K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2009, 23:47   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Fp som er udsat ?

Hej alle

min sagsbehandler søgte fp til mig sep/okt 08, hvor jeg fik af vide at denne skulle forligges pensionsnævnet i dec, da vi noget til dec fik jeg af vide at den var udsat med det grundlag at de manglede lægepapir fra riget fra min vel overståede hjerneoperation hvilket jeg syntes var undeligt i det at det jo ikke var det som jeg søgt pension for, når men skit med det så har de da papir nok, Nu kommer spørgsmålet jeg har ikke siden d 2 dec hørt eller modtaget nogen nye papir på hvornår min sag så kommer for, og jeg skal vel også have de nye papir og lægekonsulentes udtagelse til partshøring igen skal Jeg ikke? og skal jeg ringe og rykke dem eller lade som ingen ting? jeg får stadigvæk min sygedagpenge sååååå når men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre de har heller ikke fået den sidste afgøresle fra Ask hvor min erhversevnetab er opgjordt og færdigbehandlet skal jeg sende det til dem eller vente hvis ikke den går igennem så de kan få dem hvis jeg anker et evt afslag på fp



Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever

Sidst redigeret af Mai-Britt; 27-01-2009 kl. 23:51.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2009, 10:21   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

Hvis jeg var dig, ville jeg i første omgang ringe og rykke i sagsbehandleren....og når jeg så havde spurt ind til hvordan det går med sagen ....ville jeg bede om agtindsigt.

Om rækkefølgen er den bedste ved jeg så ikke.

Men jeg ved, at der herinde er mange dejlige mennesker der helt sikkert kan give et bedre svar og ved meget mere om det end jeg gør...*S*

Og er sikker på at de nok vil komme på banen med muligheder for hvordan du griber sagen an
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2009, 16:41   #3
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej og tak for dit svar

Måske der er andre der kan komme med et råd


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagen udsat... Hvorfor? modic Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 20-06-2013 15:11
Partshøring om udsat afgørelse Millela Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 15-03-2012 18:54
Har du været udsat for en arbejdsskade? henrikj88 Alt det andet 3 15-10-2010 12:55
kommune har udsat min fp Mai-Britt At søge førtidspension 10 11-12-2008 21:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension