K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2009, 08:40   #1
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Hvad synes i??

Hej allesammen
Tænkte lidt på de ting Per har sendt ind med alle underskrifterne. Hvad med og gøre opmærksom på tingene i EB. En måde hvor på vi kan komme ud med budskabet. Måske nogen er de læger vi selv har kan stå frem og fortælle hvad de synes om den måde tingene køre på. Ved der er flere læger der synes det er helt hen i vejret som kommunen nogen gange behandler folk. Der er sikker også nogen der vil gå frem med deres sager offentlig. Jeg er nemlig sikker på at rigtig mange mennesker sidder og ved ingen ting om at de ting der sker i kommunerne er i strid med loven, og de slæber sig på arbejde selv om de hverken kan gå eller stå fordi der i mange tilfælde sidder en lægekonsulent og siger de ikke fejler noget til trods for et de har mappevis af papir der siger det. Men hvor de så for svaret at hvis de ikke gør det for de ikke nogen penge.
Ja og så måske i godaften danmark. Men nu vil jeg gerne høre hvad i synes. Men synes bare der er gjort sådan et godt stykke arbejde, og vi har alt og vinde og intet at tabe da det for rigtig mange ikke kan blive værre og så kan man da kun håbe på at der i fremtiden vil ske en ændring af den måde kommunen køre tingene på.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg synes det er svært.... Hero Alt det andet 7 16-01-2012 18:08
Hvad synes I om det her frupia1 Alt det andet 11 15-11-2010 19:00
Hvad synes I, godt eller skidt.... Susanne2412 Alt det andet 5 04-11-2010 14:30
Bare mig der synes det er ... Susanne2412 Alt det andet 2 20-04-2010 18:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension