K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2009, 13:29   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Angry Angående lægekonsulenter...

Det er altså forfærdeligt at disse lægekonsulenter sidder og skriver " moderat" "øjensynligt" "midlertidigt" og så videre og så videre...de laver ting om med ord som "lettere" "Tilsyneladende" når læger aldrig har skrevet disse ord... det er virkeligt et problem for alle at lægekonsulenter modererer og fjerner folks diagnoser...håber at den konference sætter lys på deres rolle i folks liv.


Glenn Rasmussen fik smadret et ben og fik en vaskeport i hovedet - og nu sættes han mellem samtlige stole i hele vort højt besungne socialsystem.

Hypokonder

- Når en læge-konsulent konkluderer, »at bevægeligheden er nedsat i moderat grad« opfatter jeg det som om, at jeg nærmest er hypokonder og ikke gider at gå på arbejde - selv om jeg foreløbig har ofret mindst 50.000 kroner på medicin og lige så meget på diverse hjælpemidler for overhovedet at være til, siger Glenn Rasmussen, mens Kirsten Schultz trækker hans situation strammere op:

- Ingen ved, hvad andre gør i dette her system. Hvis ikke Glenn skal have hjælp, ved jeg ikke, hvem der skal have det. Han skal både have fysisk og psykisk hjælp. Men det er som om, offentlige myndigheder bare ryster på hovedet og betragter Glenn som et stykke dårligt kød fra slagteren!

http://www.faa.dk/article/109058:Sve...-40-aarig-mand
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Angående forskudsopgørelse majse4970 Alt det andet 2 29-11-2012 16:02
Hjælp angående Brøkpension. Irma24 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-11-2012 22:05
Angående erstatning osv Peter79 Alt det andet 12 21-03-2012 19:21
fortrydelsesordning angående fleksydelse. Stella Spørgsmål ang fleksjob 0 31-01-2008 13:40
angående ftp efter § 17 bobo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-07-2007 07:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension