K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2007, 23:43   #1
kimmer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2006
Indlæg: 20
Styrke: 18
kimmer er ny på vejen
en lille opdatternig

hej jeg vil bare lige skrive at efter det brev jeg fik skrevet af hejdien er der sket en del en borgenrådgiver har fådet sagen af borgmester og denne rådgiver har sendt det til chefen for sagsbhanlderne.som jeg har talt med og han har så bedt sagsbehnlder om at gå tinge ornlgt igenmme og komme med et svar til hvis hun ik maget det kommer der en ande på sage da jeg ik skal gå og vente længer....
så til alle jer andre der sidder lige som mig SKRIV ET BREV TIL JERSE BORGMESTER..og se hvad der sker det har hjulpet mig meget ser det ud til..så nu er der lidt håb for jeg måske får mit flexjob håber det vil ku lad sig gøre nu..mvh kim i må undskyld de mangen stavefejl ka ik så godt skrive
kimmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 00:44   #2
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: en lille opdatternig

Hej Kimmer

Jeg krydser fingre for, at du får dit fleksjob, og måske var det en god ide, som du siger, at skrive til borgmesteren - det kunne være det kunne ende ud i en endelig afklaring og dermed afslutning. Det er i hvert fald værd at prøve.

Stavefejl er heldigvis gratis og jeg synes ikke du skal undskylde

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 05:05   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: en lille opdatternig

Der er absolut ingen grund til at undskylde for stavefejl her på K10...husk lige det Kimmer...for her er der plads til alle...

Jeg for min del synes at det er rigtigt flot af dig at du tør at gøre det....så bliv venligst ved med det...

Ja det er dejligt at høre at der er begyndt at ske noget i din sag...nogle gange skal der jo ikke så meget til for at få dem ud af hullerne...på kommunen...

Jeg håber at du lige vil give os en opdate af hvad der sker i din sag fremover...så andre kan se at det hjælper at gøre noget ved sin sag...det er desværre meget nemt at komme til at give op over for dette system...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 09:13   #4
kimmer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2006
Indlæg: 20
Styrke: 18
kimmer er ny på vejen
RE: en lille opdatternig

sefølig høre i nærmmer. for hvad det ik for k10 hvad jeg ik nådet så langt med min sag såom jeg er nu så det da det mindste jeg ka gøre
kimmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2007, 11:06   #5
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: en lille opdatternig

Hvor er det godt at høre, at der skete noget i din sag. Og fint at du giver os besked, sad lige og tænkte på hvordan det mon var gået.
Held og lykke med det hele!

Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ét lille ord..... Chas Alt det andet 22 27-06-2012 19:57
Hva nu lille du... Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 05-12-2010 23:25
Et lille suk. Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-10-2009 11:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension