K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2007, 15:37   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
ressourceprofil

Hej vil lige sige angående ressourceprofil .
At jeg forrige år i Februar mdr. ca af min da værende socialrådgiver, også fik en pjece med hjem om ressourceprofil , og om hvorfor det var nødvendigt at lave den , for det fortalte hun mig inden jeg tog papirer med hjem = 8 store sider i A 4 ark størrelse hvad det gik ud på.

At det var for at man = kommunen bedre kunne forstå / få indsigt i hvad som gik galt både psykisk og helbreds mæssigt / de sociale kår man kom fra/
aebejdsmarkeds erfaring / sociale kompetencer / omstillings evne / Indlærings evne /bolig & økonomi / sociale netværk/ helbredsmæssige forhold i relatione til arbejdsmarkedet - OG MEGET MERE...
:|
Vi aftalte, at fordi at jeg har computer, skrev spørgsmålene og svarene på word dokument, og kopierede dem over på én diskette, som jeg skulle have med næste gang jeg skulle have møde med hende.
Hun sagde til mig, at det kunne blive nødvendigt, at hun evt måtte redigere det jeg havde skrevet hvis det var for overflødigt - men det blev ikke nødvendigt, alt hvad jeg havde siddet og skrevet / udfyldt i flere dage / både i vrede og med sorg i sindet, var kommet med, og det kan jeg også se på mine sags akter jeg har fået udleveret.

Kommunen har da også tilføjet den gang, at jeg bla. lider af belastnings syndrom. Sidenhen er der kommet andre kroniske lidelser til, som jeg har forlangt kommer med i min ressourceprofil , for man skal opdatere - det skylder man sig selv, at få tilføjet hvis man har fået det værre, siden
ressourceprofilen blev oprettet.
Så frygt det ikke - til jer som ikke er tryg ved, det er ligesom en slags sikkerhed for at kommunen har bevis på alvorligheden i éns ofte lange sygdoms forløb, og ens eget bevis på , at man har brug for hjælp.
Hilsen annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension