er kassetænkning...og at sagsbehandlere har frie tøjler til at handle som de vil..

Hvordan og hvor du så kan læse at det er folk herinde der mener sådan...det er mig en gåde...for de fleste herinde ved jo godt at det ikke forholder sig sådan...

Alle ved godt hvorfor sagsbehandlere handler som de gør....og det har ikke det fjerneste med ubegavethed at gøre...men derimod noget med penge at gøre...

Man skal passe på med at tolke på andre folks meninger...eller det som de skriver imens de bliver presset til det yderste...

Nu ved jeg ikke om du har en ide med at skrive at dem fra din omgangskreds har arbejdet så og så lang tid da de fik en pension...for det har vel ikke noget med sagen at gøre....eller?

Er man så syg så man ikke kan forsørge sig selv....herunder i fleksjob....ja så skal man da have en pension....og det uanset hvor lang tid man har arbejdet før man blev syg...

Hvad mener du i øvrigt med at sagsbehandlere ikke er mere dumme end de kan se forskel på lys og kunstig lys ???
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 10:07   #6
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg vil blot sige TILLYKKE til 52hansen, med at du (og personerne i din omgangskreds) endnu ikke har mødt en sagsbehandler, som kan finde på at fylde jeres papirer med løgnehistorier. Et eksempel: skrive til et arb.prøvningssted, at der ikke er nogle somatiske forhold, til trods for flere speciallægeerklæringer i sagen, som beskriver en reel ryglidelse, påvist ved hjælp af røntgenbilleder, og med forværring gennem flere år.

Dette er blot ET eksempel fra virkelighedens verden.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2009, 10:23   #7
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
Smile

velkommen på siden Smilet Smille,
dejligt at se dig, jeg kan se at du har været på sidelinien et stykke tid, så du ved at det er en god side at komme på. smiler

bam



Man er aldrig alene på K10
der er altid en der har tid
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 00:57   #8
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Kunstigt lys???

Hej 52hansen.

Jeg må indrømme at jeg stiller mig undrende over for din bemærkning om lys og kunstigt lys. Så jeg bliver derfor nødt til at spørge; Sig mig, har du overhovedet omgang med folk der sidder fast i systemet og bliver sjoflet?
Hvis du har, så må jeg indrømme at jeg bare bliver endnu mere uforstående overfor din "kryptiske" stil.

Jeg er kæreste med en pige der også er her på sitet, og har i den forbindelse fulgt hende siden hun blev syg. Det tog mig faktisk noget tid at forstå at det ikke bare var mig (og min kæreste) der havde mareridt når vi var til møde i kommunen. Hun blev faktisk sjoflet, mistænkeliggjort og decideret beløjet af flere på hinanden følgende sagsbehandlere.

Lige siden har det været en hård kamp mod det jeg efterhånden kalder terror regimet Danmark. Summa Summarum; Du har alvorligt brug for at møde nogen af os uheldige face to face, sådan som jeg ser det du skriver, hvis du virkelig har den indstilling til os. Der er faktisk folk herinde der er blevet til både fysisk og psykisk syge efter at de kom i kløerne på terror regimet, hvor de før kun var fysisk syge.

Vores egen kommune (Odsherred) forsøgte endda at påhæfte min kæreste en psykisk diagnose. Hun er så sund og rask på det psykiske område som man kan være, heldigvis. Kommunen endte da også med at måtte lægge den til side uden at bruge den da vi har sagen i Psykolognævnet til behandling.

Jeg tror ikke du mener det ondt på nogen måde, men jeg mener at du mangler noget basal viden om det offentliges måde at realbehandle deres ofre på.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 01:43   #9
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 52hansen Se meddelelser
hej ja det sker da godskelov ofte, vi har også et par stykker i vores
omgangskreds, den ene fik efter 11 måneder, efter færselsuheld
hun er 40 år idag, og kom fra 24 år på arbejdsmarkedet, den anden
han er 58 år og fik en rygskade, efter at have knoklet siden han var
14 år, han fik efter 16 måneder uden arbejdsprøvning, kan huske
han var så glade ved de folk på kommunen som havde hans sag
da han var rigtig dårlig. nu kan jeg forstå herinde, at åbenbart er
de fleste SB mm,mm. er mere dumme og ubegavede som gennemsnittet,
men måske er de ikke mere dumme som de kan se forskel på
lys og kunstig lys, ja det var jo bare sådan en strejftanke,
nu tænker jeg ikke altid lige klart.
Da jeg læste dit indlæg i går, blev jeg ret rystet, men også irriteret på dig. Ligesom jeg blev målløs over dit udsagn omkring kunstig lys og lys. -Det fatter jeg vidst fortsat ikke, helt hvad du mener med. Måske noget med simulation contra reel sygdom?? Eller..jeg vil da gerne vide det??

Jeg svarede ikke i går,- havde brug for at tygge lidt videre på det indlæg, som jeg opfatter ganske uhageligt. . I dag læste jeg så alle dine tidligere indlæg, hvor du viser et hel anden positivt væsen Så jeg vælger indtil videre at tro, at du havde det meget skidt i går, var påvirket af et aller andet..du så aldrig bør befitte dig med mere....
Og det er da dejligt at høre at det gik forholdsvis hurtigt for dine venner og de har fuld tilfredshed med systemet. Jeg er også selv kommet ordentligt igennem!! OG det er vi altså nogen stykker der er,- og det skjuler vi da ikke!!

Nå men jeg håber du er villig til at forklare dig lidt?

Sidst redigeret af Hannepanne; 02-04-2009 kl. 01:47. Årsag: tastfejl
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 10:27   #10
Smilet Smille
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 17
Styrke: 16
Smilet Smille er ny på vejen
Hej .

Tak til jer som har budt mig velkommen

Smille
Smilet Smille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny bruger...:-) Gucci1966 Alt det andet 2 27-03-2012 20:29
ny bruger pylle12 Dit og Dat 2 11-12-2006 11:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension