K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2009, 00:18   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
forsøg på lidt hjælp

http://www.udeoghjemme.dk/Spil%20og%...superBest.aspx


idag har jeg indsendt mit forslag til en som trænger til en, (eller mange) fyldte indkøbsvogne..
jeg foreslog dem Benny-G efter jeg selvfølgelig havde spurgt ham om det var iorden.. man skal nemlig fremstå med sin historie hvis man bliver udvalgt.

jeg håber at se Benny i et af de kommende Ude og Hjemme..

hvis mit indlæg ikke er iorden håber jeg at nogen kan slette det, for jeg gør det ikke for at skade eller overtræde nogle regler.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 11:32   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
blot et lille pip: har Benny G accepteret?

Hvis ja, så vil jeg da også fluks sende mit bidrag afsted og håbe at flere også vil

Det er bare m at få råbt højt og længe nok i diverse medier så er der vel en eller flere der snart vågner op
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 13:07   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster jeg skriver også om Benny-G til dem og det kan du vist også roligt gøre for som jeg ser det så har benny givet tilsagn og kommer der rigtig mange henvendelser på netop ham mon så ikke han har en chance for at vinde den vogn , den forslår nok ikke mange steder og er en stakket frist men hans historie bliver fortalt og der er mad til et stykke tid

Så af sted med den
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 14:06   #4
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej med jer, jeg er også med, men jeg har lige lidt problemer med hvad skal jeg skrive? og skal de have Bennys adresse osv, så hjælppppppp mig lige lidt så også jeg kan være med til at gøre lidt godt


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 14:06   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hermed gjort

Krydser alt hvad krydses kan og netop, Bennys historie har en chance for at blive fortalt -endnu engang og gerne skåret i pap til de fatsvage(politikere)!

Undskyld, men den slap ud imellem sidebenene
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 15:32   #6
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg tænkte straks det samme, altså den vogn hopper jeg med på. MEN så kom jeg til at tænke mig om... jeg er alvorligt bange for at en storm af nomineringer til en og samme KUN vil skabe modstand... han har jo massere de kan hjælpe ham, hvad skal de så hjælpe ham efter? Og det tør jeg ikke risikere, lad endelig Bennys sag komme frem, og hellere end gerne i et blad som Ude og hjemme, for det bliver læst af jævne og rige borgere.

Jeg ville selv reagere ved at sætte hælene i og sige f... nej, hvis jeg sad som redaktør (eller den der bestemmer) og der kom læser-storm på en person.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 16:16   #7
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, Benny har givet tilsagn..
og ja det er en balance gang om man skal være mange eller kun en... og alt kan afhænge af om hvilket humør redaktøren eller hvem som nu finder vinderne, lige har den dag.. på den anden side er de fleste jo journalister, og mon ikke, ja det håber jeg... at de kan blive ivrige for at belyse sagen når det går op for dem, at samme navn går igen i flere forslag.
jeg satte link ind til hans hjemmeside, så håber de af den vej finder frem til ham, hvis han falder igennem nåleøjet..
der skal jo være artikler i omkring et halvt år, hver uge... vi håber det bedste..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2009, 19:05   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Jeg ville selv reagere ved at sætte hælene i og sige f... nej, hvis jeg sad som redaktør (eller den der bestemmer) og der kom læser-storm på en person.
Jamen, så ville jeg da slet ikke investere i det blad eller læse det, hvis redaktøren reagerer sådan, når de SELV efterlyser borgere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt hjælp til forståelse ... Simba2010 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 03-05-2013 08:51
Lidt hjælp tak! Tullepigen90 Dit og Dat 7 25-08-2012 16:29
Har brug for lidt hjælp Tin Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 25 07-10-2011 10:16
SDP-udløber om lidt hjælp! mitte87 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 13-09-2011 21:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension