K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2009, 13:33   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Thumbs down Jobcenter Slagelse uddeler beroligende piller

Ja, så fik de også "overtaget" den post, både at diagnosticere OG medicinere:

http://www.sj-nyheder.dk/apps/pbcs.d...7/-1/FRONTPAGE

Slagelse: Stik mod alle love har en medarbejder på Jobcenter Slagelse givet 19-årig mand medicin før en samtale. - Fuldstændig sindssygt, siger den 19-åriges far, der var med, da det skete. Jobcenterchef er rystet.

Håber da inderligt at den far politianmelder vedkommende - mindst
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 13:44   #2
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Det er jo horribelt! Godt, faderen var der til at råbe HØJT!

Jeg har også selv oplevet flere sagsbehandlere, der har forsøgt at diagnosticere mig selv - på trods af at jeg har en ½ m. tyk journal fra Rigshospitalet med 2 helt konkrete, fysiske lidelser. "Er du sikker på, det ikke bare er en depression? Jeg synes, det lyder som en depression."

Een af sagsbehandlerne stillede også spørgsmål til min medicin. "Ja, binyrebarkhormon - det har jo nogle ret slemme bivirkninger. Det håber jeg, din læge ved." Min læge er klinikchef for reumatologisk afd. på Rigshospitalet - jeg tror sgu egentlig, at han har lidt bedre begreb om min medicin end en tilfældig sagsbehandler....
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 13:58   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Men første reaktion var, at nej, jeg har ikke nogle medarbejdere, som kan finde på sådan noget. Det er jo fuldstændig ude i hampen, siger han og tilføjer: - Vi indkalder straks den pågældende medarbejder for at finde ud af, hvad der er op og ned i det her. Men selvfølgelig må en medarbejder ikke diagnosticere eller medicinere, det er ikke acceptabelt - under nogen omstændigheder. Det her er en meget alvorlig sag, slutter Hans Erik Lund Rasmussen.
Enten så udtaler han sig mod bedreviden ellers burde jobcentercheferne begynde at interessere sig for hvad medarbejderne i virkeligheden går og laver... for det er jo mere og mere almindeligt at jobkonsulenter blander sig i sygdomsbehandlingen og ikke tager lægepapirer alvorligt
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 15:03   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Sikke et chok at læse det...

Faldt lige over et andet sted på nettet. Medarbejderen er nu blevet bortvist ..:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/03/10/133534.htm

Manner altså sikken en historie...!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 15:33   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Bortvist ville ikke være nok for mig, ej heller en undskyldning, men sådan er jeg

OG så melder historien intet om den unge mands fejlagtige diagnose er FJERNET fra hans papirer

specielt fordi vi jo alle herinde véd hvor let tingene går galt når alle og enhver af de ansvarlige, slynger om sig med usandfærdige "historier"
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2009, 15:44   #6
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen, hvor i al verden havde den sagsbehandler dog de piller fra

HUN er sq da dummere end vådt bølgepap ... De skraber VIRKELIG bunden af den danske intelligens i de jobcentre
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 00:40   #7
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Gad nok vide, hvordan det så foregår de gange hvor der ikke er en højtråbende far til stede, der hvor de syge går alene til samtaler...
hvad f.. er det for et land vi lever i... mon jeg skal emigrere til mit fødeland??
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2009, 01:28   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det har jeg oplevet rigtig mange gange - sagsbehandlere der fortæller HVILKE PILLER man skal tage, og hvornår.....

Min sidste sagsbehandlere sagde at jeg bare skulle tage benzodizepiner IMENS jeg var i arbejdsprøvning, så jeg kunne klarer forløbet!
Min psykiater var nær faldet ned af stolen da jeg jeg sagde det til ham - man bliver mere afhængige af dém end af heroin!

Selvfølgelig kom jeg hverken i arbejdsprøvning eller begyndte på nervepillerne!

En anden sagsbehandler ville have jeg skulle tvangsmedicineres med lykkepiller! Der måtte min daværende psykiater skrive til hende, at jeg fik det markant dårligere af lykkepiller og at det absolut ikke kunne tilrådes....

Hvem fanden tror de egentlig de er??

Lægekonsulenternes forlængede arm? (tror personligt ikke det gør den store forskel!)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2009, 19:02   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
http://www.tv2east.dk/artikler/jobko...pe-arbejdsloes

hey her er video med Bettina Post men hun er lidt lunken...han havde jo ikke gjort noget vel Bettina !


Syntes hun forsvarer jobkonsulenten lidt

Men til gengæld vil hun have uddannede socialrådgivere til at tale med borgeren.

Læs artikel om sagen og der er også den unge mand der siger noget hans sagsbehandler diagnoserede ham også selv UDEN LÆGELIG faglighed til at være DAMP !!!!...mener altså at hun godt kunne have sagt at jobkonsulenter og socialrådgivere IKKE er læger ?????!!!!!

- hun er fyret NU ! Håber far en melder hende til politiet for det da død ulovligt det hun har gjort ved den dreng...og så kan det tjene til at alle andre lærer af det ....

Sidst redigeret af Stella; 12-03-2009 kl. 19:10.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2009, 21:09   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
giver dig fuldstændig ret stella, hun var lidt valen. Hm til hendes forsvar kan vel så netop siges at hun taler for sin egen faggruppes overlevelse og det kan man vel egentlig ikke fortænke hende i.

jeg har også skrevet lidt om det i en anden tråd:http://www.k10.dk/showthread.php?t=7702&page=6

-så rolig nu, det er ikke glemt.
Så længe sagen om jobcenter Slagelse er aktuel ja, da forsøger jeg at holde gryden i kog læs: jeg har slået kloen i en journalist eller to
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handleplan for Slagelse jobcenter archibald Politik og Samfund 0 24-03-2012 16:54
Slagelse Jobcenter Klage. archibald Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-06-2011 22:54
Åbent hus i Jobcenter Slagelse buster Alt det andet 5 02-09-2009 19:41
Cirkus Jobcenter Slagelse/slagelse kommune -igen buster Politik og Samfund 2 21-09-2008 13:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension