K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2009, 20:48   #1
sitkin
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
sitkin er ny på vejen
Førtidspensionist i et forhold.

Jeg er førtidspensionist og så så noget i nyhederne omkring social bedragerri. så kom jeg til at tænke på, når jeg har min egen lejlighed hvor jeg betaler min egen husleje, forbrug og min egne regninger. Er der så nogle regler for hvor meget jeg må være hos min kæreste? Det eneste fælles vi har er at når vi er sammen så deles vi om mad udgifter, alle andre udgifter har vi hver for sig?
sitkin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 20:55   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Sitkin.
Velkommen til.
Ingen problemer i det. I skal bare nyde livet fuldstændig uden frygt for dyneløfteri.
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 21:03   #3
sitkin
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
sitkin er ny på vejen
Tusind tak blev lige skide bange for jeg begik bedrageri Puha for er nogle gange rigtig meget deromme. For da jeg var på kontanthjælp var der regler for hvor meget jeg måtte være der og jeg måtte ikke have tøj og tandbørste der fast selvom jeg havde mine egne udgifter, hvilket jeg syntes er totalt latterligt
sitkin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udredning i forhold til FLEKS og FTP Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 1 22-01-2013 18:01
Tyske forhold Risa Politik og Samfund 10 07-01-2013 18:03
Godt forhold til sagsbehandler Adam SR Alt det andet 16 22-08-2010 11:57
God afspændingspædagog i kbh. i forhold til stress Bassemanden Alt det andet 1 26-06-2010 06:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension