K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2007, 00:33   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
reccurceprofil hvornår

hej jeg har lige tilmeldt mig k10 jeg har været sygemeldt siden d.24 november harværet indlagt med ryggen og har fået diagnosen slidgigt 3 steder i lænden og protationer 2 steder. jeg er nu kaldt til samtale på kommune hos en jobkonsulent men det er da ikke ham der laver en reccurceprofil er det?, eller er det en anden som jeg skal sørger for at bestille tid til selv er lidt forvirret er ikke vant til systemet og man får ikke meget hjælp nogen steder.måske nogen kan hjælpe
Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 04:56   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: reccurceprofil hvornår

Hej Mai-Britt og velkommen til K10

Nej det er bestemt ikke din jobkonsulent der skal lave din ressourceprofil....
Det er din sagsbehandler og ingen anden end din sagsbehandler der skal lave den...det er bestemt i loven at denne opgave ikke kan uddelegeres til andre....så det er hende du skal bestille tid til...

Du kan se ankestyrelsens afgørelse om ressourcer her...

Link til Sm afgørelse her

Ang. det med ikke at få noget hjælp nogen steder...tja det er derfor vi har oprettet K10....netop for at man ikke skal stå alene med alle problemerne...
Men jeg kan kun give dig ret....man får ikke rigtigt noget at vide af de mennesker der har ens sag på kommunen...

Her på K10 bestræber vi os på at hjælpe hinanden og få løst de problemer vi løber ind i....så her kan du roligt spørge løs...

Ps.
Jeg har slettet dit andet indlæg....det som var magen til det første du har lavet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 10:32   #3
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: reccurceprofil hvornår

tak for det webmaster så vil jeg ringe og bestille en tid i dag for tiden går og går og jeg har allerede fået besked fra egen læge at jeg max kan klare en skåne/ flexjob og ps hvad er forskellen og er der nogen?
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 11:45   #4
losuma - Slettet Medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2006
Indlæg: 52
Styrke: 0
losuma - Slettet Medlem er ny på vejen
RE: reccurceprofil hvornår

Skånejob er til pensionister, dvs man skal være tilkendt pension for at kunne få et skånejob. Flex jobber bliver man vuderet til at være af kommunen, dvs syg men aligevel for rask til en pension. Sort hvidt stillet op er flex en mellemting mellem det ordinære arbejdsmarked og det at være på pension.

Hvad forskellen er rent øknomisk og arbejdsmessigt har jeg ikke sat mig ind i, bort set fra at jeg ved at en pensionist ikke må tjæne over x kr for så trækkes der i pensionen, og tjæner de for meget for længe fratages de deres pension (de raskmælder sig selv) mens en flex´er får fuld løn (hvor kommunen giver arbejdsgiver en sjat penge i kompensentation) men ikke behøver arbejde fuld tid, og eller med skånehensyn i selve jobbet.
Men den del skal der nok side nogen der har meget mere styr over end jeg har, og som meget bedere kan forklare hvordan og hvor ledes.
losuma - Slettet Medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvornår var det nu jeg var gift? Ninja Politik og Samfund 7 24-03-2012 13:13
Hvornår går den ind ? Aicha Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 01-01-2012 04:36
Hvornår er nok, nok? Bang Spørgsmål ang fleksjob 9 18-09-2010 10:39
Hvornår Bente Knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 18-04-2007 23:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension