K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2007, 09:45   #1
kimmer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2006
Indlæg: 20
Styrke: 18
kimmer er ny på vejen
Årets sødpris bør gå til Hejdien

jeg vil her gerne ofligøre mine tanker om hejdien.....
HVIS SUPERMAND VAR EN EN KVINDE ER JEG SIKKER PÅ DET ER HENDE...
hun har bare skrevet et brev for mig!!som om det er noget ..MEN DET ER DET FOR JEG VILLE ALDRIG KU HA SKREVET SÅ ET BREV SELV...tænk sig hun sidder en lørdag aften og hjælper en som mig det er jeg dybt taknemlig for du er simphen bare EN SVESKE..
mangen mangen tak for din hjælp
kimmer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 09:56   #2
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Jeg kan KUN give dig ret!!!
Havde det ikke været for Hejdien var jeg ikke sikker på at jeg havde haft modet til at tage kampen op med min kommune, dejligt at der findes mennesker som hende!!
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 11:07   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Ja...he...he...he..Hejdien er en rigtig stærk og varm pige...jeg takker også for din hjælp Hejdien....



Og :@ ...

Knuz

Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 19:01   #4
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Hejdien



Også fra mig..... i dèn grad!!
  Besvar med citat
Gammel 15-01-2007, 09:28   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Tusind tak for de rosende ord (og roserne Metro )

Men nu er det vist jer selv der lavet alt arbejdet , og he he det er vist ingen hemmelighed at jeg kan lide at skrive

Med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 15-01-2007, 23:45   #6
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Citat:
Hejdien skrev:
(og roserne Metro )
He, he... Hejdien

Der er ikke roser nok i hele verden.... men hvis jeg postede alle dem du, Stella og andre "tovholdere" her fortjener - ville jeg HELT sikkert få Webmaster på nakken B)
  Besvar med citat
Gammel 16-01-2007, 06:14   #7
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Også herfra - tak for motivation, hjælp og inspirerende indlæg. Er du sikker på, du ikke har en lille forfatter i maven?
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2007, 15:31   #8
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: ÅREST SØDPRIS BØR GÅR TIL HEJDIEN

Jeg sidder og læser jeres rosende ord, og kan kan tilslutte mig det i skriver. Jeg har skrevet lidt herinde og er ofte inde og kigge. Jeg følger K10 og har selv hentet mange gode råd herinde hos jeg alle sammen og Hejidien. Når jeg sidder og læser og ser hvilken hjælp Hejdien er for mange af os, vil jeg også gerne sende rosder. Kan bare ikke finde ud af at sætte en buket ind ved egen hjælp hmm.


Bea

Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2008, 18:10   #9
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
Helt enig,

Jeg kan kun tilslutte mig ... også stor ros og mange roser herfra...kan heller ikke finde ud af at sætte noget ind øv....Du er virkelig helt fantastisk Hejdien...har været inde hver dag de sidste pår dage og er i gang med at læse ALT herinde...har siddet flere gange og tænkt på at hende Hejdien ;-) hun er da bare noget helt særligt.. Tusind tak for dine svar , din omsorg og din tid.
Er så glad for jeg har fundet dette forum, har haft et hæsligt forløb med min kommune...(håber jeg får kræfter til at fortælle om det en dag). Der gik næsten 4 år inden det var afsluttet... trods lægers psykologers, psykiateres, reumatologers udtalelser til min fordel...også de kommune valgte. Havde skønt job der gerne ville beholde mig i flex ...men grundet den lange udrednings tid , blev jeg opsagt 5 måneder før flexjobbet var bevilliget og da var der ikke timer nok til at ansætte mig...var ansat indenfor et område, hvor der også hele tiden skal spares... Er idag skrækslagen for alt hvad der kommer fra kommunen , breve, tlf opkald o.s.v. sååå at læse om jer alle giver mig en lille smule styrke det er så dejligt. Knus Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2008, 22:19   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kan kun tilslutte jeres ord omkring Hejdien. Og udover at være en god støtte i en svær situation og en ekstra kuglepen når man skal forfatte breve, så er hun også så meget andet godt. Jeg vil aldrig glemme hun og Web kom helt her hjem til mig, for at overrække mig en lille kat som jeg så brændende ønskede mig
Det betød alverden for mig.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så fik jeg årets Julegave eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 23-12-2012 20:50
Årets julegave Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 15-12-2010 11:18
hvilken sag er årets flugt? buster Dit og Dat 3 18-12-2008 00:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension