K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2007, 15:00   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Find 5 fejl....

Så lige denne her på LAs forside....morsomt...



Find alle fejl og gæt på hvilken af de 2 opgaver der er den rigtige

Fra Jakob Hougaard Beskæftigelses- og Integrationsborgmester hjemmeside.
Vi og Jeg af Jakob hougaard 1

København er blevet rigere. Men ikke alle københavnere har fået del i den nye velstand. Jeg vil føre en politik, som tager et socialt ansvar og som skaber mere balance. Det skal især ske gennem gode uddannelser for børn og unge.

Jeg ønsker en by, hvor den enkelte har frihed til at leve sit eget liv, har lige muligheder uanset baggrund og samtidig er forpligtet overfor sine medborgere.

Jeg vil føre en politik, som gør op med den socialt og dermed etnisk opdelte folkeskole og sikre en bedre fordeling af indvandrerbørn i skoler og daginstitutioner. Tendenserne til sociale ghettoer skal løses. Den eksisterende boligmasse er mange steder gammel og nedslidt. Derfor kan og skal vi skabe bedre boliger til priser som er til at betale.

Jeg vil bo i en by, hvor trafikken glider uanset om det er på to eller fire hjul. Det betyder bedre cykelstier, flere parkeringspladser til bilerne og en udbygget kollektiv trafik. Vi skal prioritere byrum, grønne åndehuller, stemning og miljø! Byen skal give os oplevelser og kultur. Jeg kan lide at se glade og sunde københavnere, som trives i hovedstaden.



Vi og Jeg af Jakob hougaard 2

København er blevet rigere på fattige. Hvor ikke alle københavnere kan få del i den nye velstand. Jeg føre en polomik, der dækker over et socialt forsvar og som skaber mere ubalance. Det skal især ske gennem dyre uddannelser for kun rige børn og unge.

Jeg forlanger en by, hvor den enkelte fratages den fulde frihed til at leve sit eget liv, har ulige muligheder efter baggrund og samtidig er arbejdskraft overfor sine medborgere.

Jeg føre en skæv politik, som et opgør med den socialt og dermed etnisk tvangs opdelte folkeskole og fastholder en tvangsfordeling af indvandrerbørn i skoler og daginstitutioner. Tendenserne til sociale ghettoer skal rives ned. Den eksisterende boligmasse er mange steder for billig. Derfor kan og skal vi skabe nye bedre boliger til priser som ikke er til at betale.

Jeg bor i en kæmpe villa, hvor trafikken glider uanset om der er fattige på to eller fire hjul. Det betyder bedre cykelstier, flere parkeringspladser til bilerne og en dyre kollektiv trafik. Vi skal prioritere fixerum, grønne tandhuller, stemning og landmiljø! Byen skal give os bange oplevelser og kultur. Jeg kan lide at se glade og rige københavnere, som handler i hovedstaden.


He...he...he... ja han er svær at fatte...en klon ...Jeg har store problemer med S de siger et og gør noget andet....se den lange debat i går på TV...de stemte for store stramninger for ledige selv om de var imod ??????:@

De eneste der er som ikke stemmer for er SF og Ø så det må blive dem jeg stemmer på til næste valg.

men S lovede at når de fik regeringsmagten ville der komme andre boller på suppen....men hvilke boller....

Hvis man ingen boller har så kan du ikke få noget....er der ikke en sang om det....B)

Boller op
Boller ned....boller i min mave...hvis du ingen boller har ..så....og hvad var det lige..........:|
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
find 5 fejl ladybird Alt det andet 14 02-12-2010 12:50
Find kommunalpolitiker! buster Politik og Samfund 0 11-05-2010 11:20
Find 15 fejl. Maj-Britt Politik og Samfund 2 11-06-2008 11:53
Find 5 fejl - eller find Holger fra SFU zuza Politik og Samfund 3 05-10-2007 14:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension